IHANAA TORSTAITA,
NRA: Suuremmoiset onnittelut todella mahtavista uutisista [:)][:)][:)]
Juu,minä kyllä vähän ihmettelinkin sitä sinun lähettävän lääkärin ammattitaitoa [8|]..
Mulla kun on todettu kerran myoma yhden raskauden ultratutkimuksen yhteydessä,niin silloin heti minun gyne sanoi,että kyseessä on vaaraton myoma!!Ja että sitä vain tarkkaillaan raskauden aikana,että kasvaako se.Koska myomat voivat hyvin myös hävitä itsestään pois.Mullahan näin onnekkaasti kävi eikä sitä tarvinnut synnytyksen jälkeen poistaa [:)].
Turhaa huolta tuo sinun lääkärisi sinulle kyllä aiheutti [&:]
Mutta onneksi kaikki on nyt hyvin ja vauvakin siellä masussa kasvaa ja kehittyy [:)]
KESÄHEINÄ: Onnittelut plussasta ja lämpimästi tervetuloa [:)][:)][:)]
SHAW: Onnittelut plussasta ja lämpimästi tervetuloa [:)][:)][:)]
ASIILONIA: Onnittelut plussasta ja lämpimästi tervetuloa [:)][:)][:)]
RONNY: KIITOS SUURI ultraonnitteluista

Taitaa tuo tupakki olla sellainen pahe,ettei siitä ole helppo päästä eroon [8|]?
Mutta minä uskon sinuun,että siitä pian eroon pääset!!!
Tsemppiä vielä kovasti lopettamiseen [:)][:)]
Sokerirasituksesta: Se on helppo juttu [:)].Mulla on siitä niin paljon kokemusta [;)]
Mulla on aina ollut painoindeksi normaali enkä ylipainon takia ole joutunut sokerirasitukseen.MUTTA ikäväkyllä viime raskaudessa mulla yhtäkkiä alkoi sokerit heittelemään ( teki huonoa ja kädet tärisi aamuisin [&:] ).Lääkäri lähetti sokerirasitukseen ja mulla oli paastoarvo korkea,mutta 1h ja 2h arvot matalat [8|].
Mittailin sitten verensokereita 3x/vrk. ja kun aina paastoarvot olivat koholla jouduin aloittamaan pitkävaikutteisen insuliinin synnytykseen asti [&:].
Vuosi synnytyksen jälkeen olin taas sokerirasituksessa ja jälleen paastoarvo koholla,mutta muut arvot jälleen ok.
Sempä takia joudun nyt automaattisesti rv12 sokerirasitukseen.Ja taas jos paastoarvo koholla,niin aloitan verensokerimittaukset.Gyne jo varoitteli,että varmaan tässäkin raskaudessa joudun aloittamaan insuliinit [:'(].
Ja minä vielä kaikenlisäksi liikun paljon,ei ylipainoa ja syön aika terveellisesti ja silti sokereissa häikkää..outoa [8|].Sitä gynekin ihmetteli.
Mutta asiaan [;)]..Ensin sulta siis otetaan verikoe ja sen jälkeen juot pullollisen sitä litkua.Maistuu ihan kokikselta ilman hiilihappoja.Mulla on ainakin aamulla niin jano,että juon ihan janoon sen litkun [:D].Sitten tunnin päästä otetaan verikoe.Ja viimeinen verikoe 2h päästä.Liikkua ei saa kovinkaan paljoa kokeen aikana,vaan pitää istuskella odotushuoneessa.
Se on helppo koe;ainoastaan aika käy pitkäksi odotushuoneessa [:D]
Koitahan jaksella [:)]
AAMUNODOTTAJA JA RÖLLI: Teillekin paljon onnea plussista ja lämpimästi tervetuloa [:)][:)][:)]
WASTIS: PEUKKUJA PEUKKUJA tämän päivän ultraan

Oi Tellervo Tellervo..Tellervo kuulostaa hyvinkin luotettavalta ja ammattitaitoiselta gynen nimeltä [;)][:D][:D]
Jään odottelemaan kuulumisiasi [:)]..
CISSI: Onnea plussasta ja sinullekin paljon tervetuloa tänne [:)][:)][:)]
OMAA: En valita en,mutta huonoo tekee ja paljon [:'(][;)]
Eli nyt se mun normaali ja todella paha raskauspahoinvointi alkoi..
Tänään mulla on klo:13 kampaaja.Kivaa on istuskella ämpäri jalkojen välissä pari tuntia [;)][:D].Meinaan varmaan ökään siellä kesken kaiken..mutta pakko on mennä,kun meillä on ne Esikoisen Rippijuhlat sunnuntaina.
Ei kehtoo mennä ihan tukka tötteröllä oman Poitsun juhliin [:D]
Hain Esikoisen tänään jo kahdeksalta juna-asemalta..Poitsu palasi ulkomaan reissultaan.
Olipa ihana nähdä Jäppistä pitkästä aikaa [:)]
Yritän keretä vielä tänään katsastamaan rakkaan Wastiksen ultrakuulumiset [:)]
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 7+2