Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, siihen rääkkiin tulee ihan himo. Mä en kyl kans röllykkääni täällä jaa.. se ny on tuossa tuommonen reppu ja siihen jäi kaksi raskausarpea. Onneksi ovat aika mitättömiä ja vaalenemaan päin.

Mulla on faceboookissa profiilikuvana mun röllykkä sivusta kuvattuna reilu pari kuukautta sitten kun meijän poika oli tasan 3kk...mut tietty mulla on siinä vaatteet päällä :D mulle ei onneks jääny kun pari raskausarpea, mutta sais nekin kyllä häippästä aika vilkkaasti et on kesällä yyterikunnossa bikineissä :p

Mulle ei tullu yhtään arpea mahaan.. Mutta auta armias kun maito nous tisseihin pojan syntymän jälkeen niin tissit on pelkkää tiikerin raitaa.. :o

Mulle tuli esikon raskausaikana kunnon tiikerivatsa, niit arpia on myös pitkälle navan yläpuolellaki. Myös ympäri lantiota, sisäreisis ja rinnois on arpia, ja kaikista oon ylpeä :dance008 Meinas takamus unohtua, on niitä sielläkin :) Nyt Tyyneä ku odotti, ni mulle ei tullu yhtää uutta arpea, paitsi kolme vai neljä vanhaa päätti kasvaa ylöspäin. Mun maha ei oikeestaa oo ees pahan näkönen ainaka omast mielest eikä kyl esikon kummisedänkää mielest (kyllä sen vaa oli pakko saada nähä :laughing002 ) . Palloon vois kans verrata ja hyvin vähän on löysää nahkaa, kuvittelin et sitä olis nyt ollu enemmän ku jo toistamiseen joutunu venymään. Tosin oli se vauvamaha täl kertaa pienempi.

.."tässä naamassa arpikin kaunistus olisi..." Lauloi leevi and the leavings, joten mikäpä ettei masussakin. :D

Se oli läppä, en todella tarkottanu.Tulis varmaan Iltalehteen vuoden kohu taas mammafoorummilta
:D

Hahahhaa... mut eihän toi uusi juttu ole. Justhan faces kiersi se juttu siitä kuvaajasta, joka oli kuvannut synnyttäneitä äitejä, kaikkine arpineen ja roikkuvine vatsoineen! :Heartbigred

nyt rupee vähä jännittämään et onkohan @sukilla kaikki hyvin ku nyt ei oo kuulunu pariin päivään mitää...

Miks mul on sellanen muistikuva et sil oli jotain menoa? @sukil siis, yhtää en kyl varma oo.

Tääl on löpisty niin ettei jaksa kelata sivuja taaksepäin... mut toivotaan et kaikki on hyvin @sukilla :)

Ihanaa, kun täällä on mammat huolissaan toisistaan, vaikkeivät oo toisiaan tavannu... riittää, ettei joku oo pariin päivään paikalla, nii joku jo huolii. :Heartred

En nyt muista missä ketjussa puhuttiin siitä maidon suihkuamisesta ja liivinsuojista mutta kyllä se tuli viime yönä mieleeni. Heräsin siihen, kun ihmettelin mitä märkää mun käteeni osui. Toinen liivinsuoja oli falskannu ja mulla oli paidat ja sänky ja peitto ihan maidossa. Oli ilmeisesti toinen tissi vähän vuotanut, kyllä huomaa ettei enää ihan joka toinen tunti tissiä tyhjennetä pojan toimesta. Huoh, en jaksanu sit alkaa vaihtelee lakanoita tms ni kääntelin vaa p eiton niin ettei muhun osu mitää märkää :grin

Mulla on maha, jenkkakahvat, takapuoli, allit ym. paikat täynnä arpia, mutta suurin osa vaaleita. Syyt ovat kolme raskautta ja se liiallinen, äkillinen lihominen.
Myönnän ihan suoraan, että omaa vikaa arvista yli puolet on, kun kyllähän se nahka venyy ja venyy, ku läskiä tulee ja sitten vielä joku raskausmaha päälle.
Mutta eipä haittaa arvet ei, ku on enää lievästi ylipainoinen indeksin mukaan. Näyttää arvetkin ihan siedettäviltä :happy093

Takaisin