Helmivaavit tutuksi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hele81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
SESSYVIIKKOA,

TIPSI: SUUREMMOISET ONNITTELUT ihanasta luomuplussasta [:)][:)][:)]
Kyllä teille tuo plussa on enemmänkin kuin toivottu!!!!
Kyllä olen todella onnellinen teidän puolestanne [:)]
Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!!!

MIMMU87: No,nyt on jo hermo levännyt eilisen reissun jälkeen [;)][:D]
Annoin miehen kuulla vielä illallakin kunniansa,kun hän saapui kotiin [;)][:D]
Joo..osasyy on näissä ihanissa hormoneissakin..
KIITOS SUURI rakas ystävä ihanista ja kannustavista sanoistasi *halaa* [:)][:)][:)]
Heh..voi olla tosiaan,että kohta täällä kirotaankin pahaa oloa..muttei ainakaan vielä [;)]
Ihanaa vointia sinulle!!!!!
ONNEA 9-viikosta [:)]

MINNUSKA: IHANAA kuulla,että siellä ollaan paremmalla mielellä ja vuotokin alkaa hiipumaan ja kipuja ei ole [:)][:)][:)]
Pidän sinulle edelleen miljoonasti peukkuja pystyssä,että kaikki menee hyvin loppuun asti!!!!!!!!!
Hyvää vointia sinulle [:)]
Heh..hienosti olit äksyillyt naapurin sedälle [:D][:D]
Onneksi meillä ei ole lähelläkään naapureita [;)]..

JENNY: KIITOS lohduttavista sanoista [:)]
Mulla on jo mones raskaus ja silti ajattelen aina välillä asioita hysteerisesti [&o][:D]
Mutta teen juuri niin kuin ei ikinä saisi ELI VERTAAN tätä raskautta edellisiin raskauksiin ja niiden oireisiin *läppäsee itseään ohimolohkoon* [;)]
Oletko sinäkin hoitoalan ihmisiä?Minähän olen myös erikoissairaanhoitaja ( ollut aikoinani syöpäosastoilla töissä ja myöhemmin luin vielä psykiatriaa ).Nykään tosin olen maatalousyrittäjä eli hoitsun työt ovat historiaa.
IHANAA kuulla,että sinulla on alkuvuodot loppuneet ja ajattelet noin positiivisesti [:)]

SOFIAANA: Onnea plussasta ja tervetuloa [:)]

OMAA: Meidän Esikoinen lähtee noin tunnin päästä ulkomaan reissuun viikoksi meidän sukulaispariskunnan kanssa [:)].Menevät nyt ainakin Viroon merenrantamökille sekä Liettuaan.Ehkä käyvät vähän Unkarissakin moikkaamassa tuttuja [:)].
Kumpa itsekin pääsisi joskus vähän ulkomaille pois kotiympyröistä [:)] *haaveilee*
No,ehkä eläkeissä sitten [;)]

Olotila samanmoinen..
Kovasti odotellaan ensi viikon ultraa [:)]

IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 6+1

Hurjasti onniteluja kaikille uusille ja hyviä uutisia saaneille! [:D]

Sain eilen kuulla aivan mahtavia uutisia! Mun hyvä kaverini joka suu miehensä kanssa mein naapurissa odottaa kanssa lasta!! ja meillä on vaan viikko tai kaks eroo (sillä ennen mua). Vähänkö ihanaa![:)]

Niinpä niin... Juuri kun on täällä päässy puhumasta ettei pahemmin oo oireita niin eikös jo saman päivänä tule ruokaa syödessä niin yökötys ettet pysty mitään syömään...[:'(] Sinänsä ihan ok. Mutta ku en ollu sillo syöny oikeen mitään koko päivänä vielä ja näin...
Huomenna sitte neuvolaan. Mites teillä muuten on neuvolat ollu? Siis millä viikoilla about? Mulla kun on vasta jotain 6+ ja tosiaan esikoisesta kävin mielestäni vasta noin viikolla 8+... Ihmettelen vaan. Mutta voihan se johtua kesälomista tai vastaavasta.

Hymyilen kuin naantalin aurinko ja itken kuin vesiputous pienestäkin asiasta... Ja mitä tulee mansikoihin... noh himoitsen niitä, niin kovin koko ajan! Tästä sit vaan toivotaan, että oma pieni käärö olisi 19.2.2011 . Niin ja äitin ikä olis 27v. Pohjois- pohjanmaalla asustellaan.

Äitin <3 Isin ;Elämän pieni ihme <3

ALKUPERÄINEN: Lumitähti

Hymyilen kuin naantalin aurinko ja itken kuin vesiputous pienestäkin asiasta...

Kuulostaa kovin tutulta.. [:D]

Annuli:
Mulla oli se neuvola rv 8+5. Mut varmaan johtuu tosiaan niistä kesälomista, ku sulla on noin aikasin. Mulla se seuraava kerta onki sit vasta elokuun lopussa, muistaakseni rv18 sillon jo menossa. [:-] [>:] Eli ei hyvä näinkään päin. Onneks on np-ultra sentään välissä!

huomenta naiset!!!

ja taas niin väsynyt....
toi mansikkahimo on yllättänyt mutkin, onneksi sentään jädehimo loppunut. pinaatti- ja verilettuja on nyt syöty joka päivä....ku sais ton hb:n nousemaan ja jaksais duunissa ens viikolla.
ootteko huomannut että noissa voimariini/mainiä/s-marketin versio on A-vitamiinia, siis häh!!! saako niitä syödä vai onko eri ku kasvipohjasta. eikö persiljakin ole hyvä raudan lähde, mut siinäkin on A-vitamiinia, tosin ymmärsin et sellaisena karoteenimuodossa, eli oliko se sallittua.... ei hemmetti =((((

tissit oli eilen niin kipeet et itku meinas päästä ku liivit otti pois, ja yöllä sama juttu. ei ikinä mitään tällaista.

Ei niinkään positiivinen uä käynti.
Rv uä:n mukaan vasta 6+1, ja ehkä tuulimuna. Menkoista laskettuna 8+6 Myös kohdusta löyty suuri kasvain, joka vaikeuttaa mm. raskauden jatkumista + tulevaisuudessa lapsien saantia..
Päivä jatkuu kyynel silmässä.

nra voi ei !!!!! Hirveästi voimia sinne, toivotaan että kaikki kääntyis vielä hyväks !!! <3

AURINKOISTA TORSTAITA KAIKILLE,

MYY: Tuosta A-vitamiinista: Sitä saa rauhassa syödä,jos ei ole lisättynä mihinkään ruokaan.Eli jos ruoka-aine sisältää luonnostaan A-vitamiinia,niin sitä saa ihan rauhallisin mielin nauttia [:)]
Mutta purkista syötyä A-vitamiinia ei missään nimessä saa syödä raskaana ollessa!
Muista syödä C-vitamiinia samalla aterialla,kun syöt verilettujakin,niin rauta imeytyy paljon paremmin elimistöön [:)]
Palkokasvit ja täysviljatuotteet ovat myös hyviä raudan lähteitä.Sekä riista eli esim.peuranliha [;)]

NRA: Suuren suuret pahoittelut ikävistä uutisista [:(]
Toivotaan kuitenkin viimeiseen asti,että hedelmöitys on vain tapahtunut vähän myöhemmin,kuin laskettu olisi [:)][:)]
Oliko se kohdun kasvain myoma?
Mulla löytyi sellainen kohdunlihaskasvain yhden raskauden puolessa välissä ja sitä tarkkailtiin koko raskauden ajan.Sitten synnytyksen jälkeen oli tapahtunut ns.ihme,kun kasvain oli hävinnyt [:)].Sitä ihan ylilääkärikin ihmetteli.
Toivottavasti sinäkin saat vielä niitä hyviä uutisia!!!!!!!
*VOIMAHALI*

LUMITÄHTI: Suuremmoiset onnittelut plussasta ja tervetuloa [:)]
Täällä myös on euforisia olotiloja vähän väliä [;)]

ANNULI: Mulla on jokaisesta lapsesta ollut ensimmäinen neuvolan käynti noin rv 8-9.
Ja silloin ollaan jo kuunneltu ensimmäistä kertaa sydänääniä [:)].Joskus on jo silloin kuulunut ( harvinaista ) ja joskus ei.
Nyt tässä raskaudessa on ensimmäinen neuvola vasta rv 10,koska multa otetaan rv9 ne verikokeet ja saan sitten samalla kuulla niiden vastaukset ensimmäisellä neuvolan käynnillä [:)]

OMAA: Huh hellettä,muttei valitata ei [;)]
Tänään meidän pitäisi mennä kasaamaan kokko rantasaunalle,mutta hemmetti,kun juuri tänään annettiin metsäpalovaroitus tännekin alueelle..*rkelee [;)]
Mutta kasataan kokko kumminkin,kun huomiseksi on tänne lupailtu vesisadetta.Eli jos huomenna sataa vettä,niin poltamme kokon [:)]
Eli huomenna menemme Jussin viettoon ihan perheen kesken rantasaunalle ja siellä EHKÄ poltamme kokon,uimme,saunomme ja syömme.Emme siis mitän ihmeepään.Mies pitää jopa huomisen päivän vappaata.

Mitäs Juhannussuunnitelmia teillä muilla on?

IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 6+2

Nra, voi ei! Paljon haleja ja täällä peukut pystyssä että sulla olisi kaikki sittenkin hyvin!

Tulin vain vielä toivottelemaan oikein hyvät juhannukset kaikille teille ihanille naisille !!!!!

Tämä lähtee mökille kavereiden kanssa.
Olen veikannut että ekan tunnin aikana arvaa...
Kun ei juokaan tai polta[:D][:D][:D][:D]
Mutta sitten kerrotaan, tietää ne yrityksestä ja
keskenmenoistakin...
Ja jos jotain käy niin käy, ei sille mitään mahda.

Nra, tuo on kyllä ehkä pahinta, mitä ultrassa voi kuulla. [:(] Kauheasti voimia ja jaksamista sinulle! Todella epäreilua, että noin käy. 

Hyvää Juhannusta kaikille!

Ja suuret pahoittelut nra, toivotaan, että hedelmöitys olisi ollut oletettua myöhemmin.

Myös me mennään mökille, tai siis minä menen, mies on töissä ja pipahtaa työvuorojen välillä saaressa kavereineen.

Mä ostin alkoholitonta siideriä, jos se vähän hämäis porukkaa, mutta jos ne sen huomaa niin sitten huomaa, ja kerrotaan ihana totuus:)

Mulla on moraalinen dilemma, mihin tarvisin teidän kommentteja/apua: Olen menossa työhaastatteluun ensi tiistaina, eli työpaikan vaihdon on mielessä. Hain siis tähän paikkaan ennen kuin tiesin raskaudesta. On melko varmaa, että saisin sen paikan. Olis paljon parempi palkkakin, ja veikkaisin, että muutenkin mukavampi paikka. Samalla työmaalla kuin nyt, mutta eri firma. Mitä siis teen, otan paikan vastaan enkä puhu mitään raskaudesta VAI jatkan vuoden loppuun samassa paikassa. Koeajan verran pitäisi kai maha saada pysymään piilossa, muuten voipi tulla kenkää samantien, eikä varmaan paluuta entiseen olis...

Mitäs tässä nyt tekis, onko edes mahdollista salailla mahaa 4-5 kuukautta....?

Nralle suuret pahoitteluni, toivotan kovasti voimia ja jaksamista, jospa tämä vielä iloksi kääntyisi. [:(] *hali* <3

Möllimöykky:
Tosi vaikee tilanne! Mulla tosiaan vielä koeaika kesken, 14.7. loppuu. Työkaverit tietää, pomo ei, ja oon kieltäny hälle kertomasta. Meillä siis tosi pieni työyhteisö. Ahistaahan se kertoa sitte, jotenki oon niin kiltti... [8|] Mutta pakko varmaan opetella ajattelemaan joskus myös itteäänkin, ettei voi olla sen takia hankkimatta lapsia, kun pitää pitää pomo tyytyväisenä. Kannattaa googletella noita koeaika + raskaus -juttuja. Ite aika paljo tutkin niitä joskus. Koska laitontahan se on irtisanoa koeajankaan aikana raskauden takia. Pomon pitäs keksiä tosi pätevä syy sille, miksi on irtisanonu. Ja heti liittoon ilmotus, jos niin kävis! Monessa paikassa neuvottiin myös, että pitäis saada joku todiste siitä, että on kertonu pomolle. Esim. sähköpostilla lähettää tieto tms., ettei pomo voi sitte väittää, ettei tienny raskaudesta, ja irtisano jonkun muun jutun takia. Toivottavasti ymmärsit? [8D] Mut siis jokatapauksessa tosi ahistavia on tuommoset jutut, ja varmaan aika harva pomo on oikeesti hirmu v-mäinen, vaikkakin sellasistakin saa aika paljo lukea. Minä en jaksa uskoa, että minut nyt potkittais pihalle, mutta otan silti varman päälle!! [:)]

Omaa:
Minun juhannus menee töissä. [:'(] Huomenna iltavuoro ja lauantaina aamu, että hohhoijjaa vaan. No, pidetään asukkaiden kanssa omat pippalot, mies tulee onneks sinne grillimestariksi, joten ehkä siitä tulee ihan kiva ilta kuitenki. [:)] Tänään töissä kärrättiin kovasti herkkuja taloon, että syödessä varmaan menee huominen iltavuoro. [:D]

Hei! Ajattelin liittyä tänne helmikuisten palstalle, melko uutta tälläinen forumissa kirjoittelu,mutta kokeillaan :)
Elikkäs la olisi 4.2, ensimmäinen  raskaus oli keskeytynyt keskenmeno rv 12 ja nyt sitten jännitetään josko tämä vauva saataisiin pitää![:)]
Edellisessä raskaudessa oli pientä vuotoa vähän väliä,  nyt sitä ei ole ollut, ja sen puolesta olo on parempi. Raskaudenoireista väsymys ja tissien arkuus on eniten läsnä tällä hetkellä...Maanantaina mennään varhaisultraan, kun viikkoja on silloin 8+3[:)]

Mukavaa juhannusta kaikille, oma juhannus menee kaason tehtäviä hoidellessa [:D]

Nra halauksia ja toivotaan parasta!

ON: Kävin tänään uusinta kierroksella siellä varhaisultrassa ja kaikki oli kunnossa. Pikkuinen sydän jumputti ruudulla ja koko vastasi 6+1 viikkoja. Eli saanut alkunsa myöhemmin [:)] kyllä nyt on helpompi olla ja nauttia raskaudesta.

Tietoihin voi siis laittaa LA 15.2 OYS ja esikoista odotellaan, ikää mulla 24v

Hilppa ja urho rv 6+1

Tervetuloa jenjiran! [:)]

Ihanaa Hilppa, että kaikki on hyvin! [:)] <33 Varmasti kamala ja epävarmuutta täynnä oleva viikko takana, mutta nyt voit huokasta. Teillä siis tilanne täysin päinvastainen kun meillä, mutta molempi parempi, kunhan on kaikki hyvin! [:)]

HYVÄÄ JUSSIA!!!!!!!!!

HILPPA: JEE..SUUREMMOISET ONNITTELUT hienoista ultrakuulumisista
Nyt nautit täysin rinnoin ja vatsoin tästä raskaudesta [;)][:D][:D][:D]
Olipa ihanaa kuulla,että kaikki oli hyvin!!!!
Meillä onkin sitten sama la [;)]

JENJIRAN: ONNEA plussasta ja lämpimästi tervetuloa [:)][:)][:)]

OMAA: Heh heh..Eilen,kun kävin kaupungilla Jussiostoksilla,niin päätimpä piruuttani poiketa apteekissa.Ostin sitten ihan piruuttani Clearbluen digitaalisen r.testin viikkonäytöllä [:D][:D].Pakko oli testata,että näyttääkö ne viikot oikeesti oikein..jotenkin olen niin skeptikko tuollaisia testejä kohtaan [&o].
No,pissasin tikkuun ja heti tuli RASKAANA ja melkein heti sen perään 3+ [:)].
Kaksi viikkoa sitten,kun plussasin ja tein tuon samaisen testin,niin silloin tuli viikko näyttöön se 1-2. Eli pakko se kai on luottaa noihin testeihin [;)][:D]

Ihana ilma [8D][8D][8D]
Juhannuskoivut on haettu.Vihta pitää vielä tehdä.Lippu salkoon klo.18.
Ja rantasaunalle juhliin jussia.

IHANAA JUSSIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 6+3

Odotellen aikaa Taysin naistentautioen osastolle, siellä kuulemma selviää tarkemmin mistä kyse. Nyt lri ei osannut sanoa varmaksi onko kyseessä myoma, vai syöpäkasvain. Lri:n eleistä päätellen saattaapi olla syöpäkasvain :/

Mutta hyvät juhannukset kaikille vauvamasuille, ja hyviä vointeja!!!

Takaisin