Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko täälä muuten muita jotka jäävät äitiyslomalle suoraan edellisen lapsen hoitovapaalta?
Kuulostaa ihan normaaleille raskausoireille. Mikä sinua pelottaa?Ei helvetti nyt alkoi pelottaa. Mulla on tosi paska olo; väsyttää, etoo ja nyt välillä koskee alamahaan jo niin kovaa että alkaa huolestuttaa ja urakalla. Repivä kipu joka säteilee reisiin. Tekis mieli itkee...Pelottaa ihan sikana.
Onko täälä muuten muita jotka jäävät äitiyslomalle suoraan edellisen lapsen hoitovapaalta?
Mulla yleensä lähempänä synnytystä repii vasta reisiin.Kuulostaa ihan normaaleille raskausoireille. Mikä sinua pelottaa?
Mulla yleensä lähempänä synnytystä repii vasta reisiin.
Mulla jälkisupistukset sattuu jalkoihin ihan kauheasti, ihan kuin tulisi sähköiskuja. Mutta luulen että toi on kuitenkin normaalia.Mulla yleensä lähempänä synnytystä repii vasta reisiin.