Helmikuun höpinät

Todennäköisesti, vaikka kaipa pimppiä voi särkeä monesta syystä. Mutta jos kipu on siinä keskellä edessä ja pahenee esim. juoksemisesta, niin luultavasti häpyliitos se siellä rempsottaa. Anita-vyö auttaa mulla siihen vähän, ja laiskottelu. Kunnon SI-vyö olisi ehkä vielä parempi.

Aretha: ei oo tarkoitus nauraa sulle, mutta jotenkin ensi reaktio oli nauru. Pitääki sanoa miehelle, jos kiukuttelen, et ei kait se oo ihme, kun pimppaa särkee koko ajan...:p

Pitkästä aikaa uneton yö :( On koko ajan tukala olo niin ettei pysty nukkumaan. Kylmä ja kuuma samaan aikaan ja muutenkin tosi vaikee olo. Maha ahdistaa!

Heräsin nälkään. Pakko aloittaa aamu aiemmin ja sokeriseurannat alkakoon, samalla alkaa ruokapäiväkirja.

Mullakin oli levoton yö, ensimmäisen kolmanneksen painajaiset alkavat tulla uudestaan :/ Ihan ihme unia, päätä eikä häntää ja kokoajan on joku tavara tai ihminen kateissa..
Äsken näin unta että olin yläasteella pyöräyttänyt kaksi lasta, joita sitten vein salaa autolla hoitoon kun eihän 15 veellä ole korttia ja huh..
Vedin röökiä kokoajan ja välillä olin maha pystyssä enkä hallinnut koulua enkä lapsia..
Ihmejuttuja, onneks tosiaan asiat on tosi hyvin todellisuudessa!
Nukuin ehkä 3 h sikeästi, muuten olen pyörinyt ja hyörinyt..
Mieskin sekoili unissaan, yhtäkkiä otti musta kiinni ja sikapirteenä hihkui jotain :D
Nukkumatti tehnyt kunnon unihiekat vissiin kaikille..

Mä en tiiä kauan sain oikeesti nukuttua. Tuntuu etten juuri yhtään. Vuorotellen vaan hikoilin ja tärisin kylmästä. Ei ollu kauheen kiva yö. No mutta päätin nyt nousta kun ei se nukkuminen onnistunu niin ehkä sais tän päivän aikana kuitenkin jotain aikaseks. Kämpän siivouksesta on hyvä alottaa!

Mie nukuin ko vauva! Siis semmonen vauva joka nukkuu ku tukki. Ei tarvin noust minnekkää eikä stressata! :) Edelleen siis sängys pötköö.. Luxusta..

Mä nään katastrofiunia- viimeyönä pelastin tulipalosta tytären, kun vasta pihalla hoksasin, että ainiin, ne muut! loppuyö menee sitten valveilla tulipalo-toimintastrategioita miettiessä..näitä mä oon kehitellyt koko perhe-ajan, kuka ulos mistäkin ikkunasta ja missä järjestyksessä..pitäis varmaan ottaa joku yö oikea hajoitus, jos vaikka mieltä rahoittais:rolleyes:.

Miks mie en nää "tänään olen onnellinen.." ketjuuuu!!???? :O Apuaaa!!!

No kuiteski.... Wiiih! Tilasin miun limenvihreisiin sivuverhoihin sopivan pöytäliinakankaan!!! Ihanan pirtsakka keittiö tulossa siis!! Kerranki löyty sellanen ihana kangas joka sopii noihi verhoihin ! (ja saa ton kauheaksi menneen pöyän pinnan piiloon). Kiitos Jotex jälleen ihanast kankaasta ! <3 Pakko oli tilata sit halpa tumman harmaa kylpyhuoneen mattoki, jotta toimittaavat ton miun alle 20euron kankaan, kun eivät sen ali toimita.. No ei se mitään, seki sopii uuden kylpyhuoneen sisustukseen mikä onkin vähän tumman puhuva :) Ja mattoahan ei kylppäris oo ollukkaa monee vuotee..

Järjestin kaikki käytettynä hankitut ja pyykätyt pikkuvaatteet kokojen mukaan. Uusia on vain muutamia, joten ne heitän pyykkiin sitten tuonnempana. Sain siis kasat vihdoin pois olohuoneen nurkista, osan ihan kaappeihin asti :p

Näköjään (50)-56-kokoja on vähän reilunlaisesti siihen nähden että siitä varmaan kasvaa aika nopeasti ulos, mutta ainakin kaikkia vaatekappaleita löytyy eikä kasa ihan suunnaton ole. Mutta 62-kokoa olikin kertynyt, niinkuin jo vähän tiesinkin, valtava pino ja sitä on uutenakin eniten hankittu. Yöpukuja varmaan kymmenkunta, bodeja en uskaltanut edes laskea. 68-kokoa oli jo onneksi huomattavasti vähemmän, tosin niistä moni menee varmaan lomittain ton pienemmän koon kanssa eli ei nyt sitäkään just tarvii lisää haalia. Sen isompia ei onneksi ollut kuin muutamia kappaleita eli mulla on jotain ostettavaa vielä juhannusaleisakin :cool:

Nyt "vihdoinki" oon töissä kertonu muutamalle tästä raskaudesta ja ovat olleet puulla päähän lyötyjä :) Mut kyl tää kupu on kohta sen kokonen et kyl luulis kaikkien muidenkin huomaavan sen! Onneks enää 6 viikkoa töitä ja sit alkais talviloma ja sit suoraan äippälomalle :D

Vou.. Kävin Kelan sivuil kattoos et olisko ne jo myöntänyt äitiyspäivärahat ja kumppanit niin ilokseni huomasin et ku käytiin siel 4D-ultras ni Terveystalo oli laittanut Kelaan kela-korvaus hakemuksen, koska mul on ollut kohdunpohjan korkeus yläkäyrän yli (totesin ultraajalle siis et neuvolatäti oli kysynyt et minkä kokonen vauva oli näkynyt rakenneultrassa) ja olin saanutkin Kelalt 49€ takaspäin. Jeejee! :)

Huomenna pelkopoli. Hui kun jännittää. En edelleenkään tiiä yhtään mitä siellä on edessä kun en oo kuullu kenenkään kertovan aikasemmista kokemuksistaan...

Anteeks tyhmyyteni, mutta miksi puhutaan huvitutista? Onks se eriasia, kun tutti?

Jo helpotti kun pääsi vähän sohvalle maaten mutta heti kun tekee taas jotain niin supistaa ja tuli kauhee limaklimppi... :( no onneks ens viikolla on neukkulääkäri niin saa paikat tarkistettua... Oli kyl kiire päivä töissäkin et se varmaan altisti tälle :(

Lucy: Huvitutti on siis mun käsittääkseni ihan "normitutti" jota vauva/taapero voi syödä huvikseen, rauhottuakseen ym. Sit tuttipullon tutti on vissiin ihan vaan tutti... Siitähän vauva sit syö eli ei oo pelkkää huvia. Oisko toi huvi-etuliite vaan korostamassa sitä, et se ei oo se ruokailututti. Ööö, näin mä olen ymmärtäny :)

Takaisin