Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kans sitä samaa sosetta kaapissa odottamassa. Tänään syödään vielä kanaa ja kasviksia ja huomenna possua ja loppuviikossa sitten sitä naudanlihaa. Ja meidän ukkeli kakki koko eilisen päivän kolmen päivän tauon jälkeen.. meinasin jo antaa levolacia, mut sit alkoikin vääntään vönkkyjä. Hyvin toimii toi levolac, ku ei tarvi ku ajatella sen antamista nii johan suoli toimii.... buahaha...

Must tuntuu et Tyynellä se on toi possu mikä kovettaa vatsaa. Nauta ei aiheuttanu mitää, ja kanasta en oo ihan varma.

Mua puolestaa hirvittää toi suunnaton pyykkivuori tuol kylppäris. Koneellisen lakanoita oon jo pessy ja nyt siel on menos pyyhkeet,rätit ja suojalakana esikon sänkyyn. Esikko nyt parina yönä pissannu sänkyy, ni noit lakanoit kyl riittää pestäväks :confused: Ja sit pitäs joskus päästä pesemää ihan vaan vaatteitakin... Ongelma on se et ei vaa mahu kuivumaan ku max 2 koneellista kerral.

Miten vauvat saa kakkaamisestakin niin söpöä!! Se on niin hauskaa, ku kesken kaiken väännetään naama myttyyn ja ynistään :laughing002

mä annoin tytölle cuplatonia,sit se hetken ainakii pinnisteli ja sit nukahti,nukkuu muuten vieläkii:) kiva varmaa nukkuu paskat housussa..o_O

jaha,meiltä lähtee kohta vanha marsu sylttytehtaalle,se rupes taas juoksee häkkiä ympäri,varmaa tarkotuksella et tyttö heräis.ja en voi mennä sille räyhää ku sit se rupee huutamaa,siis se marsu.

Joo.. se marsu on ootellu koko aamun siellä tassujaan (onks niil tassut vai kädet vai mitkä) yhteen hieroen, demonistinen virne naamallaan, et oooooootahan kun se tyllerö nukkuu nii mä alan ravaamaan.. :D

Osaa ne eläimetki olla joo pirullisia :) Meil kissa saa välil ihan hirveitä hepuleita, mut ei oo onneks saanu sil Tyyneä herätettyy. Ja sit ku sil kissal ei oo asiaa makkariin, ni sinne yritetään salaa hiipiä, muka huomaamatta. Sit ku sitä komentaa ni pistää korvat hieman luimullee ja naukuen inttää vastaa. Yllätys sekin on 3vuotias eli uhman piikkii pistetää niin ku esikollakii :laughing002

Joo o. Jäi tilaamani farkut motivaatio farkuiksi. Taidan niitata ne jääkaapin oveen kiinni niin muistaa mitä suuhunsa viittii pistää :smiley-angelic006

Toi meidän hurtta on kova haukkumaan kaikkia ääniä. Odotin kauhulla sitä päivää, kun palaa hoidosta takaisin kotiin, et poika ei enää nuku päikkäreitä, kun koira huutaa. Noh.. hyvinhän tämä on mennyt. Koira ei möykänny edes, vaikka posti tuli. Normaalisti jo alaoven avaamisesta tuleva ääni saa sen hurtan korvat pystyyn ja kurisemaan matalasti. Sit kun postiluukku käy, nii otus juoksee komentamaan heti ovelle. Nyt ei mitään. Tuossa se lattialla möllöttää vaikka mölyä kuuluu. Sitä odotan vielä, et miten käy kun joku soittaa ovikelloa.. se on kaikkein eniten riehaannuttava ääni.

Meidänkin koira on aika haukkuherkkä. Kyllä kommentoi vaikka mitä risahdusta ja rasahdusta. Ovikello saa koiran ihan sekoamaan. Onneksi on sentään nyt tottunut taas näihin kerrostalon ääniin, ettei enää niin paljon hauku kuin alkuun. Mutta välillä se tuntuu kuulevan jotain ihan omiaankin. Tytöt ovat kyllä tottuneet noihin haukahduksiin ihan alusta asti, joten ei unet paljon niistä häiriinny. Ei myöskään siitä, jos joku kissaa hyppää yli kesken unien tai mouruaa "saalis" suussa. Olen muutenkin pitänyt huolen siitä, että ihan normaalia ääntä pidetään, kun vauva nukkuu, ettei tarvitse sitten aina olla niin hissukseen. Ei se tuollaiselta kolmevuotiaalta oikein tahtoisi kuitenkaan onnistua. :) Imuriakin usein ulkoilutan silloin, kun Kiira nukkuu.

Sinbu Mitä possua annat? tai siis eihän nyt ole kuin vaaleanpunaisia possuja, mutta missä muodossa? :grin

Ihan purkista suoraan piltin jotain kasvis-possupataa. :) Sit ens viikolla teen varmaan ite.. keitän tai paistan uunissa possua ja pakastan palasina ja vedän sit survorilla soseeks. Tosin saadaan kyl kohta alkaa harjoitteleen rouheampaa ruokaa. :)

Mainitsinkin tonne hankintoihin, että ostettiin viime tortaina uusi sohva.. Pakko laittaa kuva tännekin, ku oli elämämme ensimmäinen sohva, joka ostettiin :)

Hiukan sumee kuva, mut piti pienentää ihan sikana, jotta sai laitettua tänne sen.. :confused:

Liitteet

• 055 – Kopio.JPG
    055 – Kopio.JPG
    904 KB · Katsottu: 16
Ihan pakko kertoo, et toi on niin kiltti toi meidän hurtta näemmä. Mua vähä jännitti, et miten lie käy, kun tulee vauva taloon. Koiruus nimittäin pelkäsi lapsia kovasti ja räyhäs sitten niille aina.. ei voinu antaa yhdenkään lapsen tulla edes lähelle, ettei se rähise tai jopa haukkaa. Mut sit sisareni poika tuli alle vuoden ikäisenä kylään. Poika vei koirani lempilelun ja leikki sillä, mut tää koiruus vaan katteli vähän surkeana vieressä, et "mun leluuuh..." Varovasti koitti ottaa pois, mut kun ei nätisti sitä saanu, niin luovutti. Silloin olinkin kovin toiveikas, et ehkäpä se siitä.. se varmaan tajuaa, et toi on niin pieni, ettei sille saa rähistä.

Nyt sitten seurasin ilolla, kun koiruus meni pötkölleen pojan viereen lattialle, heilutti häntää ja pusutteli poikaa. Ja pojalla oli hauskaa. Poitsu jopa otti koiraa vissiin aika kipeesti karvoista kiinni, kun koira sit uikutti siinä mut ei elettäkään, et ois rähissy pojalle. Kiltti koira. :)

Takaisin