Helmikuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Zeni jo kävi FB-sääntöjä selvittämässä. Tulin vielä itse rauhoittelemaan että ei me lueta yksityisviestejä. Me ei edes nähdä yksityisviestejä (muita kuin ilmiannetut). Ihan vapaasti saa kyllä vaihtaa yhteystietoja ja sopia tapaamisia jos siltä tuntuu. :) Niiden ryhmien perustaminen on vain täällä kiellettyä koska norjalaiset näin haluaa.

Ihanaa AnneM! :Heartred Saako udella, että minkä kokoinen pikkuihme sieltä löytyi ja millä raskausviikolla olet?
Mulla on oireet tullut ja mennyt. Olin jo melkein heittänyt hanskat naulaan, mutta niin vain tänään ultrassa pieni sydän jumpsutti.

Niin joo, unohtui vastata tähän... Pikkutyyppi on 5.3cm pitkä ja vastasi viikkoa 7+0. Mä olin itse laskenut, että olis ollut 7+3 joten ei se laskettu päivä nyt kovin kauaksi karannut. :) Jännä tosiaan kun sulla kävi sama juttu! No nyt saadaan olla huoletta ja nauttia tästä oireettomuudesta! Ei mulla kyllä ole yhtään ikävä sitä kaameaa kuvotusta. :D

Niin joo, unohtui vastata tähän... Pikkutyyppi on 5.3cm pitkä ja vastasi viikkoa 7+0. Mä olin itse laskenut, että olis ollut 7+3 joten ei se laskettu päivä nyt kovin kauaksi karannut. :) Jännä tosiaan kun sulla kävi sama juttu! No nyt saadaan olla huoletta ja nauttia tästä oireettomuudesta! Ei mulla kyllä ole yhtään ikävä sitä kaameaa kuvotusta. :D

Ehkä 5,3 mm?

Mä soitin neuvolaan ja hoitaja hoiti ensikäynnin puhelimitse, kun meijän neuvolantäti oli lomalla. Sain neuvola-ajan 15.3, silloin viikot olisi 9+1, jolloin kuulemma ultrataan! :)
Miten tässä oikein jaksaa odottaa 4 pitkää viikkoa! :s :)

Ei ole oikein vieläkään tajunnut mitä on tapahtunut ....
Uskoin ettei raskautuminen enään onnistu ja sitten kävi näin....

Onkos täällä muita 40+ odottajia?

Olen tässä pitänyt tarkoituksella hiljaiseloa kun luulen ettei pikku tyyppi ole enää matkassa. Olen menossa ultraan parin tunnin päästä. Sitten selviää monikin asia.
Minä olen +40 odottaja (jos nyt sitten vielä olen)

Olen tässä pitänyt tarkoituksella hiljaiseloa kun luulen ettei pikku tyyppi ole enää matkassa. Olen menossa ultraan parin tunnin päästä. Sitten selviää monikin asia.

Toivotaan että siellä kuitenkin kaveri olisi matkassa <3

Kuinka moni on jo hakenut sen kirjasen apteekista? Mä lähen ostaa vitamiineja niin yritän muistaa itselle sen ottaa. Samalla jos kävisi katsomassa itselle mamma-housuja.

Tsemppiä ultraan!

Kuinka moni on jo hakenut sen kirjasen apteekista? Mä lähen ostaa vitamiineja niin yritän muistaa itselle sen ottaa. Samalla jos kävisi katsomassa itselle mamma-housuja.

Meiltä se löytyy esikoisen ajalta, ulkoasu on hieman muuttunut mutta muuten sama :) Erittäin kiva kirja!

Takaisin