Oli kyl huima keli tänää, ennen yhdeksää heräsin ku koira ei suostunu nousemaa sängystä mun vierestä, että ois lähten (tulevan) isin kanssa pihalle peuhaamaa, mies sit joutu tulla hakee sen vähän väkisin... :D Aurinko paistoi jo komeesti ja pakkasta oli -10.. kauheen kylmä ku ollu noit plussakelei nyt..
Mukillinen kuumaa mehua herättyä ja äitin eilenä valmistamaa kaalilaatikkoa aamupalaks, kyllä oli namia!
Suihkun kautta ja rytkyt niskaan ja verstaalle auton siivouksee. Koirankarvat sai kyytiä penkeiltä viimein, takapenkille suojapeittoki saatu vieritettyä, tiiä sit kuin kauan kestää paikallaa.. Auto sai oikee liuotinpesun kun toinen kylki kurassa (niin luultiin) mutta oliki niin saatanan tiukkaa kii ettei lähten ees painepesuri+pesuaine+harja yhdistelmällä irti...
jossaa tien reunoissa pakko ollu olla jotaa öljyä ja sitä kautta auton kylkeen..
Kävin myös kaverilla Forever-kutsuilla (taas :D) ja sielt piti taas tilata lisää tuotteita. :D mutta ne on koettu toimiviksi ja sitä myöten käyttökelpoisiksi, myös isännän käytössä. :)
Mulla viime yönä menny särki kurkkuun, ja nyt alkaa nostaa kuumetta ja nenä menee tukkoo
niveliä kolottaa vallan kivasti jo.. :/ tästäkö tää sairastaminen sitte alkaa, voi perse. Täs kohtaa pakko sanoa et onneks ei oo töitä, saa rauhassa levätä. Harmittaa vaan kun keskiviikoksi varattuna aika kuumakivihierontaan..
Oon nyt hieroskellu tota Foreverin Heat-voidetta (vähä semmosen kylmägeelin tyylinen voide, turvallisempi vaan ja hellävaraisempi) kaulaan ja kurkun alueelle ja niskaan, jos särki menis pois.. oon niin huono syömää lääkkeitä, ja kuumeesaa ennemmin kärsin kuumeen ku lasken sitä lääkkeillä ni menee pöpö nopeemmin pois. Mutta nyt raskaanaollessa kuume pitää vissii pitää mahd.alhaisena?
Sain perjantaina viimein kerättyä iiiison kasan reippautta ja kävin ostamassa uimapuvun ja painatin uimahalliin! Oli kyllä tosi kivaa ja hyvä fiilis ku tunnin kävi altaassa vetelees rintauintia. Huomiselle oli suunnitelmana lähtä uimaan, ei tarvi mennä..