Helmikuun höpinät

Kävinpä eilen lindexillä aikomuksena tarkastaa mammavaatevalikoima. Noh vastaan tuli ensin vauvan vaateet. Nyt sit ensimmäisen (unisex värisen) bodyn hommasin masuasukille :) nii ja ne mammavaatteet jäi kattomatta kokonaan o.O
 
Hitto. Flunssa puskee päälle! Pari yötä heränny ku kurkkuun koskee ja se on jatkunu sit melkeen koko päivän. Tänään nenä tukossa tai vuotaa vuoron perään.. Kohta varmaan vasen poskiontelo täynnä räkää. No onneks ei tartte sit raahautua lääkäriin kun se antibioottikuuri on joulukuulta vielä odottamassa.
 
Mä oon just parantunut. Kurja tauti :/ Pikaista paranemista! Mulla vielä sitkeä yskä jäljellä tuosta omasta rutosta. Ei tunnu helpottavan millään :inpain: Kohta pitää vissiin mennä lääkäriin, ettei oo mitään jälkitautia pukannut...
 
Meikä joutu tänä lähtä himast evakkoo porukoille tekee sapuskaa ja syömää ku meil yhdentoista aikaa päivällä hävis sähköt, palasi sitte joskus viien aikaa iltapäivällä.
Mies lähti eilen illalla kasin aikaa maastoo raivaamaa puita sähkölinjoilta ja taikoo ihmisille sähköt takas. Aamulla tuli kymmenen aikaa ja heitti perssilmän syrjällee ihan reiluks kahdeks ja puoleks tunniks :D pitkät unet ja taaaaas mentii. Kahdelta se lähti taas töihi ja eipä oo näkyny, Kymenlaaksossa ollu melkee 10 000 taloutta ilman sähköä.. o_O

Nauratti ku oltii koiran kaa pihalla touhuumassa ku ukko nukku ja lähettii käppäilee postilaatikolle, pikkusen horjahdin ku oli liukas kohta. Tuli sit tuli sellanen tunne et joku näki ja vilkasin taakseni ni ukko seisoo munasillee makkarin ikkunassa huhuilemassa koiraa, ku yritti sotkea mun leikit. :D sit tultii takasin pihalle ni isäntä painattaa tukka pystyssä, reinot ja kalsarit jalassa sekä fleesepaita päällä siel nykimäs roikkajohtoa suht syvästä hangesta, tohvelitki täynnä lunta. :D kysyin että mitä hemmettiä se tekee.. "koitan keittää aamukahvit.." xD no eihän siinä.. :D se oli siirtäny työauton lähemmäs ovea ja auto käynnissä, sinne se tuuppas sen johdon inverteriin (muuntaa akusta saatavan virran verkkovirraksi) ja siinä se sit kylmällä kuistilla keitti "aamukahvit".. :D nokkelia noi sähkömiehet.. xD
 
No oli kyllä.. :D sytytti oikee.. xD ja heräs viel puol tuntia ennen kellonsoittoa ku työkaveri soitti kertoakseen että siellä ja siellä huoltiksel piikki auki. :D hyvä puoli tos sähköttömyydes oli kyl. Mun ei tarvin ottaa ressiä tiskeistä, pyykeistä tai siivouksesta noin muuten. :D ei sen puoleen, pyykkiä ei kyl ois ollukkaa. Puhtaatki kaikki eilen illalla viikkasin kaappiin. Reipas miä!

Noo hyvä vaa ukko tekee ylityötä noin paljon ku remonttiin tarvii ja viel ois turvakaukalo hankinnassa.. ;D itekki sain liitolta ekat rahat nytte.
Ja viimein! Viimein sain itteäni niskasta kiinni ja raaskin luopua vanhoista ja ylimääräsistä ja pienistä vaatteista. Eilen laitoin ne facekirppikselle myyntiin ja tänää myin neljät isännän vanhat farkut :p ei huono. Kuuskymppiä tienasin niistä, parisen vuotta lojunu kaapissa käyttämättömänä. Viimeviikolla myin meiän toisesta keittiöstä tiskikoneen.. :D kerrytän vauvantarvike kassaa ja toi tuntuu kivalta keinolta, ekaa kertaa myyn netissä. :)
 
Voi hitsi, ei pitäisi lukea tuote ElliEnkelin äidin blogia. Huh... Mies on saanu kantaa mulle nenäliinoja koko illan. Niin onnellinen olen terveistä lapsista!
 
Nyt alko itteäki houkuttaa mennä lukee tota, mut nyt ollu pari hyvää päivää itellä henkisesti (ja fyysisestiki oon voinu hyvin) ni en jaksa itkee. :sad001 varmaa riittäis otsikko lukea ku hanat aukeis jo.. :D

Huomenna olis 17+6, kyl se aika menee eteenpäin ja tää viikko menny niin hujauksessa. Kohta meilläki jo rakenneultra (6.3), vähä minuu kyl jännittää ja ootan kovin ku saa nähdä taas toisen.

Olin eilen tosi reipas. Käytii koiran kans pienel kävelyl (just ja just tuli 2km) mut kotoa poispäin meneminen on kauheeta vetämistä, palaa hermo ku korvat katoaa ötökältä) mut kotiipäin taas hihna löysällä ihan nätisti. Aattelin nyt alkaa päivittäin kävelee ton saman kiekan, itellä alko jo puolesvälis menomatkaa vähä polttelee alavatsaa, liikunnanpuute ja sit käveltii viel hiljempaa ja ihan normaalia kävelyvauhtia mentii.
Sit tultii takas pihalle ja koira irti ja mentii toho meiän pellolle rallaamaa, toi ötökkä RAKASTAA lumipalloja! :D
No mamma väsyi nopee ja sit sisälle huilimaa, vähä evästä naamarii ni jakso imuroida puolet alakerran huoneista :D (makkari ja ruokahuone jäi) ja leiposin viel 1/2litran taikinallisen pullaa, korvapuusteja. :)
Pakotin miehen viemää töihin ettei ne taas jää syömättä :D

Ja en tiedä oliko eilinen PÄÄRYNÄMEHU mikä sen aiheutti mut jouduin illalla nappaa 5 renniee yhteensä ku poltteli niin perkeleesti. Maksimi tähä mennes ollu 2 illalle. Maitoaki piti käyä hörppimäs ja sit tuntu helpottavan. Niinki hyvää ku se mehu on, en nyt hetkeen ees kokeile oliks se siitä. :D
 
Lolamon, kirjoitat hauskasti! :grin

Äitini on päästämässä innostuksensa valloilleen (ensimmäinen lapsenlapsi) ja kertoi ostelleensa jo pieniä sukkia ja on nyt alkanut neulomaan vaunuihin villaista suojapeitettä. Sanoi että on yrittänyt malttaa mielensä muttei pystynyt vastustamaan niitä sukkia. Ihana äiti :Heartred
 
Ihana ilma ulkona !!! Ja käpy sentään, mitkään toppahousut ei mee kiinni navan kohdalla... ja nappi auki ei pysy jalassa :smiley-angry003
 
Koita felicia laittaa ponnari napinlävestä ja toiset päät nappiin (vaikea selittää). Sillä tavalla mä jatkan mun housujen käyttöikää. :D

Jos on neppari, niin sitten ei tietty auta.
 
Henkselitkin toimii hyvin, jos on vaan tarpeeksi pitkä takki :)
 
Hehe, kiitti Jelly Bean. :D

Meillä kans tuleva mummi (ensikertalainen :D) ihan intopinkeenä.. :D vaunut, pinnasänky, matkasänky mökille, muutama vaate NIILLE kotiin jo ostettu. :D joo ku mukula tulee olemaan siellä aika paljon ni kunnon kamat sinnekki. :) et teil on viel ihan inhimillisesti ostettu vaan sukat.. xD höpöjä mummuja. ;D mun mummi kielsi jo minuu ostelemasta kauheesti mitää muksulle ku vissii seki haluaa hankkia ja seki jo "varannu" vauvan hoitoon, lupasin että ihan varmasti saa. :D

Eena, kiitti kikkakolmosesta, miks en ite tajunnu/muistanu tota.. :p mulla tosin vaan tuulihousur millä tarvottu läpi talven mut hyvin kyl riittäny.
 
Mä kärsin karmeesta flunssasta jo viidettä viikkoa, ensin sisuttelin ilman Nasolinia, mut sit neuvolasta sanottiin et laita vaan yöksi. Pari päivää on ollu ihan hiljaista masussa, mut nyt sit tänään on taas hypitty ja jumpattu ahkerasti :Heartred. Ens tiistaina ois se rakenneultra ja ei maltettais odottaa sinne asti, et saatais tietää kumpi muru tuolla köllöttelee... Ihana keväinen ilma!
 
Nepparipa joo. .. ja takkikin kirraa. Xs kokoa ja just ny maha pompsahtanu ylös, muuten noi vaatteet on just bueno. Ainoastaan mahan kohta.... Enkä nyt kuukaudeksi viitti investoida isompiin. Jotka jää sitte pitämättä jatkossa
 
Takaisin
Top