Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvinki mahdollista.. voivoi sillä tulee oleen vaan melkonen maratoni ku se nää meijän jutut taas lukee! :D

mulla on maustamatonta jugurttia ja siihen oon laittanu noita soseita.paras taitaa olla se ruusunmarjasose.

Mäki tykkään tost ruusunmarjasoseest, se on niin luonnolisen makunen, ei liian makea eikä kirpeäkään :)

Päätin et huomenaamul teen pienen lenkin tonne uffin laatikolle, harmi ku vaunujen tavarakorii ei mahu kahta kassia enempää, ja en oo kyl varma et mahtuuko ees noi molemmat... Mä ite oon niin laiska etten pistä mitää kirppispöytää pystyyn, ja kumminkaa siel ei kukaa ostais mitään. Helpompi päästä noist vaatteist eroo viemäl ne suoraa keräyksee. Noit sinne joutavii vaatteita on vaa niin hirveesti :smiley-ashamed004

munkii pitäs viiä taas noita tytölle pieneks jääneitä vaatteita sinne diakonille,sais taas sit jemmattua lisää vaatteita.

Kylläpäs onkin ihanaa, kun päänsärky helpotti. Sinnikäs pirulainen se olikin, taas. Ja olen nyt jumpannut hartioita päivittäin, mutta ei ole vielä auttanut ilmeisesti. Pidin sitten kunnon venyttelymaratonin, lähes kaikki mahdolliset lihakset venyttelin, niin se taisi helpottaa. Ehkä sitä kireyttä oli kropassa muuallakin kuin hartioissa.

Olipa muuten ihana, kun esikoinen nukahti syliin, kun lopetin venyttelyt. Oli niin mukavaa, kun sai isompaakin tyttöä pitää sylissä ja silitellä ihan rauhassa. Varsinkin sen jälkeen, kun on tänään tullut hermostuttua neitoseen. Vauvakin nukkui puolitoista tuntia, söi sitten kiltisti rintaa (vaikka puraisikin kyllä taas, kun maha tuli täyteen) ja on nyt tyytyväisenä mönkimässä lattialla. :)

Kreikassa ollessani oon syöny elämäni parasta jogurttia <3 Toi suomalainen kreikkalainen jogurtti oli lievä pettymys... Mut kuulostaa hyvältä toi soseitten kans herkuttelu :)

Mä tykkään enemmän siitä turkkilaisesta jogurtista. Ja syön sitä hedelmien, marjojen, hunajan, myslin, hillojen tms kans.. se on vaan niin loistavaa. Ja laitan sitä kastikkeisiin tai teen dippiä jne. Ihan ehdoton herkku. Raskaana ollessa söin usein sitä ja hedelmiä. :)

Se on kyllä hyvää. Minäkin soin kreikassa sitä oikeeta tsatzikia ja oli niin hyvää että piti käydä monesti kaupan tiskiltä santsaamassa viikon aikana ja se myyjäkin katto että taitaa tyttö tykätä kun purkit koko ajan isonee :grin

Jumahdin fiilistelemään syntyneet elovauvat ketjua, kiva oli katella vauvojen kokoja ja syntymäpäiviä :)
En vissiin ollu mukana vielä tossa vauvamaha ketjussa vois aloittaakki vauvamahat NYT osion :D
Kuinkahan moni kehtais,hahaha

Täällä taisin kertoa kun ne farkut tilasin.. nyt harmikseni huomasin et toises puntis on reikä... ihan niinku mattopuukolla olis vedetty :( täytyy palauttaa ja toivoo että tuota kokoa on vielä kun tuossa liikkeessä tuntuu olevan noi isommat koot kaikki loppu...

Joo, ei. Pidän itsekin vielä tämän röllykän piilossa, en jaa sitä edes teidän kanssa. :wink Kiva, kun on muuten sellainen tikku, mutta keskivartalo sitten rehevöitynyt. Pallo tikkujaloilla. Paitsi että pallokin on kiinteämpi kuin meikäläinen. Vaikka en nyt ehkä ihan pallonpyöreä sentään ole. Filosofiset pohdinnat omasta vartalon muodosta menossa. Se oli ennen tiimalasi, mikähän nyt lie? Keskikohdastaan vuotava tiimalasi? :grin

mä näytän ihan samalta kun alkuraskauden turvotuksessa.tosin toi vararengas ylettyy pidemmälle ku ennen:grin pitäs vissii vaivautua nostelee noita kahvakuulia,ne kahvakuulat on kumminkii koko ajan tossa näkyvillä ni senku ottais vaa ja nostais..:gen113

Mutta hei, ei sitä vissiin vaadittaisi kuin 90 harjoitusta, että treeniin jäisi koukkuun! Eli jos päivittäin treenaa, niin kolme kuukautta. Helppo nakki. :D Muistan kyllä vielä hämärästi, miltä tuntui, kun oli hyvässä tai ainakin paremmassa kunnossa ja oikeasti kaipasi sitä rääkkiä, mutta nyt pitäisi jaksaa tämä rämpimisvaihe ensin. Sinnikkyyttä, sinnikkyyttä.

Takaisin