IHANAA TIISTAITA KAIKILLE,
KATHERINE: Jaksamisia tähän viimeiseen viikkoon töissä [:)]
Sitten lomalla lepäilet oikein kunnolla [:)]
CATJANA: Onnittelut plussasta ja lämpimästi tervetuloa palstailemaan [:)][:)]
HILPPA: Varmasti on todella raskasta odottaa torstain ultraaa!!
Mutta ihan varmasti siellä on kaikki hyvin,kun sulla on noita oireitakin tullut hienosti lisää [:)][:)]
Tosin ikäväähän tuo ummetus ja närästys on [&:]
Peukkuja vielä hirveesti ultraan!!!!!
ANNULI: Joo,aika aikaisin sulla onkin tuo eka neuvola.Käytännöt on näköjään niin erilaiset eri paikoissa [;)]
Mulla on eka neuvola rv10 [:)].Ihan sen takia,että saadaan siihen mennessä noi veriseulan ja neuvolakokeiden vastaukset [:)].Ja sitten vielä senkin takia,että silloin voidaan kuunnella jo ensimmäistä kertaa vaavin sydänääniä [:)]
Kyllä ainakin meidän Apteekissa on myytävänä Multi tabsin raskaana-ja imettäville tarkoitettua vitamiinia.Ostan sitä itselleni sitten,kun lopetan tuon B-vitamiinin syönnin.
ADALMIS: Suuremmoiset onnittelut plussasta [:)][:)][:)]
Ihanaa,että noin pitkän yrittämisen jälkeen teitä onnisti!!!!!
MIMMU: Meillä täällä käydään neuvolassa kuukauden välein,vaikkei kyseessä olisi edes ensimmäinen raskaus.Mullakin on nyt kuudes raskaus menossa ja silti käyn näin alussa kuukauden välein neuvolassa.
Olen kyllä kuullut,että ainakin isoissa kaupungeissa on hirveesti vähennetty neuvolankäyntejä säästösyiden takia ja näinollen siellä ei käydä läheskään näin usein neuvoloissa kuin esim.täällä meillä.Todella inhottavaa nämä säästöt [:@]
Meillä täällä neuvolassa lasketaan ainan ekalla käynnillä äidin painoindeksi.Jos se ylittää sen 25 rajan,niin sitten äiti joutuu käydä sokerirasituksissa rv12 ja oliko se sitten rv24??
Ja varmasti täälläkin sitten vielä lisäksi purnataan oikeasta ruokavaliosta ja liikunnasta [;)]
Mulla on varmaan tässä raskaudessa nyt painoindeksi sen yli 25 [&o]..ainakin pelkään niin.
Hyvä,että vointi on siellä ollut hyvä [:)][:)]
ANNELIINI: Onnittelut plussasta ja sydämen sykkeestä [:)][:)][:)]
Niin ja tervetuloa!!!!
SUKRIS: Onnittelut plussasta ja tervetuloa [:)][:)][:)]
MINNUSKA: Voi ei..toivottavasti verentulo lakkaa eikä kipujakaan tulisi [:)]
Onko veri ollut ihan punaista vai rusehtavaa??
Toivon sydämestäni,että kaikki on sinulla ja vaavilla hyvin [:)][:)][:)]
OMAA: Eipä tänne mitään mullistavaa [;)]
Pissalla näköjään saapi taas ravata yöllä.
Mun hornettien himo on poistunut [8|]..eli en himoitse enään hornetteja [:D]
Oikeestaan ei ole mitään himoja enään..ellei lasketa himoa omaan ukkokultaan [&o][;)][8D][8D][:D]
Jumpannut olen joka päivä..
Kuntosalille pitäisi vielä keretä mennä,mutta kun miehellä urakointityöt nyt kovimmillaan,niin en millään täältä pääse kuntosalille.Mutta penkki ja käsipainot löytyy kotoa,niin niillä on pärjättävä vähän aikaa..niin ja tietty talikkokin löytyy [;)][:D]
VOIKAAHAN KAIKKI HYVIN [:)][:)][:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 6+0