Yönsäde
Piirimestaruustason postaaja
SESSYVIIKKOA,
TIPSI: SUUREMMOISET ONNITTELUT ihanasta luomuplussasta [:)][:)][:)]
Kyllä teille tuo plussa on enemmänkin kuin toivottu!!!!
Kyllä olen todella onnellinen teidän puolestanne [:)]
Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!!!
MIMMU87: No,nyt on jo hermo levännyt eilisen reissun jälkeen [;)][:D]
Annoin miehen kuulla vielä illallakin kunniansa,kun hän saapui kotiin [;)][:D]
Joo..osasyy on näissä ihanissa hormoneissakin..
KIITOS SUURI rakas ystävä ihanista ja kannustavista sanoistasi *halaa* [:)][:)][:)]
Heh..voi olla tosiaan,että kohta täällä kirotaankin pahaa oloa..muttei ainakaan vielä [;)]
Ihanaa vointia sinulle!!!!!
ONNEA 9-viikosta [:)]
MINNUSKA: IHANAA kuulla,että siellä ollaan paremmalla mielellä ja vuotokin alkaa hiipumaan ja kipuja ei ole [:)][:)][:)]
Pidän sinulle edelleen miljoonasti peukkuja pystyssä,että kaikki menee hyvin loppuun asti!!!!!!!!!
Hyvää vointia sinulle [:)]
Heh..hienosti olit äksyillyt naapurin sedälle [:D][:D]
Onneksi meillä ei ole lähelläkään naapureita [;)]..
JENNY: KIITOS lohduttavista sanoista [:)]
Mulla on jo mones raskaus ja silti ajattelen aina välillä asioita hysteerisesti [&o][:D]
Mutta teen juuri niin kuin ei ikinä saisi ELI VERTAAN tätä raskautta edellisiin raskauksiin ja niiden oireisiin *läppäsee itseään ohimolohkoon* [;)]
Oletko sinäkin hoitoalan ihmisiä?Minähän olen myös erikoissairaanhoitaja ( ollut aikoinani syöpäosastoilla töissä ja myöhemmin luin vielä psykiatriaa ).Nykään tosin olen maatalousyrittäjä eli hoitsun työt ovat historiaa.
IHANAA kuulla,että sinulla on alkuvuodot loppuneet ja ajattelet noin positiivisesti [:)]
SOFIAANA: Onnea plussasta ja tervetuloa [:)]
OMAA: Meidän Esikoinen lähtee noin tunnin päästä ulkomaan reissuun viikoksi meidän sukulaispariskunnan kanssa [:)].Menevät nyt ainakin Viroon merenrantamökille sekä Liettuaan.Ehkä käyvät vähän Unkarissakin moikkaamassa tuttuja [:)].
Kumpa itsekin pääsisi joskus vähän ulkomaille pois kotiympyröistä [:)] *haaveilee*
No,ehkä eläkeissä sitten [;)]
Olotila samanmoinen..
Kovasti odotellaan ensi viikon ultraa [:)]
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 6+1
TIPSI: SUUREMMOISET ONNITTELUT ihanasta luomuplussasta [:)][:)][:)]
Kyllä teille tuo plussa on enemmänkin kuin toivottu!!!!
Kyllä olen todella onnellinen teidän puolestanne [:)]
Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!!!
MIMMU87: No,nyt on jo hermo levännyt eilisen reissun jälkeen [;)][:D]
Annoin miehen kuulla vielä illallakin kunniansa,kun hän saapui kotiin [;)][:D]
Joo..osasyy on näissä ihanissa hormoneissakin..
KIITOS SUURI rakas ystävä ihanista ja kannustavista sanoistasi *halaa* [:)][:)][:)]
Heh..voi olla tosiaan,että kohta täällä kirotaankin pahaa oloa..muttei ainakaan vielä [;)]
Ihanaa vointia sinulle!!!!!
ONNEA 9-viikosta [:)]
MINNUSKA: IHANAA kuulla,että siellä ollaan paremmalla mielellä ja vuotokin alkaa hiipumaan ja kipuja ei ole [:)][:)][:)]
Pidän sinulle edelleen miljoonasti peukkuja pystyssä,että kaikki menee hyvin loppuun asti!!!!!!!!!
Hyvää vointia sinulle [:)]
Heh..hienosti olit äksyillyt naapurin sedälle [:D][:D]
Onneksi meillä ei ole lähelläkään naapureita [;)]..
JENNY: KIITOS lohduttavista sanoista [:)]
Mulla on jo mones raskaus ja silti ajattelen aina välillä asioita hysteerisesti [&o][:D]
Mutta teen juuri niin kuin ei ikinä saisi ELI VERTAAN tätä raskautta edellisiin raskauksiin ja niiden oireisiin *läppäsee itseään ohimolohkoon* [;)]
Oletko sinäkin hoitoalan ihmisiä?Minähän olen myös erikoissairaanhoitaja ( ollut aikoinani syöpäosastoilla töissä ja myöhemmin luin vielä psykiatriaa ).Nykään tosin olen maatalousyrittäjä eli hoitsun työt ovat historiaa.
IHANAA kuulla,että sinulla on alkuvuodot loppuneet ja ajattelet noin positiivisesti [:)]
SOFIAANA: Onnea plussasta ja tervetuloa [:)]
OMAA: Meidän Esikoinen lähtee noin tunnin päästä ulkomaan reissuun viikoksi meidän sukulaispariskunnan kanssa [:)].Menevät nyt ainakin Viroon merenrantamökille sekä Liettuaan.Ehkä käyvät vähän Unkarissakin moikkaamassa tuttuja [:)].
Kumpa itsekin pääsisi joskus vähän ulkomaille pois kotiympyröistä [:)] *haaveilee*
No,ehkä eläkeissä sitten [;)]
Olotila samanmoinen..
Kovasti odotellaan ensi viikon ultraa [:)]
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 6+1