Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä maistatin tytöllä mustikkaa sellasenaan... Ilmeet ihan ylisöpöjä! Hyvin meni krämmäleekkin alas :) Itekki maistoin ni kyl vähä naama vääntys ku ei ollu sokerii mukana xD

Siis meillä on sukua pitkin Suomea, niin olen tottunut kyselemään, kun joku sana jää mietityttämään :happy119

Se naksu sulaa kyllä äkkiä! Ainoat sipsin tapaiset, jotka jäävät ihan varmasti miehen jäljiltä meillä kaappiin :happy112

Niihän ne sulaa, siksi en säikähtänytkään vaikka esikoinen tyrkkäs sen pojan käteen. Mies sitten tuumasikin, että pitää ostaa palttoon nappeja pojalle lutkutettavaks :grin Esikoinen tykkäs lutkutella niitä melkein vuoden ikään, ovat hyviä kun on niin kovia ettei lähe palasia irti vaan on oikeasti lutkutettava.

Katotaa täs tytönkaa pikkukakkosta,siinä oli heinäpaali ja joku ukko sano et se painaa tuhat kiloa eli henkilöauton verran tai 20 äidin verran...:signs001

Pakko nyt kertoa tiistai illan supon laitosta... Eli löysin jo päivällä lapselta hampaan alun ja ajattelin yöksi pistää särkylääkettä että yö menisi paremmin..

Katteltiin siskonpetiä ja päätin siinä samalla sitä suppoo pistää.. Eli kun ei oo ikinä tarvinnu suppoja niin luin käyttöohjeet ja ynnäsin että saisin tunkee kaks suppoo mutta päätin kokeilla ekaksi yhtä ja katsoa kuinka pitkälle se toimii. Lähetin ystävälleni viestin jolla vähän vanhempi lapsi joten enemmän kokemusta(?) kysyin et olisko mitää "liukastetta" millä saan supon laitettua.. No viestiä ei tullut niin sanoin miehelleni että työnnetään se si kuivana kakkoseen (joo myönnän että olin vähän väsynyt)! Tungin sen supon joka tuli salamana takaisin. Tungin uudestaan ja pistin pakarat kiinni... jostain kumman syystä se pääsi tuleen taas ulos sieltä reijässtä... siinä sitten aikani tahin ja kun sitä suppoa sitten varmaan viimeistä kertaa sinne pistin uudestaan niin eikö sieltä telkkarista tuu laulú "TARTU TIUKASTI HANURIIN JA NÄPPÄILE MUA" repesin ihan totaalisesti - mies mulkasi ja sanoi ot sä pimee... no ehkä joo...
Lähetin sitten ystävälleni viestin että uppos jo niin vastaus oli : hyvä. Kirjotin kyllä sulle viestin mutta enhän mä näköjään lähettänytkään sitä.

Siis vihdoin sain sen supon laulun myötä sinne hanuriin. Sormet ja kynnenaluset supossa tietenkin mutta yö nukuttiin paljon levollisemmin :dance011

No jopas oli taistelua. :D Mä oon pehmittäny sormissa sitä suppoa sen verran, et lähtee luistamaan ja sit pistäny viel varmuuden vuoksi vähän bebanthenia. Hyvin on menny mut kannikat pitää kyl puristaa vähäks aikaa yhteen, ettei luiskahda ulos.

Ku toi änkee sen samantiten pihalle ku sinne jotai pistää näköjään ja vaikka kuinka monta kertaa :D

Mä muistan ekan supon, mitä piti laittaa. Se vaan tuli ja tuli ulos ja poika itki ja huusi. Varmaan oli jo sillekin kauhean epämukavaa... ressukka kultani. Noh, sit hiffasin tempun. Laittaa sen supon sen verran et katoaa ja pitää hetken vaan sormea sii edessä. Sit mä tosiaan pidän kannikoita kiinni ja vähän nostan peppua.. ei oo tullu enää ulos ja sit vaan vaippa kiinni. Tai sit mä oon selvinny vaa helpolla seuraavat supot ja seuraavalla ampuu mua ottaan.

Enpä oo tullut aatelleeksikaan, että supon laitto voisi olla noin hankalaa, kun meillä ei ole kertaakaan mitään ongelmia ilmennyt. Ei ole tarvinnut liukasteita ja yleensä on pysynyt ihan ekalla yrityksellä sisällä. Voin kyllä nappo kuvitella tuon tilanteen, meikäläisellä ei varmasti olisi hetkeen tullut mitään siitä suponlaitosta, kun olisin rätkättänyt siihen malliin. :D

Kellitys samaa ajattelin, mut sit muistin, et ainiin... Olen hoitaja ja olen jopa saanut palkkani
peräruiskeiden yms muiden ihanien laitosta, joten voisipa sitä sannoo, että alan ammattilaisia tässä ollaan! :cool05
Buahahha!

Muumit on alkaneet taas alusta telkkarissa. Aamulla kun heräsin ja avasin telkkarin, niin muumithan siellä tuli ja poikakin sai katsoa elämänsä ensimmäisen muumijakson :)

Lisäksi laitoin myös hyväksymispyynnön facebook ryhmään.

meillä tyttö meinas aamulla nukahtaa sitterii,sit alko se pikkukakkosen tunnari niin yllättäen ei st väsyttänykkää yhtää.
Käytii tossa aamulla sittarissa ja huomasin et on meinaan aika pyllystä työntää vaunuja,kantaa ostoskassia toisessa kädessä ja kahta vaippapakettia toisessa kädessä.eikä matkaa ollu ku jotai 2 kilsaa ja rapiat.täytyy tilata se kori tonne vaunujen alle.

Takaisin