Helmikuun Helmet 2011

Moikka moi :[:D]

Eli LA 18.2 ja synnytyspaikka Kemi/LPKS. Ensi torstaina eka lääkärineuvola, jänskättää [:)]
 
hei kaikille, olen kans raskaana ja laskettu aika on 26.2.2011 :) voit lisätä mut kans listalle..
 
Päivitystä listaan! Muistakaahan uudet mammat ilmoittautua tänne listalle [:)] Tarvittavat tiedot -> LA, ikäsi, monesko lapsi, paikkakunta/sairaala.
 


 
Josko minäkin pääsisin The Listalle [:)]

18.2. pitäisi vaavelin putkahtaa maailmaan, ikää mulla 25, esikoinen kyseessä ja TAYS:ssa tarkoitus synnyttää.
 
Hei kaikki mammat! [:)] Josko minutkin voisi lisätä listaan, eli LA 14.2 , toinen lapsi tulossa, ikää itsellä 29 v. ja paikkakunta Tampere eli Taysissa olisi tarkoitus synnyttää aikanaan.
 
Täällä olisi myös yksi lisää, 23 vuotias esikoisen odottaja, la 21.2. ja synnytys Oysissa [:)]
 
Heips kaikki helmimasut!

Ilmoittaudunpa tännekkin, jos listalle vain pääsen.
ikää olis kohta 30 vuotta. LA on 31.1. ensimmäinen ja paikkana PKKS
Sisko rakkaani nimittäin ilmoitti topakasti, että ystävänpäivänähän se putkahtaa, tai joudutaan käynnistämään.
Tiedäppäs sitä sitten miten pitkään LyyliJohannes masussa viihtyy[:)]
Ensiviikolla rakenneultra, mutta LA todettiin jo ekassa varmaksi, kun on inssi takana ja viikotkin täsmäsivät.
 
Moikka..
Saa lisätä listalle... eli ikä 36 (lapsen syntyessä 36)..LA 14.2.2011 ja kolmas lapsi ja synnärinä VKS = Vaasan Keskussairaala..=))))))
 
Tipsi kiltti, lisäisitkö mutkin listaan. Eli: LA 26.2.2011, Helsinki, Kätilöopiston sairaala, odotan esikoista, ikä 32. Kiiiitiiiiiii!
 
Minutkin saa matti myöhäisenä lisätä listaan:) eli LA 24.2. IKÄ: 26v. Kolmas lapsi ja synnytyspaikkana Kätilöopisto
 
[:D]
Heippa Minnanen,
 
Meillä siis sama LA 17.2.2011 ja synnytyspaikka Porvoo
 
Nähdään viimeistään sitten siellä, jos kaikki menee niinkuin pitääkin.
 
Ihanaa!!!
 
Kinsi: Joo viimestään synnärillä. Viimeks neuvolassa täti puheli valmennuksista, niin varmaan siellä törmätään, jos tuutte mukaan. Joskus tammikuussahan noi alkaa, siellä on sitte helmi-maalisvauvojen odottajat koolla. 
 
Heips :) Täällä olisi myös yksi odottaja lisää, 22 vuotias esikoisen odottaja, la 14.2 ja synnytys Oysissa.
 
Päivitystä pitkästä aikaa! Tervetuloa uusille ja vielä ehtii listaan mukaan [:)]


 
Täällä yks uus helmimamma ilmottautuis joukkoon mukaan.. Viikkoja on jo kasassa 21+5 eli la on 11.2.11.. Toista täällä odotellaan..
 
mulle voi lisätä että olen 22v., 1. lapsi on tulossa ja synnytän Helsinki Naistenklinikalla. :)

Olen siis Judith ja laskettu aika 26.2.
 
Takaisin
Top