AURINKOISTA AAMUA KAIKILLE,
KIITOS SUURI kaikille,jotka onnittelivat ultrakuulumisista [:)][:)][:)]
TIPSI: KIITOS ultraonnitteluista [:)]
Tuo ultraan odottelu on kyllä pitkää odottelua,vaikka muuten aika menee kuin siivillä [;)]
Koitahan jaksaa [:)]
Nämä ihanat raskaushormonit [:D]..Ne kyllä välillä vievät mennessään,etttei itsekään kyllä meinaa pysyä perässä [:D].Minä olen kanssa ihan räjähdysaltis ihminen näin alkuraskaudessa [&o][:D].Ikinä ei tiedä,että millä päällä sitä on *viheltelee*
Minäkin olen tehnyt aina koneelle raskauspäiväkirjaa [:)][:)][:)]
Sitä on mukavaa lukea jälkeenpäin.
CHAK: JEE JEE..Suuremmoiset onnittelut sinnekin mahtavista ultrakuulumisista [:)][:)][:)]
Ja KIITOS sinulle onnitteluista!!
HILPPA: KIITOS KIITOS [:)]
WASTIS: KIITOS SUURI YSTÄVÄ onnitteluista [:)][:)][:)] *halaa*
Kuule rakas ystävä [:)]..Olen ihan satavarma,että sinun masuasukilla on kaikki hyvin!!!!
Sulla on ollut niin hyviä oireitakin [:)].Ja tuo oireiden vuoristorata on ihan normaalia.
Välillä helpottaa ja sitten taas tulee tuplasti takaisin oireet [;)].
Mutta minä ymmärrän pelkojasi todella hyvin!!!!!Se on niin normaalia pelätä aina,ettei kaikki ole hyvin.Varsinkin jos takana on noita keskenmenoja [:(]
Minä itsekin pelkäsin ettei kaikki ole hyvin,kun olen ollut aika oireeton [&o]
Minä pidän sinulle/teille miljoonasti peukkuja ja varpaita pystyssä,että saatte torstaina niitä parhaimpia uutisia ultrasta
RASKAUS JA UNET: KYLLÄ [:D]..Mulla joka raskaudessa unet ovat huippuhyviä ja todella sekavia [:D].Niinkuin silloin kerran tässä näin sen kaksossynnytys unen,missä mun lapset kätilö käänsi ulkopuolella oikein päin [:D][:D]
Hyvän kirjan varmasti saisi tehtyä,kun kirjoittaisi kaikki unet ylös ja kokoisi niistä opuksen [;)]
OMAA: Ihmisen psyyke on jännä juttu [:D]..Mullahan ei ennen eilistä ultraa ollut oikeestaan yhtään pahoinvointia,josta jo olinkin huolissani.Nooh,eilisen ultran jälkeen sitten pamahti päälle armoton pahoinvointi,johon ei edes pienet ruokailut auttaneet.
Jeps,että minä ja minun pääni [;)][&o][:D].Vissiin ultran jälkeen mun kroppa antoi sitten luvan oireille [;)][;)]
Kakkamooses sentäs..tänäänkin tulee ihan mahdoton helle.Mutta ei parane nyt valittaa tai muuten käy kalpaten ja tulee kuuden viikon monsuunisateet tänne [;)][:D][:D]
Mies tekee kuivaa heinää ( hyvät ilmat ) ja minä taistelen täällä pahoinvoinnin ja lasten kassa [;)][;)].Lapsetkin ovat vielä levottomampia näin helteellä.
Nyt pitäisi siivota ja sitten lähdetään uimaan [8D]
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 7+1