Mun mielestä omituista on se etten nää unia raskauteen tai synnytykseen liittyen.. Aina en oo edes unessa raskaanakaan. Tai jos oonkin niin uni ei liity raskauteen mitenkään. Eikö mun alitajunta halua käsitellä asiaa ollenkaan??? Luulis että jotain pyöris mielessä...
Kitty kultainen <3 älä murehdi tuollaisia! Äitiys vie kaikki mukanaan, se on väistämätöntä! Eikä alitajunnalla ole oikeaa tai väärää aikaa eikä tapaa käsitellä sitä. Siellä sinun äitiytesi kasvaa, omalla kasvukäyrällään! Ja se vie sinut maaliin sinun omalla reitilläsi. Ehkä käsittelet muita asioita nyt enempi, se ei vähennä sinun äitiyden käsittelyäsi eikä äidiksi kasvamistasi. <3
Eli kyllä sinä sitä siellä käsittelet ja kasvat koko aika mukana! Ihan varmasti! <3
Ekakertalaisella on myös paaaaljon muutakin käsiteltävää! :) silloin, kun ite odotin ensimmäistä, näin paljon unia menneestä elämästä. Olin unissa usein raskaana, mutta en aina.. eikä ne liittynyt äitiyteen tai raskauteen silti millään lailla!! Elin unissani ihan entistä elämääni, join olutta ja poltin tupakkaa, hilluin myöhään ylhäällä jne. (Eikä biletys ollut iso osa mun elämää, kaverit ja sellainen sinkkun vapaus elää ja liikkua oli!! Olin melko seikkailija.

) Kun tulee raskaaksi ja ymmärtää, että tästä lähin olen äiti, on paljon asioita joita 'hyvästellä'. :) äitiys ei ole este, mutta kyllä se muuttaa elämää! <3 uskon, että vaikka se olisi ollut aikessakin hankkia lapsi, niin silti, tietyt asiat vaan konkretisoituu vasta siinä matkan myötä. :)
Kaikki tämä kuuluu tähän ihmeelliseen matkaan! <3