Mä oon niin kateellinen teidän kaikkien vauvojen nukkuma-ajoista

. Täällä edelleenki yöllä vedetään 2h välein safkaa

. Mutta ihme kyllä ei ole hirveesti enää väsyttänyt. Kai sitä kuitenkin sen verran saa nukuttua, vaikka onkin pätkittäistä.
Meillä muuten myös toinen tissi kelpaa yleensä useammin kuin toinen. Vaikkakin tissi on alkanut yhä vähenemässä määrin kiinnostaa, kun vain pullo tuntuu kelpaavan. Yöllä kyllä tissi kelpaa

...
Onko täällä muuten muita ketkä haaveilee pikkukakkosesta (tai kolmosesta tai mistä lie kenenkin kohdalla)??

On toi poika vaan niin ihana ja nyt kun pahimmat mahapuruilut ohitte, niin melko tyytyväinen tapaus

. Ollaan koitettu nyt hänen kanssa kyläillä enemmän, varsinkin vauvaperheissä. Ja kerran käytiin jo äiti-vauva-joogassa, mikä meni pojan kanssa tosi hyvin, vaikka olikin tunnin kuopus

.... Niin ja siis palatakseni tuohon vauvakuumeeseen, niin hirveästi tekis tehdä tuolle pojalle pikkuveli tai sisko. Ja olen miettinyt, että olis varmaan järkevintäkin mun tehdä toinen putkeen kun ei mulla ole työpaikkaa mihin palata. Ja haluan kuitenkin jossain vaiheessa sen toisen. Lisäks haluan olla sen muutaman vuoden kotona kuitenkin, niin ei olis varmaan järkevää kahta kertaa lusia silleen pidempää aikaa kotona...??
Onko teillä muilla useamman lapsen äideillä kuinka isoja ikäerot??
Mulla on kyllä edelleen sellasia haamukipuja alapäässä enkä todellakaan pysty edes kuvittelemaankaan petihommia vielä niin hankalaahan se toisen tekeminen on

.