Helmikuun höpinät

Yomanda

Luottohahmo langoilla
Heinäkuunmammat 2015
Jes, kaks viikkoo lomaa. Saa nukkuu millon haluaa (niinhän mie luulen).. No ei ainakaa tarvi töihin mennä :D
 
10 päivää lomaan. Loman jälkeen alkaa melkein heti äippis, varhennettuna. On sen jälkeen 5 pv töitä ja en ole menossa niiksi päiviksi töihin... Tosin saa nähdä kestääkö mun selkä tota työntekoa
 
Jep, mies viettääki sit päivää päivystyksessä ja saa nähdä millo pääsee ees mihinkää tutkimuksii ku jalka meni pelaillessa.. Nooh, suunnitelmat varmaa uusiks lomalle..
 
Toivottavasti ei mitään vakavaa!
Miulta mies kysy tänään, että saako "lomaa" joulukuulle jotta voi lähtä festareille ja että Mie saan sit vastineeksi kans viikon lomaa jolloin hän voi olla muksun kans. Ihanasti huolehtii ja huomioi kyl nykyään.
 
No vasen jalka pois pelistä eli kepit ja lepoo. Ite sit raivosin tuol noiden kevyiden lumitöiden kanssa (tietenki sillo on tommosta raskasta lunta ku joutuu ite hommii), ihmeellisesti sitä jaksaa ku on pakko. Muute on mies hoitanu lumihommat ettei miun ole tarvinu tän raskauden aikana niit tehdä.
 
Meilläki isäntä tänää totes naurahtaen porukoideni pihan aurattuaan että on mun lumityövuoro kotona.. :D tuskinpa! Vaikkakin semmonen pieni kaivuri mihin mies rakensi kauhojen lisäksi auran, ni se on silti kaks tuntia selällää et saa pihatiet ja etupihan siistiks. :D ja en tosiaan viittis mennä kolan kaa lykkimää vaik ois hyötyliikuntaa mitä parhaimmas muodos mut varmaa tulis keskenmeno jos sen johdosta ku palaa hermo toho loskaan. :D
Täällä tullu nyt kaks päivää lähes taukoamatta lunta ja huomenna ilmeisesti vasta loppuu, ni tehkööt vasta huomenna. Tuli kolme tuntia sitte häly töihin ku sähkölinjoilla oksia ja liikaa lunta ni sähköt katkeilee. Saanpa lisää rahaa vauvantavaroihin.. ;D
 
Joo oli tuota semmoset muutamat kymmenet sentit kolattavana.. Nooh, apuaki olis saanu mutta ku miehä en sitä pyytele :wink ehkä sit jos olis vähä pidemmällä mut viel tuo maha on nii pieni et uskaltaa vähä huhkiiki
 
Mulla ei "huhkimista" rajoita mahan koko vaan vihlomiset joita tulee mm. aivastaessakin. Vatsalihasliikkeet vihloneet ihan alkuraskaudesta asti, kyykkimisen jälkeen vihloo, maha jos tärähtää kovemmin saattaa vihlaista pahastikkin .. en tiedä kai se normaalia on mutta mennään sillä että se mikä tuntuu hyvältä on sallittua , se joka tuntuu pahalta jätetään pois :P :)
 
Miäku tämmönen persjalkanen paatintappi (147cm, kyllä!) ni mulla pahana tapana tommosia kolajuttuja lykkäillä sillee mahaa ja alavatsaa apuna käyttäen, viime kerralla ku kolasin ni kolmannella kerralla havahduin että hetkinen, ei näin. :D
 
Mulla kans aivastaessa vihlasee väli oikee äkäsee! Ja kun siis reilu kuukauden päivät jokainen aamuni alkaa aivastuksilla. Noin kolmesta viiteen ätsiuta kerralla. Oon opetellu jo välil menee valmiiks kerälle ennenku aivastaa.. ei aina satu niin paljon. :D
 
Mulla sama tyyli kolata :P
 
+ 36?!?! Siis herttinen. Huh. Missäs siä Aubrey asuitkaan? Jossain ulkomailla joo, mutta... :)

Täällä ollu Kaakkois-Suomessa semmoset +5 ja sit vähä vähempi mut plussalla. Ylihuomiselle vai huomiselle luvattu pientä pakkasta, -6 about, se on kiva ku se auraamaton sohjopaska jäätyy! :Heartred
 
Joo, miulla kans saman huomasin että mahalla vähä tökkii apuja ni piti lopettaa.. Illalla siirsin koiraa sylissä ja vihlas kyllä mukavasti ni meni koko yökin niin että asentoo vaihtaessa vihlo pikkusen. Pakko mennä viel aamusta kolailee kun tuonneki on nyt aura ajanu kököt pihan eteen ni ennenku jäätyvät.. Onneks lunta ei ole luvas nyt enempää
 
Australiassa, täällä ihan pohjoisessa = tropiikissa. Just tänään töissä haaveilin kevättalvipäivästä ja narskuvasta hangesta :love017 Suunnittelen maalis-huhtikuulle visiittiä kotiin, jos vaan lääkäri antaa luvan, sillon ei taida enää narskulunta ollakaan vaan sitä loskaa loskaa ja vielä kerran loskaa :D

Eipä sielläkään kovin kylmää kyllä ole. Tai riippuu keltä kysyy :D
 
Aubrey, oop! Australiassa oon aina haaveillu pääseväni käymään :Heartred ehkä sit joskus kuhan lapset on isoja :)
 
Mulla kans Australia haaveissa.
Kuhan nyt pääsis joskus ees Tallinnaa ja Tukholmaa pidemmälle.. :D ehkä sit joskus kerään rohkeutta!

Tääl on yöllä taas tullu lisää lunta. Ei tiestä päätellen ihan älytöntä määrää (aattelin et siinä joutuu tarpoo jos lähtee kävelylle) mut kun katsoo pihakoivuja ja koiran juoksulankaa ja muita tommosia, ni kyllä sitä vaan on tullut.. o_O
Vois kyllä joo kylmempääki olla, ihan pari pakkasastetta riittää, kuhan ei olis tota plussaa ja loskaa.. :s
 
Onhan tää kiva :) Mutta niin on Suomikin, heh :)
Muksut vaan kainaloon ja kenguruja bongaamaan. Mä haaveilin just joku viikko miehelle, että Afrikkaan ja Ssafarille pitää päästä kun lapsukaiset on tarpeeksi isoja nauttimaan siitä myös!
 
Takaisin
Top