Helmikuun pörinät

Sisaruspakkaus ois tosiaan hauska idea. Keksis vaan, mitä sinne laittaa. :) Ehkä "minusta tulee isosisko/isoveli" kirja vois olla, jos sen antaa vähän etukäteen. Tuttikin vois olla ja ja ja...? Isyyspakkauksen tein minäkin esikoisen aikaan. Siellä oli mm. mute-tutti, tuo muidenkin mainitsema manuaali isille, body, energiajuomaa & -ruokaa yms.
 
Kävin shoppailemassa, ja sain tuhlattua ihan liikaa mamma vaatteisiin :D Aluks meinasit etten osta ollenkaan [emoji28]
 
Mä kans ostelin kahdet äitiysleggarit hm:ltä kun emmä voi mun työhousuja enää kohta pitää kun ne ei pysy joko jalassa tai puristaa jos nostaa liian ylös.
 
Onkos muille tullu uusia oireita? Mulla nyt puolen välin tienoilla lisääntyny vatsan turvotus iltaisin ja väsy. Aivan nääntynyt olo työpäivän jälkeen. :dead:
 
Onkos muille tullu uusia oireita? Mulla nyt puolen välin tienoilla lisääntyny vatsan turvotus iltaisin ja väsy. Aivan nääntynyt olo työpäivän jälkeen. :dead:

Täällä kans väsyttää mut enimmäkseen kroppaa et jalat on turvoksissa työpäivän jälkeen ja töissä yleensä alkaa koskea jo jalkopohjiin.
Melkein jatkuvaa kipua on tuolla vasemman nivusen ja lonkan välisellä alueella ollut nyt 2 päivää.
 
LA on ihan pian ja mulla jalat on kuin norsulla :D myöskin olen tullut entistä herkemmäksi esim vauva mainosten näkeminen siis mainoksia missä on vauva saa minut itkemään :D tai jos mies hipaisee tissiä niin heti alkaa tihkua maitoa
 
LA on ihan pian ja mulla jalat on kuin norsulla :D myöskin olen tullut entistä herkemmäksi esim vauva mainosten näkeminen siis mainoksia missä on vauva saa minut itkemään :D tai jos mies hipaisee tissiä niin heti alkaa tihkua maitoa

Tää on laskettuaika heinäkuussa kyfi :)
 
No nyt on miehelle isyyspakkaus annettu. Olisin toki voinut odottaa vielä pari kuukautta, ennen kuin sen annan, mutta malttamaton olin :winkLaitoin siis kaikki tavarat työkalupakkiin ja se sisälsi seuraavat:
* kahvitermari
* kahvia
* olut
* korvatulpat
* Ibumaxia
* Vauva, omistajan opas -kirja
* helistin
* "ääntä kohti isi" -ruokalappu
* "love dad" -sukat
* tuttipullo
* 2kpl tutteja
* vauvan kosteuspyyhkeitä
* suklaata
* Sisuja
* ylimääräisenä hankintana taskulamppu ja mittanauha

Lisäksi paketin päällä oli Darth Vader -kuvalla varustettu kortti, jossa luki "father". Oli mies yllättynyt ja sanoi, että on ihan loistava pakkaus :)
 
Me mennään tänään iltapäivällä katsomaan isompaa asuntoa. Jännittää jo valmiiksi, koska niin vaikuttaisi olevan se meidän tuleva koti ja sijainniltaan on niin hyvässä paikassa, ettei tarvitsisi toista autoa hankkia. Saa nähdä onko paljon muita hakijoita :nailbiting:
 
Täällä taas ollaan jotenkin ulalla kaikesta :D

Mitähän sitä sit.. huoneita pitäs ainakin varmaan alkaa laittamaan kuntoon ja ehkä sitä sais alkaa uskomaankin tähän :D . Ihan pöpi olo.
 
Mulla on ainaki suunnitelmat ihan sekasin, katotaan niin juhannuksena vasta oikeesti saan aikaseksi todella järjestellä mitään vauvaa varten.. Jotenkin kaiken lykkää RUn jälkeiseen aikaan, joka VIHDOIN on ensi viikon perjantaina! Sit ois vaunujen ja turvakaukalon hankinta, ehkä niitä kolmikymppisiä pitäisi edes jotenki juhlia, kaikki paperityöt vauvaan ja veroihin liittyen ja töissäkin pitäisi vielä käydä! Sehän se näillä hulluvuoroilla vie kaikki mehut... Ahdistusmaanantai :sour: Viime viikolla iskias-vaivat teki kampäkin, onneksi sain ne pyörtämään.. Mut hei, ihana kevätaurinko ja pian on kesä kynnyksellä! :happy::dummy::dummy1:
 
Saatiin isompi asunto, kolmio siis, joten nyt on yksi stressi vähemmän. Ensi viikolla kirjoittamaan asunnosta soppari ja huhtikuun alussa muutto. Raskaudessa on se hyvä puoli, että tämän varjolla voin sanoa, etten voi nostaa ja muuttaa kovinkaan painavia asioita, saa miehet hoitaa ne :wink

Sitten on vielä muutto ja auton hankinta edessä :)
 
Meillä nyt isompi auto hankittu perjantaina, samoin huoneiden järjestykset muutettu,
Sit alkaa roinan läpikäynti ja eroon hankkiutuminen :)
 
Muokattu viimeksi:
Alkaa olla aika kovia nää kivut tuolla nivusissa. Varsinkin nyt työillan jälkeen on todella vaikea ruveta nukkumaan kun kipu yltyy vaan levätessä.
 
tää ma aamun herätys, kun vuodat. ei helvata sanon minä. ainkain hereillä ollaan.
Onko kellään muulla ollut vuotoja?
 
Takaisin
Top