Helmikuun pörinät

Ei oo vielä eikä tarvitsisi vaikka riski on istukan kanssa. Onko iha veristä? Soita polille!

Soitin heti silloin aamu 5:ltä. Käski rauhoittua ja katsoa tuleeko tunnin-2 aikana siteeseen vuotoa. Jos tulee niin sitten uus soitto.

No eipä ole tullut niin kai tää on ok? Kirkasta verta kyllä.
Sikiö liikkuu normaalisti kyllä.

Huhhuh.
 
mulle on tullu aivan hirvee lemmikkihimo! kissan tai koiranpentu nii tänne äkkiä ääh >.< Porukoilta löytyy kyllä vanha havannankoira mutta se ei nyt paljoa auta tässä tilanteessa :D johtuukohan tää nyt sitten tästä raskaudesta :D
 
Toivottavasti siellä Esper on tilanne rauhoittunut ja kaikki hyvin!
 
Jestas kun on pari päivää särkeny polvea ja nilkkaa... iltaa kohden pahenee niin ettei varmasti saa nukutuksi. Aamulla oli ihan hyvä, mutta nyt taas juilii niin pirusti :sad001 Kylmägeeliä nyt koittanu sivellä mut kauheesti tunnu auttavan... Tartteeks sitä nyt kaikkien nivelien kipeytyä :/
 
Mä oon tottunut jo tähän joka paikan kipuun niin kai sitä on turtunut jo suurimpaan osaan kivuista. Onneks on tää korkea kipukynnys - muuten ei tartteis varmaan enää töissä ollakaan..
 
Hei ohoi, huomattavasti valoisampi tilanne, lähinnä henkisesti.

Se vuoto sit jäi tosiaan siihen, mutta henkinen ahdistushan siitä jäi. Onneksi mies on rauhallinen ja ymmärtää. Lainasin kaverilta dopplerinkin, että saa mielenrauhan. Tänään on onneksi se "kela-neuvola" niin jutustelen vielä siellä asiasta.

Kaippa noi sit voi "kuulua" asiaan, säikäyttihän se, ennemminkin kaiken järjestelyn ja säätämisen turhuus. Jotenkin en osaa menetystä pelätä tai murehtia.

Mutta hips hei, kaikki siis ilmeisesti hyvin :)
 
Esper, oliko teil ollut jo ultra? Mietin olisko istukka kohdunsuulla..?
 
Kaipa se on ollu, ku kela neuvola on aikaisintaan 22+0 :) Luulisin,että esperillä ois ollu!

Vuodot on normaalia, kun ne pysyy niukkana.
 
Istukka on oikein hyvässä paikassa tuolla takana, ei liian ylhäällä :) . Se nyt vaan oli ja meni.. Ei voi seksin piikkiinkään nyt laittaa, jos olis touhuttu niin en välttämättä olis säikähtänyt vaikka suht runsasta oli. Tosin sen hetken vaan valui ja sitten loppui.

nää on näitä :)
 
Vuodon syitä voi kuulemma olla matkustaminen, pitkä istuminen, aivastelu/yskiminen, seksi, kantelu.. Noi mulle kertoi poli mahdollisiksi aiheuttajiksi, kun epäilin rusehtavaa vuotoa viikko pari sitten.
 
Ääh nyt meinaa flunssaa puskea tänne :/ mies ollu kipeenä ja mä ku niin oon kehuskellu kaikille et ei oo piiiitkiin aikoihin ollu mitää, muistakkaa millo viimeks oisin ollu flunssasa niin nyt sitten.. Heti huomaa kuinka ärsyttävää olla ku on nokka tukossa, silti se vuotaa, lihaksia kolottaa ja kurkku meinaa kans olla vähän kipee. Loppuviikko ois töitä, saa nähdä miten siellä lapsiryhmässä jaksaa touhuta vai hakisko suosiolla saikkua.. :/ mitäs niitä rohtoja nyt saikaan ottaa raskaana? Finreksiniä ei, miten oli strepsilsit tai bafusinit? Ei vissiin niitäkään.

Häätyypi tämä päivä ainaki mennä teen ja para-tabsin voimalla jos en sitte pyydä miestä käymään apteekissa mutkaa kunhan tulee töistä kotiin :B
 
Itsellä meni viime vko flunssaisena. Työlääkäri passitti suoraan sohvalle vaikka onkin vain kevyt toimistotyö.

Nyt on kyllä paljion liikenteessä. Itse vain teetä ja paracetamolia otin. Mietin miten nuo paracetamol pohjaiset flunssajuomat? Mutta jätin suosiolla ottamatta.

paranemista!
 
Mulla myös on edelleen vuotoja ollut, tässä on siis jo kolmatta kuukautta vuotanut ihan putkeen. Alkuun se tietty järkytti, mutta sitten kun syyksi selvisi hematooma, mieltä hiukan helpotti, että tietää mistä asia johtuu. Nyt kun tilanne on kuitenkin vaan pitkittynyt ja välillä tulee ihan kk-vuototyyppistäkin niin alkanut stressaamaan, että miten tässä käy. Välillä on myös todella kovia vatsakipuja, ja niiden tullessa olen joka kerta ajatellut, että jaha, nyt tämä lähtee valumaan pois. Alkuvaiheen kontrolleissa lääkäri sanoi, että hematooma yleensä häviää muutamissa viikoissa pois. Nyt on jo viikot +20 ja kun mainitsin kirkkaista vuodoista, oli lääkäri aika kauhistunut ja kehotti olemaan jatkossa suoraan yhteydessä ä-polille. En ole itse sinne soitellut, kun olen ymmärtänyt, että eipä ne näille pikkuviikkoisille oikein mitään voi tehdä. Eli tässä odottelen, että olisi muutama viikko lisää, niin sitten varmaan ä-polilla otetaan vastaan ennenaikaisen synnytyksen uhan tms. syyllä. Toivottavasti ei tietty tarvisi olla sinne yhteydessä... Lepomääräys siis jatkuu.
 
Tsemppiä Meridiaani!

Olitko sä mistä päin? Onneksi itsellä ei kipuja tuossa ollut, olitko saanut kipuihin selitystä?
 
Takaisin
Top