Helmikuun höpinät

Mulla on kans talvitakki tosi kapeaa mallia. Toivon, että talvi loppuu, ennen kuin takki jää pieneksi. Ei tosiaan oo haluja investoida isompiin talvivaatteisiin. Hätätapauksessa aion lainata mieheltä. :)
 
Ostakaa kirppikseltä käytettynä, teiän on helppo vielä ostaa kokoa suurempaa ja suht edullisesti (huutelee xl-xxl täällä epätoivosena). Tai jos investoitte uuteen, on seki vielä helppo myydä eteenpäin.. :wink
 
Siellä tosiaan ihana ilma, tultii just vaunulenkiltä pojan kans. Nyt oottelen et mies tuo mulle heseruokaa, nams :p.
Hirveesti hyötyä siitäki lenkistä :grin

Tänää oli myös lääkärineuvola, ei kestäny ku 10 min, ainostaa sydänäänet kuunneltii ja paino katottii ja verenpaine. Olipa hirveesti hyötyä, no ainaki sai sydänäänet pikasesti kuulla ni tietää et kaikki hyvin :Heartred
 
Mitä noihin talvivaatteisiin tulee niin mä menin viime raskauden lopus vaan takki auki vaiks oli talvi. Paksu kaulahuivi vaa kaulalle. Nyt toivon et menis takki lopputalvesta vielä kiinni, saa nähä kuin käy.
 
Tääl e-karjalas ainakii oli nii lämmin ulkona et pärjäs collegehousuilla eikä takinkaan alle tarvinu t-paitaa..
 
Kyl miäki kauppareissut ja muut hoitelen aina takkia auki, mut sitku lähtee ton nelijalkasen energiapakkauksen kaa pihalle pelaamaa (siel aina se tunti menee et tol energiatasot laskee ees pikkusen :D riippuu päivästä ja huvista) ni mukavaa saaha kunnolla ulkovaatteet päälle ja takki kiinni ni ei nää meikäläisen raskaansarjan rallikahvat (kutsutaan myös jenkkakahvoiksi :D) ehkä ois niin jäässä..

Annoin isännälle vaihtoehdot, syödäänkö tänään tonnikalakastiketta ja pastaa vai haetaanko pizzaa. Itellä tekee mieli pizzaa kyllä, MUTTA myös tota tonnarikastiketta. :p hmm.. ukko tuumas et ei tonnikala oo ruokaa mut ei oo silti voinu vastaa kumpaa nyt syyää. "Emmiä tiiä".. pizza ois kyl kivempaa mut sit pitää pukee ja lähtä kotoont ja ne maksaa. Kastikkeeseen tarvittavat ois kotona.. Dilemma.. :)

Ps. Tänää tulee hyvä leffa Herolta klo 21.
Teinivuosien suuri ihastus, Mr. DiCaprio ja Ota kiinni jos saat.. :wink

Pps. Nousin tänä sängystä koiran kanssa yhdeltä. Oltii puoltoist tuntii pihalla, käytii parin kilsan kävelyllä (reippaammin ku eilen, tuli hyvä mieli!) Ja sit hiekotettiin pihaa ja suolattii rappuset ja hakatti niistä jäätä, kolmelta istuin nojatuolissa ja olin ihan valmis päiväunille.
Katsokaa myös ku kävelette tuol jos joudutte menee autotienviertä. Aura oli jossaa kohtaa leventäny tietä, astuin sitte kengän verran lumen alla olevan asfaltin reunan yli ja HUMPSISTA siel oltii, vasen jalka polvea myöten penkassa, perkele ku oli syvää. Nyt jo vähä huvittaa mutta sillon se sattu ku äkkinäinen liike ja mukula selvästi vasemmalla puolella..

Joten saa nähä näkeeks täs itekkää mitää illan elokuvaa ku uni korjaa. XD normikaavalla kello ku lyö 20 ni ollaa taas NIIIN pirteitä että ä.
 
Mulla ihan sama juttu en viitsi kuukaudeksi ostaa isompia vaateita. Mulla kanssa koko normaalisti XS tai S
 
Olipas mukavaa kun oli tänään vapaapäivä, ja anoppi tarjosi ravintolaruuat synttäreitteni kunniaksi. Lisäksi tänään oli lämmintä, +2, ja oltiin autolla liikenteessä, joten pysty laittaan päälle jotain muuta kuin iänikuiset toppahousut, niin olipas nätti olo. Mies tosin oli lähteissä sitä mieltä että et sie voi laittaa tollasta hametta ku oot raskaana :D Hah, katotaampa voinko! Mahaki kyllä jäi vähän piiloon kun oli takki auki ja iso huivi. :cool14
 
Harakraah, hyvää synttäriä! :)

Miehen ei kannata koskaa arvostella ja kyseenalaistaa emäntänsä valintoja, mies on nimittäin yksi niistä.. ;D

Rohkeeta viel "yllyyttää" raskaanaolevaa naista jolla mieli ja hormonit muutenki mene satasta. :D
Oikein toimittu, näytä sille että siä pystyt, etenki ku viel noin sanoi... xD
 
Ekassa ultrassa täti sanoi "ens kerralla kun tuutte niin sulla on jo huomattava maha!" No tässä parin päivän sisällä maha on tullut vähän esille omien läskien alta. Ultraan vielä 20 päivää (en malttais odottaaa!!!!) , paree ois kasvaa ainaski tuplakokoon siihen mennessä! Haluan kantaa jo etureppua joka koostuu muustaki ku pläskistä!! :P

Ps. Pesän rakennusvietti heräsi, lähdenpäs verhoja silittelemään o.O ->
 
Lolamon, kiitos! Ja hyvin sanottu, piti ihan siteerata miehellekki, hähää! Tähän tuun vetoamaan jatkossakin :D
 
SeEnsimmäinen, toi oli aivan ku suoraan meikäläisen suusta. :D inhottavaa ku vaatteet ei mee koht enää päälle ja pitää oikeesti alkaa ostaa teltan kokosia mutta en malta odottaa että mahasta muodostuis oikeesti selkeä vauvamaha. Kivempi sitä etureppua nimenomaan sitte kantaa ku "tyhjää säkkiä".. :D ei tartte niin enää peitellä kuinka hyvin tullu syötyä ennen raskautta :D

Harakraah, hienosti toimittu, anna mennä vaan! ;p mitäs mies sanoi siteraukseen? :D
Meillä ukko jos äänee ihmettelee jotaa meikäläisen päähänpistoja ni osaa itte jo välillä siihen perään sanoa ton kyseisen asian.. :D
Nykyään hän kutsuu mua Ilmariseks. :D koska oon kuulemma semmonen seppä välillä että ei auta ku päätä pyöritellä ku oon niin neronleimaus koko mimmi. :D Seppä Ilmarinen sit. :D
 
Huomenna sokerirasitus, ja voi että kun jännittää.. Ei niinkään tulos, todennäköistähän se on et Radi uusii, jos ei vielä niin myöhemmi. Lähinnä jännittää se, et onnistuuko koko testi, kun edelleen aamuisin saa puhua pöntön kanssa, vaikkei olis paastonnutkaan ja vetäissyt hirveetä määrää sokeria sen jälkeen.. Nyt jo venytetty rasituksen tekemistä niin pitkälle kuin voi, niin ei saa lykättyäkään enää. Usch.

Täytyy toivoa et pääsis heti makuulleen, niin jos vaikka nukahtais, ja menis olotkin helpommin?!
 
Owen olin kans viikko sit ja kyl siitäki jo tuli huono olo kun se litku "nous päähän". Pakko oli käydä ulkona haukkaamas happee ja pyysin päästä makuulle. Kyllä se siitä! Tsemppiä :)
 
Huhhuh ku hiki valunnu koko päivän :smiley-ashamed004 Toppi ja verkkarit päällä vein muksut pikkukouluun nii porukka katto silmät pyöreenä et sairaaksiko haluta ku tuuli hiukan...Muttaku toi minun termostaatti tuolla massussa järkkää välillä niin tukalan olotilan ettei tiiä miten olisi...Noh..hakiessa laitoin sitten takin päälle nii sitte se hiki vasta norona valuki...Oli nolo olo ku ei ole kuin 150m matka ja mie ähisen kuumana....Onko muilla tullu tätä ihanaa kuuma-kylmä-kuuma-lämpöhalvaus-kohtausta :wideyed::oops: Muistelin et se olisi vasta tuolla loppuajalla mut jokkainen raskaus näköjään erillainen...Kauhusta kankeena ootankin niitä intiaanihelteitä heinäkuussa :hungover: Mä varmaan muutan kirjat pakastimeen silloin :grin
 
Oliko täällä joitakin, kelle on tehty lapsivesipunktio? Millaista se on ja miten sattuu?
Meillä tod näk maanantaina edessä ja pelottaa ihan hitosti :sad001
 
Mulle tehtiin se viime vuonna, kun menehtyneen lapsemme niskapoimuturvos oli 7,7mm se nipistää ehkä vähän. Henkinen kipu on sitäkin suurempi. Laita Annika yksityisviestiä mulle niin voin kertoa enemmän
 
Oli kyl huima keli tänää, ennen yhdeksää heräsin ku koira ei suostunu nousemaa sängystä mun vierestä, että ois lähten (tulevan) isin kanssa pihalle peuhaamaa, mies sit joutu tulla hakee sen vähän väkisin... :D Aurinko paistoi jo komeesti ja pakkasta oli -10.. kauheen kylmä ku ollu noit plussakelei nyt..

Mukillinen kuumaa mehua herättyä ja äitin eilenä valmistamaa kaalilaatikkoa aamupalaks, kyllä oli namia!
Suihkun kautta ja rytkyt niskaan ja verstaalle auton siivouksee. Koirankarvat sai kyytiä penkeiltä viimein, takapenkille suojapeittoki saatu vieritettyä, tiiä sit kuin kauan kestää paikallaa.. Auto sai oikee liuotinpesun kun toinen kylki kurassa (niin luultiin) mutta oliki niin saatanan tiukkaa kii ettei lähten ees painepesuri+pesuaine+harja yhdistelmällä irti... o_O jossaa tien reunoissa pakko ollu olla jotaa öljyä ja sitä kautta auton kylkeen..

Kävin myös kaverilla Forever-kutsuilla (taas :D) ja sielt piti taas tilata lisää tuotteita. :D mutta ne on koettu toimiviksi ja sitä myöten käyttökelpoisiksi, myös isännän käytössä. :)

Mulla viime yönä menny särki kurkkuun, ja nyt alkaa nostaa kuumetta ja nenä menee tukkoo :sad001 niveliä kolottaa vallan kivasti jo.. :/ tästäkö tää sairastaminen sitte alkaa, voi perse. Täs kohtaa pakko sanoa et onneks ei oo töitä, saa rauhassa levätä. Harmittaa vaan kun keskiviikoksi varattuna aika kuumakivihierontaan.. :sad001
Oon nyt hieroskellu tota Foreverin Heat-voidetta (vähä semmosen kylmägeelin tyylinen voide, turvallisempi vaan ja hellävaraisempi) kaulaan ja kurkun alueelle ja niskaan, jos särki menis pois.. oon niin huono syömää lääkkeitä, ja kuumeesaa ennemmin kärsin kuumeen ku lasken sitä lääkkeillä ni menee pöpö nopeemmin pois. Mutta nyt raskaanaollessa kuume pitää vissii pitää mahd.alhaisena?

Sain perjantaina viimein kerättyä iiiison kasan reippautta ja kävin ostamassa uimapuvun ja painatin uimahalliin! Oli kyllä tosi kivaa ja hyvä fiilis ku tunnin kävi altaassa vetelees rintauintia. Huomiselle oli suunnitelmana lähtä uimaan, ei tarvi mennä.. :sad001
 
Itse sairastin kuumeflunssan viikko sitten ja tosiaan kuumetta kannattaa alkaa laskemaan parasetamolilla kun se nousee yli 38 asteen. Se että kuume tappaisi pöpöjä, on vanhan kansan tietoa/uskomus. Nykyään tiedetään, että kuumeesta on keholle enemmän rasitetta kuin hyötyä. Eli sitä kannattaa pyrkiä laskemaan. Jos kuume nousee odottajalla 39 asteeseen tai ei laske lääkkeellä, niin yhteyttä lääkäriin. Muista juoda paljon ja levätä! Paranemisia! :)
 
Takaisin
Top