Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä! :)

Mä koitin äsken täyttää kotihoidontuen hakemusta kelaan netissä. Mulla kilahti tukanjuurissa jo ensimetreillä ja totesin, et taidanpa varata joko soittoajan niille, et aattakkee tai sit ihan ajan sinne toimistolle... rasittavaa. :D

Huh.. Aamulla oli taas kiva show ylös noustiin puol seitsemän.
Keitin puurot, kuorin juurekset ja tein vauvalle soseen ja jätin kylmään veteen odottamaan lounaan muusiperunat, keitin marjat ja tein vispipuuron, jonka äsken vatkasin, tiskasin, syötin vauvan, pidin pesässä valkeata, vahdin lapsia ulkona ja äsken jätti naapuri poikansa hoitoon siksi aikaa, ku käy neuvolalääkärissä..
Eli kun lapset nyt tossa vieressä leikkivät ja vauvakin toistaiseksi viihtyy lattialla, niin voin hyvillä mielen kököttää tassä koneella ja katsoa välillä aamun hömppäsarjaa :happy112

Mulla on Kelan toimistoon 45km matkaa ja jos jonottamiseen menee hetkikin niin palaa käpy! Enkä tasan osaa mitään lappuja varmaan itekseen täytellä...:angry8

No hitsi sää Minkkis kerkeet!!!!!!! Mä vasta nousin ja nyt oon aamupalalla ja dataan ku lapsonen leikkii tossa vieressä lattial. Ollaan me sentään vaatteissa jo ;)

No mut varaa Ainukka ihan oma aika sinne toimistoon? Mä en kans lähtis jonottaan mut oma henk.koht. neuvonta-aika kyl piti kutinsa ja sain rauhassa käydä neuvojan kans läpi nää vanhempainetuusasiat. On se niin rasittava laitos toi kela, ettei jaksa ite miettiä. :D

mäkii tos kauempaa kattelin tiskivuorta..lähelle en oo vielä uskaltanu mennä.ehkä sitte iltapäivällä..jos muistan..

Juu katoin :laughing002 Ennen katoin Tunteita ja Tuoksuja, vaikka onkin syvältä, mut onneksi tuli toi HIEMAN laadukkaampi tilalle :happy112

joo,ne unet onkii viime päivinä ollu harvassa.mut ei kyllä vähää aikaa koiteta syödä juures-lihamuhennosta,kerran tulee ummetus ja sit ei nukuta vatsavaivojen takia.

Meillä oli ummetusta vain sillon jouluna, ku aloitettiin kiinteät.. Nyt tulee kakkaa harvakseltaan.. Ihan sama mitä suuhun laittaa :laughing002

Niin se kaupan?? Kummallista kyllä miten elimistöt ovat erilaisia.. Meillä syödään välillä kaupankin soseita, mut eivät nekään vaikuta erilailla, ku omatehdyt..

just kaupansose..on vissiin niin herkkä vatsa tolla tytöllä.ja katoin vielä purkin kyljestä että siinä oli vähiten sitä naudanlihaa kun noissa muissa meijän naudanlihasoseissa ja silti tuli se ummetus:sad001

Takaisin