Helmikuun höpinät

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hieno juttu Emssi! Eihän se vuoto aina tarkoita pahinta mutta kyllähän se pelästyttää.
 
Voimia Uutukainen!
Ihana kuulla emssi että kaikki hyvin!
 
Millä tavalla te rentoudutte? Mulla meinaa stressi nousta :( mä oon aina ollut kauhean herkkä ja nyt jään miettii kaikkia asioita. Onneksi on kumminkin viikonloppu vapaa että ei tartte töihin mennä.
 
Itse ihmettelen tuota kuukauden sääntöä. Aktiivinen tietenkin pitää olla, mutta jos tänne kirjautuu positiivisen testin tehtyään, on kuukausi pitkä aika odottaa, ja salaisella puolella olisi enemmän annettavaa, kun siellä uskaltaa paremmin puhua.

Jep, täälläkin odottelen nyt että se kuukausi täyttyy!:/
 
Eihän tuo ollut ryhmän mainostamista? Vai onko se sääntö siis niin, että naamakirjaa ei saa mainita ääneen edes vai? :D Jotenki hassua ehkä....
 
Minulla vuoto tiheni ja kävin ultrassa. Kohtu on tyhjä, eli joko on mennyt todella varhaisessa vaiheessa kesken, tai sitten on todella alussa. Veikkaan ensimmäistä. Viikon päästä uusi ultra, mutta tuntuu kyllä siltä, että tämä raskaus oli tässä.
 
TIlona omapa ikäviä uutisia. Toivottavasti viikon päästä kaikki näyttäisi kuitenkin paremmalta ja olisi vain nyt niin alussa että ei näkynyt
 
Sitä en kyllä myöskään ymmärrä miksi ei saa face ryhmää mainostaa mut jos täälä haluu tutustua niin salaisella puolellahan se on helpompaa kun on kivempi sinä esim oma nimi jakaa yms ja voihan sitä sit vaikka face kaveriksi pyytää? Tai sit täälä joku tapaamis ketju missä sopii tapaamisia jos haluaa tavata
 
Eikai sitä kukaan huomaa jos vähän jostain faceryhmästä puhuu ;) Oon katellu et siel on jotaki vauvaryhmiä, mutta ne on täynnä ihmisiä jotka ei ole edes raskaana tai edes suunnittele moista, vaan silkkaa uteliaisuuttaan, ni en oo viittiny liittyä.

Täälä menee vielä ikuisuus ennenku mihkää salaryhmään pääsee.
 
TIlona omapa ikäviä uutisia. Toivottavasti viikon päästä kaikki näyttäisi kuitenkin paremmalta ja olisi vain nyt niin alussa että ei näkynyt
Jotenkin uskon enemmän varhaiseen keskenmenoon. Olen ollut niin oireeton, että olen epäillyt tätä.Surkealtahan tämä silti tuntuu :(
 
Aiemmissa raskauksissa on aina täällä sovittu ryhmän perustamisesta, olen tosi pahoillani jos sellaisesta ei saanut puhua. Mutta kyllä tätä kautta pitemmän päälle aika etäiseksi jää koko juttu.
 
Takaisin
Top