Helmikuun Helmet 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tipsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mamiks,ei antanu dvd:tä [:-] hui sie jo nopeesti pääset ultraan..miekii haluun![:D
rintsikoiden koko näköjään yhdellä kasvanu,onnex sain äitiltä parit,niin ei tarvii ostaa.
edelleen on noita isompia vatsakipuja,siellä se kohtu kasvelee.
mites sulla vointi ollu?mulla hieman jo paha olo helpottanu,nyt on enemmän ajoittaista eikä aivan koko ajan.(onnex)
haluutteko te sit tietää sukupuolen?myö halutaan,tietää sit vähä varautua värien kanssa yms.ja enhän mie kärsimätön jaksa odottaa synnytykseen asti ilman sitä tietoa![:D][:)]

Mut voi kans lisätä sinne listaan, Ikä: 25 (hetken vielä, elokuussa syndet) Lapsi: 1, laskettuaika 24.2, Paikkakunta: Vantaa, HKI/Kätilöopisto

Moi Ninja! Vointi on ollu ihan kohtalaista. Tuossa puolenpäivän jälkeen tulee välillä pahaolo, mutta yleensä se menee jo ilman oksentamista ohitse. Ei tarvitse enää niin paljoo pönttöö halailla kun aiemmin. [:D]
Maha kipua on välillä jos erehtyy "vatsaa venyttelemään" tai kääntyilee liian nopeasti kyljeltä toiselle nukkuessa, muuten niitä ei ole paljoa ollut.
Eipä myö varmaan oteta sukupuolesta selkoo, jos vain maltetaan oottaa siihen syntymään asti sitä tietoo [:D]
Kumpaas sinä toivot? Onko epäilyksiä? Senhän saa tietää siinä toisessa ultrassa, oliko se 18 vko:lla?
Olishan se kyl toisaalta mahtavaa alkaa sit varaamaan kunnolla tavaraa/ vaatetta tytölle tai pojalle kun tietäis tulokkaasta. [:)]

mulla oli eilen aivan helvetillinen närästys,joka jatkui yöhön saakka.meinas kyllä itku tulla,oli niin ilmava olo..huh.onnex alko sit helpottaa pikkuhiljaa..sukujuhlissa jo yx nainen mahasta huomas että oon raskaana,hui [:D]
No ensin mie toivoin poikaa ja sit tyttöä..hitto kun mie ite oon tämmönen pinkki hello kitty mimmi,niin naureskelen aina isännälle että eihän se haittaa jos pojalla on pinkkii hello kittyy päällä haha [:D] mieshän se poikaa toivoo(ylläri).mut tietenkin sillä ei väliä,kunhan terve on [:)]
9.8 ois eka ultra.tulis jo nopee! [:D][:D]

Heippodei taas [:D] Mulla ois eka oikee ultra torstaina, vähäsen jänskättää kyllä, minusta tullu ihme jännittäjä.. Tietääkö kukaan tehäänkö tämä np- ja kromosomiultra vatsapeitteiden päältä vai sillä patukalla alakautta [8|] ? Ois mukava tietää etukäteen, mies ole ikinä ollu mukana semmosissa jutuissa ja se varmaan menee ihan noloksi hehhe [;)] Mulla kans tää närsätys taas on tullu takas, ja nuo renniet on niin pahoja että pakko ostaa sitä samariinia.. KUinkahan kauna tää väsyys ja etova olo oikein jatkuu :/ Mie oon jo 8 aikaan illalla ihan poikki ja laitan viim kymmeneltä nukkumaan :O Ois mukava ku jaksais jotain tehäkki.. [:'(] Mulla tulis huomenna 12vk täyteen [:D]

Tipsille suuret kiitokset taulukon ylläpitämisestä. [:)]
täällä ois taas la vaihtunu [&:] tällä kertaa se ois ny 13.2. joten saa vaihtaa taulukkoon kunhan ehdit,kiitos!

Helmimamma11: Meidän ultraohjeissa kerrotaan, että ultrataan alakautta. Minäkin valmensin jo miestäni, ettei mene sitten pasmat sekaisin.
Ultra-aika on 11.8.

Moro!

sen verta kirjotan et mullako oli tänää np-ultra nii iha vaa vatsan päältä ultrasi, ja näky kyl iha tarkasti siittäki niska, sun muut.
mut voihan olla eripaikois erilailla.
joka tapaukses, isot peukutukset kaikille ultraan meneville!!![:)]

Muistan et meillekin esikoisen aikaan sanottiin, et alakautta, mutta kyllä ne vatsan päältä ultras.

Möllykkä, meil on sama LA ja samana päivänä toi np-ultra! [:)]

Np ultrassa tänään kävin ja laskettuaika muuttui aikaisemmaksi 7.2.11
Alakautta ultrattiin. Kaikki näkyi olevan hyvin ja vilkkaasti kaveri heilui.

Ninja. Tänään käytiin ultrassa ja siellä näkyi pieni ihmeemme. <3  Siellä näkyi sydämen syke ja oli hyvin heiluvainen kaveri. [:)]
La on nyt 8.2. Eli päivän eteenpäin siirty tuo. Kyllä sitä pientä olisi voinut vain koko päivän tuijotella ja ihastella. Olo on hyvin onnellinen [:)]

Mamiks.voi että miten ihanaa! [:)] oon onnellinen sun puolestas,ite saa vielä reilun viikon tuskailla [8|] varmasti sit itku pääsee!

eilen oli siitä erikoinen päivä,että oksensin ensimmäistä kertaa koko raskauden aikana!eikös sen pitäs alkaa pikkuhiljaa helpottaa eikä toisinpäin hehe..[:D]
menis nää kuumat ilmat pois niin ei ainakaan sen takia tarviis enää tuskailla..[&:]

Tänne on tullut takapakkia ja pelkään että huomenna ultrassa todetaan että mitään vauvaa ei tulekkaa [&o] Alkanu tänään vuotaan verta.. soitin ihan hysteerisenä lääkäriin ja lähimmä sinne sitte.. No siellähän ne ei voinu ultrata joten teki vaan sisätutkimuksen eikä sanonu oikein juuta eikä jaata.. Meinas että kun verta ei tule solkena että voi olla vaan normaaliaki että jotku vuotaa välillä.. mie ihan hysteerisenä vaan itkin.. Nyt kotona ollessa ei ole vuotanu 2 tuntiin, mutta nyt sitten taas tuli jonku verran :/ Pelottaa niiiin.. tätä niin toivottu :( Mut minkäs teet jos sattuu :/

Ninja. Onhan se kivaa kun saa kokea kaikki raskauden aikaiset oireet ja tunteet  [:D] Kaippa näillä kaikilla oireilla jokin tarkotus on, että muistaa syödä ilman isoja taukoja ja lepäillä riittävästi. Tätä nännien kuivumista en kyllä ymmärrä [:D]
Kyllähän niitten pahoinvointien pitäs helpottaa jossain välissä, oliko se nyt viimestään vko:lla 15:sta. ? Aivan varma tosin en ole tuosta.
Toivotaan että sinun "reiluviikko" menee nopeesti, niin pääset myös ihastelemaan omaa pienokaista. Itse en malta odottaa seuraavaa ultrausta (8 Vko päästä rakenneultra) tai edes sitä että saisin sydän ääniä kuunella. [:)]

helmimamma11. Pidetään peukkuja ja toivotaan parasta.

Joo mutki voi nyt sit lisätä listaan kun varmentu oikee laskettu aika
ikää 22 ensimmäinen lapsi  LA ois 24.2.!

Mie oon niin onnellinen :) Kävin tänään peräti 2 krt ultrassa.. Masuasukilla oli kaikki hyvin, vuoto oli peräsin sikiöpussin ulkopuolella onneks [:)] Helpotti oikeesti niin paljon, olin niin valmistunu, että nyt se tuli kesken mutta ultrassa näky pikkunen joka heilutti varpaitaan niin kovasti <3 [;)] LA siirtyi sitte 15.2 että voi sinne listaan laittaa kun kerkiää.

Pepiluis:Samassa veneessä siis mennään![:)]Sulla taisi tosin olla jo entuudestaan kokemusta.
Yhdistävänä tekijänä vielä Jyväskylä. Olen asunut niillä nurkilla 30 vuotta, nyt pari vuotta ollaan asuttu täällä etelässä.

Peukut meille molemmille ja tietty muillekin.

Takaisin