Helmikuun höpinät

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sama ku nenellä että me ei tehdä mitään. Ei olla aiemminkaan ystävänpäivää mitenkään vietetty :)
 
Tuskin mekään mitenkään erityisemmin juhlistetaan ystävänpäivää, joinain vuosina oon saanu kukkia :) katotaa muistaako tänä vuonna :D
 
Mekään tuskin tehdään mitään ihmeellistä.
 
Moderaattori tässä hei :greet025
Fb kielto on tullut tuolta ylemmältä taholta Norjasta. Facesta saa toki keskustella, mutta kaikenlainen huhuilu/kysely/jne. on kielletty (pl. esimerkiksi imetyksen tuen ja aksyn fb-ryhmät ja muut yhdistysten informaatio sivustot).
Salaiseen ryhmään pääsyn kriteerit on päätetty yhdessä käyttäjien kanssa, ja tuo kuukausi+30 viestiä omaan ryhmään on juurikin käyttäjien suojelemiseksi tehty sääntö, tälläkin foorumilla kun on välillä epäilyttäviä nimimerkkejä. Tuonne palautetta ja ideoita -osioon voi ehdottaa muutoksia tai yksärillä suoraan Vargynjalle (admin).
Onnellista odotusta kaikille :greet015
 
Yleisesti, raskaus ei stressiä aiheuta. Haluttu ja toivottu on tämä raskaus.

Itsellä ollut unettomuustaustaa ylivireisyyden vuoksi, eli yöt on mennyt pohtiessa ja stressatessa asioita ja vasta aamuyöllä olen nukahtanut. Nykyään yritän välttää iltaisin itseäni kuormittavia asioita (esim. musiikin kuuntelu aiheuttaa itsellä ylivireisyystilaa). Luen ja otan ihan rauhallisesti. Kun stressaavat ajatukset alkavat sängyssä nousta mieleen, suljen sen pois ja päätän miettiväni tätä asiaa vasta aamulla. Ja aamulla sama asia ei tunnu enää yhtään niin ylitsepääsemättömältä.

Lisäksi yritän pitää kiinni mm. näistä asioista:
Pidän viikossa yhden palautumispäivän (jolloin puuhailen vaan sen verran mitä huvittaa).
En aloita harrastuksia tai velvotteita, joista aiheutuu enemmän stressiä kuin mielihyvää.
Otan kotityöt mahdollisimman rennosti.
 
Mites mimmit, meinaatteko huomioida rakastanne jotenkin ystävänpäivänä? :) Me ollaan menossa lauantaina syömään romanttisesti, kun saadaan tyttö hoitoon. :)

Meillä on työpaikan pikkujoulut ystävänpäivänä...
 
Meillä on työpaikan pikkujoulut ystävänpäivänä...

Haha muitakin myöhäsiä (tai aikasia) pikkujoulun viettäjiä! Mulla on tänään firman pikkujoulut, aikasempina vuosina ollu ihan into piukeena niistä ja nyt oon vaan et hitto onko ihan pakko eikö vois vaan mennä kotiin nukkumaan :D Ei vaan jaksa, ei yhtään mitään!
 
Me käydään varmaan katsoon se uusi fifty shades ystävänpäivänä :rolleyes: Tai sitten veljeni vartija, mies saa valita näistä kahdesta ja nyt näyttää, että fifty shades :grin
 
Musta olis ihanaa päästä ulos syömään lakkasin mutta nyt näyttää todella heikolta, kun pitisi lapsille löytää hoitaja. Taidan ronkua noutoruokaa...:D
 
aika hassua tapahtu hetki sit. heräsin sohvalta sillee "fuuuuck nukahdin herätyskellon jälkeen takas!" ihan paniikissa juoksin ympäri kämppää ja huusin lapsille et ollaan myöhässä päikystä, kello on jo puoli kymmenen, ja samalla ihmettelin et miten noi muksut ees tähän aikaan enää nukkuu. puolen minuutin hysteerisen riehumisen jälkeen tajusin et olin tosiaan vieny ne lapset jo pari tuntia sit päikkyyn, olin vaa nukahtanu sohvalle ku katoin netflixiä. kaiken lisäks pikku kelailun jälkeen totesin et olin nukkunu sellasen 7min. :D mitvit!? :D
 
Takaisin
Top