Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten sä Mirabella ehit ? :D Mun on aina pakko tulla porukoille tekee. Muuten kaikki palaa pohjaan :D

Meil oli muuten edellisessä vuokrakämpässä ihan kaamee mikro. Siitä ku avas oven, ni se välillä jäi päälle. Mies erehty laittaa käden sinne sisälle, juu päällähän se oli. Se lähti aika vilakkaan poijes.

:eek: Kamalaa!! Stressaan kahvinkeittimen päälle jätöstäkin eli oman mielenterveydenkin vuoksi oli hyvä päästä eroon tosta rotiskosta..

Mä olen vähä sellanen nopealla rytmillä tekevä ihminen. Äiti ja toinen sisko eivät ole, mut toisen kanssa ollaan melko samanlaisia. Miehellä meneekin hermo välillä, ku pelkää mun pyörtyvän yksin ollessa, mutta en vaan tykkää olla paikallaan, kun on jotain tekemättä eli kyllä sohvaakin osaan kuluttaa :happy112. Hyvä vastakohta on veljeni vaimo. Joskus tekisi niin mieli laittaa jostain napista hieman lisää vauhtia :laughing002

Kultashiini, mieki oon samanlainen "hiihtäjä". Aina veljetkin sitä naureskellu. En ole myöskään raskausaikoina vaappunut, kun olen sellainen viuhtoja. Nyt on pitänyt oppia kävelemään hitaamminkin, kun on tuo esikoinen tallustelemassa mukana. Pysyypähän sitten myös äitini vauhdissani. :D

Miullakin on joinakin päivinä tuollaisia "kohtauksia" kuin Mirabellalla. ;) Eli kun jotain aloitan tekemään, niin saan samaan syssyyn tehtyä paljon muutakin. Olen kotihommissa (ja ehkä muutenkin) vähän sellainen on/off-tyyppi. Jos teen, niin teen paljon ja lyhyessä ajassa, jos en tee, niin sitten tosiaan en tee. Kaikista huonoiten miulta luonnistuu sellainen, että teet vaan jonkin yhden jutun. Sitä ei millään tahtoisi saada aikaiseksi. Mutta jos on monta asiaa tehtävänä, niin alkuun päästyä sujuu helposti. Vaikka joskus kyllä ajattelee, että olisi ehkä helpompi tehdä vähän joka päivä, jos vain saisi itsensä siihen totutettua.

Niin, ja hyvää ystävänpäivää kaikille ja onnea päivänsankareille! :) Täällä ei ystävänpäivää juhlisteta mitenkään. Olisin tyytyväinen, jos mies vaikka muistaisi minun olevan vaimoke eikä kämppis. :P No, eipä tänään kyllä mitään ihmeitä ehtisikään, kun pitäisi yksi kissa pestä ja näyttelykamat kaivaa jostain naftaliinista. Se olisi kissanäyttelyviikonloppu edessä, jei!

Mä ennen touhusin kaikkee. Etenki raskausaikana oli sitä luppoaikaa. Siivosin monta kertaa viikossa. Nykyään alan tekee yhtä asiaa ja sit muistan, et joku oli kesken ja viimenään unohan mitä olin ees tekemässä. Mielelläni mä siivoisin nytkin monta kertaa viikossa, mut sillon ku jätkä nukkuu ei voi mölytä ja sit taas kun on hereillä, ni eihän siiä mitään tuu. Sit ku mies tulee nii kello on jo niin paljo, ettei jaksa. Kattoo jos sunnuntaina sais siivousvimman ja lykkäis mukulan miehen kanssa pihalle :D

Kellitys mikä kissa teillä on? Joku hieno arvokas muotovalio? :excited001 Lapsuuteeni kuuluu vaan koiranäyttelyitä ja ystävälläni pupunäyttelyitä, mutta ei kukaan vielä tuttavapiirissä ole harrastanut kissoja. Taitaa kaikilla olla vaan noita maatiaisia :wink

Hyvää Ystävänpäivää mäki toivotan teille ja onnittelut kaikille päivänsankareille :)

Mä oon sellanen kaaos ihminen. Ja valitettavasti on mieski. Meil siivoominen on siis niin pakkopullaa et oikee harmittaa et se on niin vaikeeta. Kadehdin niitä ihmisiä jotka jaksaa innostua siivoomisesta ja on siinä viel nopeitaki. Mä ku alan siivota ni jynssään kyl sit niin huolella, et menee turhanki paljo aikaa. Ja lopulta se on lisäks ihan turhaa ku mies kävelee kengät jalas sisälle (muualleki ku eteisee), ja muksut sotkee lahjakkaasti (lähinnä esikoinen). Mut kyl se on ihanaa edes sen hetken ku on joka paikka oikeesti siisti :) Se vaa ku siihen sit paneutuu liikaa sit ku sen tekee, ni sit on niin poikki et ei jaksa kunnolla siitä lopputuloksesta edes nauttia.

Jumpe naiset ihan oikeesti.. pitää varmaan ruveta käymään täällä joka tunti lukees nää jutut... teiltä tulee paaaljon tekstiä..Taidan kyl määki paapattaa aika paljon silloin kun on aikaa tässä istua :D

Nythän tääl on hiljasta. Johtuu varmaan siitä, et sinbulaattori lähti reissuun :D Mul on vissii vähän liikaa luppoaikaa tänään :)

mä tulin taas pyörähtää täällä.tytsy nukkunu päikkäreitä tosi huonosti.annettii suppo ni sen voimalla se nukku puol tuntiio_O nyt se sit taas on hereillä.Miehen laskin pilkille ja ite rupeen pyyhkii kaapin ovia jos tyttö sen vaa sallii.

Me saateltiin poitsun kanssa iskä tänää aamulla harraste reissulleen. Tulee vasta la yönä kotiin takasin:sad001
Lounaan jälkeen pappa tuli meille ja lähdettiin ostamaan tohon tripp trappiin ne hiivatun suojakaaret ja ostinpa myös pehmusteet. Neuvottelin liikkeen omistajan kanssa ja olisin saanut palauttaa tuolin takaisin, mutta jotenkin ihastuin tuohon jo :) No nyt on hieno tuoli pikku miehellä!
Sen jälkeen hurautettiin pirkkahalliin (vai mikä sen nimi nimi nykyään on) asta messuille.
Ukkeli nukkui hetken, mutta herättyään nostin manducaan ja käytiin moikkaamassa paria tuttua. Hän tykkäsi kovin ja silmät kiiluen katseli ympärilleen ja jalat viuhto ilmassa minkä kerkesi :)

Kotona iski maailman luokan väsy itku ja ei suostunut nukkumaan kuin sylissä ensimmäisen tunnin.
Nyt odottelen nakkikeiton pottujen kiehumista, jottai voin laittaa nakit yms. sekaan ja köllähdän poitsun viekkuun sohvalle jos vielä hetken malttaisi nukkua :)

Jaa niin, mies osti mulle eilen jo ihanan ruusukimpun tälle päivälle :)

Mun mies ei uskalla ostaa kukkia, ku sit se on automaattisesti ollu pahanteossa :D

Mä en kyl ymmärrä, ku kaikkee pitää muutella. Ettei vahingossakaan osu vanhojen tarvikkeiden kanssa yhteen.

Mur... Tuol meiän faceryhmäs mä en nyt yhtäkkiä saakaan tykätä kenenkää kommenteista enkä sen enempää saa kommentoidakaa. Kumma juttu, omal uutisseinäl muiden juttuja saan kommentoituu mut en tän meiän ryhmän juttuja ollenkaa :eek::mad:

En tiiä, meni hermot. Kai se face vaa veetuilee mulle jotenki henk.koht. :sad001 Täytyy si yrittää myöhemmin.

En mä sinne paljoo ooka kirjotellu :) Tänne se on vaa niin paljo yksinkertasempaa.

Mirabella, meillä on pyhiä birmoja. Tällaisen kanssa huomenna menossa näyttelyyn. (Kuvan ottamisen jälkeen kissa on kyllä pesty ja föönattu näyttelykuntoon.)
1656091_10202646729945869_1285849897_n.jpg

Pahoittelen todella isoa kuvaa, mutta otin sen facesta, niin en saanut muokattua pienemmäksi. Enkä nyt jaksa, sori! :D

Kissanäyttelyt on sekopäiden hommaa. :grin Mennään aikaisin aamulla eläinlääkärintarkastukseen ja näyttelyistä ei saa poistua, ennen kuin lupa myönnetään paneelin eli BIS-kissojen valinnan jälkeen joskus illalla. Mutta mukavaa se meille "hulluille" on, kun tapaa muita yhtä höperöitä ja saa ihastella katteja. Toivottavasti oma kissa käyttäytyy nätisti, ettei ihan turha reissu olisi. Meillä on näitä birmoja kotona vielä kolme plus yksi maatuska ja sijoituksessa lisäksi kolme birmaa.

Huh, nyt olisi enää näyttelykamojen pakkaaminen ja evässarvien valmistaminen edessä noin niin kuin ylimääräisenä. Tuntuu, ettei ole tänään tehnyt paljon mitään, mutta onhan tässä sentään sämpylöitä leivottu, tallilla käyty, koira lenkitetty pitkällä lenkillä, tehty vauvalle soseita ja esikolle lounasruokaa pakkaseen ja tuo karvakasakin puleerattu viimeisen päälle. Toivottavasti saa yöllä nukuttua, kun oon niin intona noista näyttelyistä. Pitkä aika edellisistä. :p

Kiitos, Jäde! On se kyllä omaankin silmään kaunis, vielä kun olisi sellainen kuva, jossa ne kauniit siniset silmät näkyisi. Oon kyllä ite tykänny näistä birmoista, kun ovat ihan peruskissan näköisiä muuten, mutta väritys on naamiokissan. Eli ovat luustoltaan melkein kuin maatiaisia. Ja luonnekin sopivan keskiverto, sopivasti kaikkea. :)

Takaisin