Helmikuun höpinät

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei helvetti nyt alkoi pelottaa. Mulla on tosi paska olo; väsyttää, etoo ja nyt välillä koskee alamahaan jo niin kovaa että alkaa huolestuttaa ja urakalla. Repivä kipu joka säteilee reisiin. Tekis mieli itkee...Pelottaa ihan sikana.
 
Ei helvetti nyt alkoi pelottaa. Mulla on tosi paska olo; väsyttää, etoo ja nyt välillä koskee alamahaan jo niin kovaa että alkaa huolestuttaa ja urakalla. Repivä kipu joka säteilee reisiin. Tekis mieli itkee...Pelottaa ihan sikana.
Kuulostaa ihan normaaleille raskausoireille. Mikä sinua pelottaa?
 
Tää huoli tuskin katoaa mihinkään ennen kuin laps on sylissä, ja senkin jälkeen se todennäkösesti vain kasvaa entisestään mutta eri syistä :(

Huolta ei ainakaan yhtään paranna jatkuva muisto takaraivossa siitä, kun äitini sai kohtukuoleman rv 38 ilman mitään järkevää syytä. Koskaan ei voi huokaista helpotuksesta, mutta kyllä mäkin silti ihan hemmetisti niitä ekoja sydämenlyöntejä odotan.
 
Kivaa ystävänpäivää kaikille!

Mulla ei ole nyt ihan mennyt tämä päivä putkeen, viime yö valvottiin kolmevuotiaan kanssa sairaalassa ja nyt sitten mullekin tuli vessapaperiin verta. Ja monta viikkoa jatkunut kamala olo on jo melkein normaali, tänään ei ole enää kuvottanut. Yhtään. Hitsi, oliko tämä nyt tässä sitten... Kahdeksas viikko olis nyt menossa.

Onneks täällä joku jo antoi toivoa, että en ehkä vielä heitä pyyhettä kehään vaikka oliskin vuotoa ja oireet kadonneet päiväksi. Jospa huomenna sitten oksettaa tämänkin edestä... Harmittaa, mutta ei kai auta kun odottaa ja kuulostella oloa.
 
AnneM, tämä alkuraskaus on ihan kamalaa odottelua ja epätietoisuutta. Olitkos käynyt varhaisultrassa? Toivotaan, että se olisi vain harmitonta vuotoa. Paranemisia myös sinne kotiin.
 
AnneM Toivottavasti kyseessä harmitonta vuotoa! Ja pikaista paranemista pienelle potilaalle.
 
Onko täälä muuten muita jotka jäävät äitiyslomalle suoraan edellisen lapsen hoitovapaalta? :p

Minä myös! :) Mä oon ollu kotiäitinä reilu 7 vuotta. :O Lapsien ikäerot on 1v2kk-1v7kk. Nyt jos kaikki menee hyvin, niin ikäeroksi tulee lähes tarkkaan 2v. :)

Mietin jo, tarvinko tuplarattaita syksyllä vai riittääkö seisomalauta tarvittaessa.. Kun ei oo vielä näin isoa ikäeroa ollutkaan. :)

Tietty, voishan tälläkertaa tulla vaikka kaksoset! :D
 
No niin, nyt on varhaisultrassa käyty. Tosiaan mulla ne oireet eilen loppuivat ja vertakin tihuutti, tosin se loppui siihen yhteen kertaan, mutta en olis jaksanut odotella neljää viikkoa ekaan ultraan... Onneksi sain heti ajan. Vaikka helkutin kallis käynti oli.

Ja iso helpotuksen huokaus, kun lääkäri sanoi, että kyllä täällä vielä elossa ollaan. Puuuh! Laskettu aika vähän siirtyi siinä samalla.

Toivottavasti antaa uskoa teille muillekin, että ne oireet voi näemmä vaan kadota kuin tuhka tuuleen eikä silti ole mitään hätää. :) Nautin nyt tästä hyvästä olosta, voihan se kuvotus vielä palata.
 
Ihanaa AnneM! :Heartred Saako udella, että minkä kokoinen pikkuihme sieltä löytyi ja millä raskausviikolla olet?
Mulla on oireet tullut ja mennyt. Olin jo melkein heittänyt hanskat naulaan, mutta niin vain tänään ultrassa pieni sydän jumpsutti.
 
Takaisin
Top