Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyl se Tyyne viimeinkin sit suostu syömää tissiä. Toivon et tää on vaa vaihe, ja et koht jo helpottus. Äsken kävin taas pari pussillista vaatteita tuol vaatehuonees läpi, ja sielt löytyki ihan kivasti taas Tyynelle sellasta mikä alkaa olemaa jo sopivan kokosta :) Samal sain sit pistettyä pieneks jäävää pois.

Mirabella, krämmäleet on niinku sattumia ruuassa :) Niinku tossa muussatussa mustikassa niitä "kuoria" :D En kyl tiiä onko oikeesti joku murresana, mut täälläpäin sitä kuulee. kai. :D Mä oon myös hyvä keksiin sanoja xD

Taas on kaikki höpötelly monta sivua tänne ja olin vaan hetken pois kotoo :DD Olipa kiva käydä kerhossa kun sinne on tullut uusia ihmisiä.. akkalaumasta löytyi yksi isä lastensa kanssa! Vähän hienoa että isätkin lähtevät lasten kanssa kerhoon :)

Eipä tää mamma ainakaan pysy enää yhtään teidän perässä, ku kirjottelette niin paljon tänne. :grin

Onks noi supot sitten jotenkin enempi suositeltuja vauvoille, kun suun kautta annettava särkylääke? :think005 Mä ainakin ostin semmosta mikä annetaan ruiskulla suuhun, kun on jotenkin meillä helpompi, kun kaikki muutkin lääkkeet menny suun kautta aina. Neuvolassakin aina kysyy, että onhan sulla suppoja, jos on ollu rokotuksia ja aina oon sanonu, että on suun kautta annetavaa, eikä oo sitten siihen kommentoinu mitään. :confused1

Käytiin tänään verikokeissa ja nyt selvitellään sopisko soija- tai kauramaito, kun täyttää 6 kuukautta. Se olis niin helpottavaa, kun tuntuu ettei noi apteekin pilkotut maidot sovi. :thumleft

ehkä niissä supoissa on se et niitä ei tarvi niellä.en usko et siinä muuta erilaista on.me kerran koitettii sitä suun kautta annettavaa ja kaiken tyttö sylki pois.

Niin, ei meilläkään ole suppoja vaan sellasta mansikan makusta panadolia. Ei onneksi ole vielä kertaakaan tarvinu antaa mutta luulen että sekin menee mukisematta alas sitten kun sitä jossain vaiheessa joutuu antaan.

Oliko eilen niin kovat puheenaiheet ettei tänää enää riitä juttua!?! :happy090
Mä oon väsy, taidan painua unille. Huomiseen toverit!

Uskaltaiskohan sitä itekin liittyä faboryhmään... sen verran kävin stalkkaamassa, et ketää tuttuja ei pitäs olla :D Mut jos me häivytään täältä kokonaa, nii on mahollista et joku toimittajaparka saa kenkää... kyl mä luulisin et ihan työstä käy ettiä näistä keskusteluista jotain uutiskynnyksen ylittävää. Käänteisesti, mitä enemmän joristaan täällä, nii saadaan ehkä ainakin yks työtön toimittaja palkattua seulomaan kakka-, menkka-, anoppi- ja miesjuttuja. Elomammojen kansallistalkoot :grin

Ai juu,sieltä broilerinvalmistajalta tuli yhteyttä että ne kanat on pakattu siten et pakkauksen paino on 1,1kiloo tai 3 kpl:tta,mut eikös sillon siinä pakkauksessa pitäs olla joku maininta siitä että niitä voi olla vähemmän kun sanotaa?

Huh huh, olipahan lukemista. Kaikenlaista sattunut ja tapahtunut. Lueskelin kaikki tuolta 4. sivulta lähtien. Luin myös tuon jutun joka sisälsi lainauksia. Minusta korrektia olisi ollut kysyä lupa ja pyytää henkilön suostumus. Aika erikoisesti lainattu, jos ei kenenkään kanssa ole ollut henk.koht. keskustelua aiheesta. Tietysti tää sivusto on julkinen ja onhan joskus noita juttuja päätynyt myös iltapäivälehtien sivuillekin. Olen itse niitä toisinaan lukenut, mutta eipä se kivalta tunnu, jos oma juttu komeilee siellä yllättäen.

Heräsin liian aikaisin ja olikin aikaa käydä teidän juttuja läpi. Ainukka mulle oli tuttu tuo rämmäleet, mutta rökälettä oon kuullut käytettävän vähän toisessa merkityksessä. Hauskaa tämä suomenkieli ja mä oon kanssa hyvä keksimään omia sanoja. Jätski,mä oon noissa asioissa kans tarkkana mun mielestä siinä pitäis mainita että kanankoipia painon mukaan (esim.) 1-3 kpl.

Mulla on täällä kudontaohjeen tulkintaa, jos ohjeessa sanotaan lahkeen pituus niin 17cm. Se tarkoittaa kokomittaa haaruksista lahkeen loppuun asti. Oletteko samaa mieltä ? Jotenkin tuntuu aika lyhyeltä vauvan lahje, jos pitäis olla 0.5-1v asti käyttöä. Oletteko muuten tehneet vauvalle vaatteita tms.

ööö,se lahkeen pituusmitta on vissiin haaroista lattiaa,eli kaiketi sinne nilkkaa asti.mut en oo varma kun en tod oo käsityö ihmisiä.:wink

Tota mä jätski just meinasin. No palautetta on kuitenki hyvä antaa. Mä laitoin tossa vähän aikaa sit Cittariin kunnon reklamaation, ku mainostivat telkkarissa oikein tarjoustuotteita (kahteen kertaan). Meil on siis puolen tunnin matka sinne. Sit ku mentii, ni ei ollukaan mitään. Tuli vaan vastaus, et voivoi...murr....

Nii ja mitä tohon kommenttien lainailuun tulee. Vaikka ois kuinka lupa käyttää, ni kyllä siitä silti pitää mun mielestä ilmoittaa asianosaisille.

Mä sain kerran jäätävän kasan sipsipusseja, kun lähetin pussin tehtaalle. Oli tosi ruskeita pottuja käytetty... ja kun en hirveesti sipseist välitä, nii annoin kavereille. :D Nii ja Lay'sin ketsuppi-´sipsit on kyl hyvii ja juustonaksut, mut eipä niitäkään kyl tuu syötyy. :)

Mä sain kerran mäkkäristä 4 juustoo ja yhen mcflurryn (eli siis semmosen pehmispyörteen omalla makuvalinnalla) kun tilasin kerran suolakurkuttoman juustohampparin ja ekalla haukkasulla huomasin, että no mikäs pikkunen se sielä on.. No SUOLAKURKKU tottakai. Kaveri hiukan repes kun aloin jutteleen sille suolakurkulle.. En siis tykkää suolakurkusta juustossa niin sen takia tilasin ilman :D

me oltais heses saatu ilmaset jätskit vai mitkä lie ku meille ei muistettu tuua ruokia:laughing002,vissii puol tuntii ootettii ja sit ne tuli kysymää et ollaako saatu ruuat,no ei oltu.

Ainukka ja @sukki: En ole tuollaisia sanoja ikinä kuullut meillä päin ne ovat klimppejä, klönttejä, niitä sattumia ja mies sanoo kökö. Huomaa, että olemme yli 100km päässä viettäneet lapsuutemme. Nauran niin välillä, kun mies selittää jotain ja sitten tulee tollasia, ku kökö ym. :laughing021

Takaisin