Helmikuun pörinät

Just isännälle mainitsin, että aion tehdä esikoiselle isoveli pakkauksen niin sano, että oon ollu tosi hyvä pakkaus hommissa, että oli hauska saada isyyspakkaus :joyful: Vaikka ei sillon hirveesti ulospäin sitä näyttänyt:headphone:

Pitää ruveta vähän kyllä miettimään sisältöä. Silloin ainakin, kun jos sukupuoli selviää niin vois olla helpompi :p
 
Sukupuoli siis sen takia, että vois laittaa jonku vaatteen minkä isoveli saa antaa itse vauvalle ja muutama jotai pientä hauskaa ohjelappusta pikkusiskon tai - veljen hoivaamiseen. Ja jotai! :)
 
Mä luulen, että me käydään lasten kanssa ostamassa yhdessä joku unilelu vauvalle ja saavat antaa sen sitten kun vauva on syntynyt. He on jo nyt moneen kertaan puhuneet siitä, että vauvankin pitää saada samanlainen unilelu kuin heillä. Meillä on molemmilla lapsilla sellainen uniriepu jolla on hiiren pää (pojalla Diinglisar hiiri-uniriepu, ja tytöllä vastaava mutta vaaleanpunasävyinen ja siinä on sisällä pieni kulkunen, jonka kilinästä aina tietää, että tyttö on herännyt). Molemmilla on nuo edelleen joka yö vieressä.
 
Mä aloitin pakkaukseen tavaroiden haalimisen juuri, kun tilasin Adlibrikseltä Vauva - omistajan opas -kirjan :wink vaikuttaa hauskalta ja juurikin miehelle sopivalta käsikirjalta. Mietin, että kun mies ei omista työkalupakkia vaan kaikki työkalut sijaitsee ämpärissä ( :D ), niin voisin ostaa työkalupakin ja laittaa isyyspakkauksen sisällön sinne.
 
He on jo nyt moneen kertaan puhuneet siitä, että vauvankin pitää saada samanlainen unilelu kuin heillä.


Joo mulla kans tarkoitus hommata vauvalle samanlainen Ainu-pupu mikä hommattiin pojalle vauvana ja minkä mieki sain, kun olin vauva. Niin klassikko! :happy:
 
Oi, mäkin kyllä väsään isovelipakkauksen, kiitos ideasta!! Nyt vaan miettimään mitä sinne pistäs. Antaisko sen sitten silloin kun isoveli tulee katsomaan vauvaa ensimmäisen kerran sairaalaan vai jo vähän ennen?
 
Meillä isyyspakksukseen tulis varmaan iso kasa korvatulppia ja tuhat lupalappusta "iskä viettää tänään mettäpäivän"-tekstillä! :p Täällä haikeana kuuntelen oman koirani ajoa, koska on meille viimeinen päivä tällä kaudella eikä seuraavasta päivästä ole takeita..:sorry: Toki vanha koira saakin jo siirtyä pupuhommista osa-aikaeläkkeelle, siirrytään lenkkeilyyn hyökkäysvaunun kera :grin

Onkos joku haksahtanu Raskaiskeijusta saatavaan sukupuolitestiin? :rolleyes:
 
Susupala: Millainen se sukupuolitesti on? En ole muista kuullut kuin näistä vastaavista, kuin täällä vau.fi:n sivuilla on :D
 
Ei ole tarvinnut haksahtaa sukupuolitestiin, kun sukupuoli on ollut tiedossa rv 12 lähtien niptin takia. :) Mä huvikseen testasin tota ruokasoodajuttua, kun sukupuoli oli tiedossa, ja mullakin lupasi tyttöä (samoin kuin nipt-testi).
 
Hahah, miten se ruokasoodatesti tehdään? Melkein pakko kokeilla! Tulevalla viikolla ru, joten hauska nähdä pitääkö ruokasoodatesti paikkansa :happy:
 
Siitä on jo kuukausi aikaa joten muistankohan oikein. Siihe vissii piti olla mieluiten aamupissa tai muutaman tunnin pidätetty pisu ja ruokalusikallinen soodaa kupin pohjalle ja pissit päälle. Jos kuplii niin poika ja jos ei kupli ni tyttö :)
 
Tuota soodaa vois huviksi kans kokeella!:joyful: Raskauskeijun testi löytyy ihan niiden nettisivuilta raskauskeiju.fi :cat: Aikani kuluksi pläräsin ja tuli vastaan.. Amerikkalainen testi, 25 e..:bored: Jos testaa ekku soodalla ja odottaa ru:n, pääsee halvemmalla!:grin
 
Kummeista, me todennäköisesti kysytään kolmea kummia, ei vielä olla päätetty.

Isyyspakkaus on hauska, tein itsekin esikoisen aikaan ja mies tykkäsi kovasti. Isovelipakkaus ei ole käyny mielessäkään, hauska idea!
 
Kummeista, me todennäköisesti kysytään kolmea kummia, ei vielä olla päätetty.

Isyyspakkaus on hauska, tein itsekin esikoisen aikaan ja mies tykkäsi kovasti. Isovelipakkaus ei ole käyny mielessäkään, hauska idea!
Muistatko mitä kaikkea tekemäsi isyyspakkaus sisälsi? :)
 
Täällä kanssa ajatuksissa tehdä isyyspakkaus ja mute button - tuttin on ehdoton ton käsikirjan lisäksi :).

Oi, soodaa pitää testata! Kiitos. Tällä vkolla on ru, mutta hauska kokeilla.

Se raskauskeijun testi jäi itsellä kans mietityttämään ja ehdotin josko olis yhteistyöllä saanut testin kokeiluun, mutta eivät vastanneet :). Jenkkien puolella se on aika kovassakin käytössä ilmeisesti ja löysin hyviä kokemuksia.
 
Mäkin kokeilin ruokasoodaa ja se näytti mullekin tyttöä. No tänään ru, katotaan selviääkö pitikö paikkansa! :)

Mäkin tein miehelle esikoisesta isyyspakkauksen. Keräsin sinne vähän jotain perusjuttuja ja myös sen vauva, omistajan opas -kirjan. Toi isosisaruspakkaus kuulostaa kivalta! Meidän poika on kyllä vasta alle 2v kun vauva syntyy, mutta ainakin jonkun "imetyskorin" ajattelin hälle tehdä. Eli kaikkea kivaa tekemistä ja leluja joita saa vain silloin kun imetän vauvaa :)
 
Mulla sooda näytti tyttöä ja ultra poikaa :D Mun kohdalla ei kyllä pidä mitkään testit paikkaansa :D
 
Takaisin
Top