Helmikuun Helmet 2011

Hei kaikki! Liityn minäkin vihdoin joukkoonne jos vielä ehtii!?[;)] Eli esikoisen laskettu aika 9.2.2011, ikäni 22 vuotta (vielä), synnytyspaikkana seinäjoki.. [:)]
 
Kyllä ehtii, monta ( [:)] ) kuukautta vielä aikaa ja sopu sijaa antaa
 
Heipähei kaikille!!

Nyt vasta onnistuin liittymään tänne joukkoihin!! :) toivottavasti vielä osasin oikeaan paikkaan vastata.. :D

Elikkä laskettu aikani on 26.2.10 ja iältäni olen 21 vuotta. Synnytyspaikkani on Pohjois-Englannissa Middlesbrough:n kaupungissa. :)

siis 2011 LA! :D
 
Päivittelen listaa.. Tervetuloa uusille mammoille Katselin että lähes kaikki päivät on miehitetty, paitsi 2.2., 5.2. ja 20.2. Kiva nähdä sitten helmikuussa minä päivinä pienokaisemme syntyvätkään [:)]

 
Tervetuloa Jenskula [:)] hyvin pääset vielä mukaan, helmikuustahan kaikki vasta oikein kunnolla alkaakin [;)]


 
Hei vaan kaikille[:)]
Täällä uusi mamma ilmoittautuu mukaan. Laskettu aika olis 9.2.11 ja oys on tuleva synnytys sairaala. Kolmas lapsi on tulossa (poika 2000 ja tyttö 2003).
 
Tervetuloa!

Käyhän kurkkaamassa tuolla tammikuisten puolella, siellä on oululaisten kanssa keskustelua ja tapaamisiakin järkäillään :)
 
Jos mukaan kerkee vielä, niin täällä olis kans yks mamma! LA olis 27.1. mutta eihän sitä tiedä jos vauva päättää tulla helmikuun puolella. Naistenklinikalle olis tarkotus mennä synnyttämään.
 
labitsi:
Mulla la 25.1. ja synnärinä Naistenklinikka. Taidetaan vielä olla saman ikäsiäkin, jos oikein kyyläsin tammikuisten puolelta. [:D] [;)] Tiiä vaikka samaan aikaan oltais sit osastolla. [:)]
 
Heippa!

Ilmottautuisin vielä joukkoon jos mahdollista! [:)]
Elikkä oon 22v, Rovaniemeltä, 1. lapsi tulossa ja LA 1.2.11, synnytyssairaala LKS jajaja.. sukupuolta ei otettu selville, sen näkee sit osastolla.. [;)]
 
Samassa sarjassa painitaan =)

14.2. olisi laskettu aika rypistellä pikkupirpana maailman ihmeteltäväksi. Minä ehdin täyttämään jo 36 vuotta ja kyseessä on meidän ensimmäinen - ja hartaasti toivottu & odotettu & kaivattu mukeloinen. Synnytyssairaaalana OYS
 
Uusi mamma täälläkin, oon nyt vasta hiljattain perehtynyt foorumin ihmeelliseen maailmaan  [:)].
Laskettu aika on 23.2.2011, synnytyspaikkana Seinäjoki. Ensimmäinen  lapsi tulossa ja ikää on 31 vee.
 
Heippa kaikille helmikuulaisille!

Jos vielä jonon jatkoksi mahtuu niin mukaan ilmoittautuisi 27-vuotias esikoistaan odottava espoolainen. Viikkoja tänään 29+6 eli laskettu aika 5.2. Tuo päivä näyttäisi vielä listasta puuttuvan [:)] Synnytyspaikka naistenklinikka.

Hyvää loppuodotusaikaa kaikille toivottaa
Dazex & paapero
 
hei, pääseekö uudet vielä mukaan [:)] ...?
Nyt vasta löysin tämän ihanantuntuisen sivuston - pari pvää lueskellut teidän juttuja ja nyt ajattelin uskaltaa liittyä tsembaloihin [;)] ...
 
Eli mulla on LA 3.2. ,
mahassa matkustaa Hope-tyttö , tuttavallisesti Hopsu <3
ikää mulla itsellä 28 vuotta ja tulen synnyttämään Tampereelle Tays:iin.
 
Essi-Esikoinen syntynyt 15.8.2006 <3
 
 
 
 
 
 
Takaisin
Top