Helmikuun Helmet 2011

Tipsi

Vauhtiin päässyt keskustelija
Aloitin uuden pinon listan pidolle, jotta pysyy selkeänä tämä homma [:)]

 
mut voi muuten korjata tohon listaan, LA onkin 22.2 ekan ultran perusteella.
Nyt vasta korjasin tikkerinkin. Lekuri tosin ei vaihtanu viikkoja mutta mä vaihdoin nyt silti.
Vaihdellaan takasin sitten jos niikseen tulee. Alussa haluu vaan tietää tarkkaan missä menee[;)]
Kun on eroa tolla kolmellakin päivällä[;)]
 
Mullekin vois vaihtaa lasketun ajan. Tällä hetkellä olis 19.2. Montakohan kertaa ehdin sitä vielä muuttaa.. :D Mutta parempi, että LA aikaistui eikä siirtynyt pidemmälle. [:)]
 
Mulle voi laittaa synnytyspaikaksi Vammala ja aikakin varmaan muuttuu sitten ultrassa vielä, mutta tuo paikka nyt ainakin on varma! [:D]
 
Mulle voi myöskin vaihtaa :) Aikaistu kahdella päivälllä eli 16.2 :) Näin masuasukin ensimmäisen kerran viime sunnuntaina, ihana nähdä kuinka sydän siellä jyskytti menemään :) (tosiaan, menin kovien masukipujen takia Hyvinkäälle,nooh, "jaakolla" oli kaikki hyvin mut meikäläinen leikattiin sitten maanantaina,umpilisäke päätti alkaa vihottelemaan, nyt koitetaan toipua näistä kolmesta leikkaushaavasta) 
 
Mulla ois eka neuvola tulevana maanantaina.mitä mieltä ootte sikiöseulonnasta?kysy neuvolan täti et miettikää haluatteko,ööh [&:].toisaalta toki koska jos vammainen lapsi on tulossa,niin keskeytyksen tekisin.mutta suvussa ei kyllä vammaisuutta ole,ja tuossa seulonnassakin voi olla prosentin verran riskinä että aiheuttaa keskenmenon?oletteko te ottaneet/ottamassa seulontaa?mitä ajatuksia herättänyt?
Tsemppii kaikille!ite koitan selvitä elävänä tästä pahoinvoinnista! [:'(]
 
NINJA, muistaakseni ennen sitä seulontaa otetaan joku veri tai pissakoe, mistä sitten katotaan onko seulontaan edes tarvetta ja sit jos siinä veri/pissakokeessa on jotain ni sit voi ite päättää meneekö seulontaan vai ei. Itellä ei ainakaan esikoiselta näyttäny mitään hälyyttävää niin ei sit tarttenu harkita koko seulontaa. En kyllä sillonkaan, kuten en nytkään tietäs, menisinkö vai en.. Varmaan menisin. Vaikkakin, oon kuullut et niissä sulonnoissa saattaa näkyä jotain "ikäviä merkkejä" vaikkei sit mitään poikkeamaa oliskaan ja päinvastoin.. Ni onko se sitte yhtä tyhjän kanssa käykö vai ei? Ku miten päin vaan ni ei saa 100% varmuutta.. Tuo onkin vaikee valinta.
 
Heippodei Kaikille :) Mulla oli sitten eilen eka neuvola ja nyt iloinen mieli kyllä. Ja mullekkin voi muuttaa ton lasketunajan sitten 8.2! Vähän meinas jännittä ku ei kuulunu sydänääniä, mutta ihana neuvolantäti kattoi sitten ultralla (joka oli tosiepäselvä) ja nähtiii syke <3[:D] 2 viikon sisällä on eka ultra missä katotaan niskapoimu juttu.. Ja sitten onkin jo ekaan sokerirasitustestiin meno [&o] ei yhtään mukava inhoan niin pistämistä.. tänäänkin pitäs käyä tk.ssa ottamassa 3 putkiloo verta :( noo, onpa sit seki hoijettu.. Mut nyt voin levollisin mielin odottaa että raskaus etenee hyvin.. Täällä on kyllä mukava vaihtaa ajatuksia teidän kanssa.. 
 
Niin ja mun aynnytys paikka on Rovaniemi/Lks.. Mie tosiaan otin ton sikioseulonnan. ja tosiaan ottavat ensin verikokeen ja sitten ultralla.. Kyllä mie haluan kuiten varmistua, mut olis vaikea päätös sitten jos olisikin :/ Jännä kuinka sitä näin vanhemmalla iällä jännitttää erillälailla kaikkea kun silloin 19v!
 
Heips

Lisäätkö minut sinne listan. LA on 18.2, ikää minulla on 36 ja eka lapsi, synnytyssairaala Helsingin naistenklinikka.

Eka neuvolakäyntitakana, ylihuomenna mennään varhaisultraan, jotta saa tämän "onkohan se siellä vai ei" fiilis rauhoitettua.

Helleterveisiä, Jenni
 
Täällä odotetaan ensimmäistä lasta syntyväksi 24.2. Ensimmäinen neuvola on vasta parin viikon päästä, joten sitten saadaan varmistus. Odottajana 27-vuotias porvoolainen.
 
Tipsi:
Kun seuraavan kerran päivittelet listaa, niin kehtaatko vaihtaa mulle la:n 25.1.? Kiitos suuri sinulle vaivannäöstäsi! [:)]
 
Heippa hei! Mun kohtaan voi lisätä ikä 24 ja ensimmäisiä lapsia odotetaan, synnytyssairaala olisi sitten VKS. Kiitti [:D]
 
Moi!
Täällä joukkoon liityisi 21 v. ensimmäistään odottava, laskettu aika olisi 7.2. Synnytys tapahtuu Jkl/KSKS.
Jännittävää aikaa on ollu jo siis 10+2 vko ! [:)]
Ensimmäiseen ultraan sain ajan vasta 27.7, parin viikon päähän ja tuntuu ettei millään malttaisi odottaa.
Miehelle kerroin heti kun plussasin 2.6.  Mutta kun mieli tekis kertoa jo kaikille!(haluan odottaa uä:tä.)
Pahoinvoinnit oli rankkana 2 viikon ajan, mutta sen jälkeen olo on ollut hyvä. Väsynyt, mutta hyvä :)
Kuinka moni teistä on kertonut raskaudesta ennen ekaa ultraa?
 
Mun kohdalle voipi seur. päivityksen kohdalla muuttaa LA 17.2 ja synnytys paikaksi TAYS [:)]
 
Takaisin
Top