Helmikuun hölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yöllä herättin miehen kans klo4 kun keittiön kaapista tippui joku silikoonipurkki ja kauhia kolina. Mies sitten aivan sekaisin ja paniikissa kysyi "missä meidän tenava on?". Vastasin "tässähän se on meidän vieressä".
Mies:"niin niin, mutta meidän toinen"
Minä:"ei meillä ole toista"
Mies:"ai niin"
Sitten mentiin yhdessä katsomaan mikä niin lujaa kolahti :grin ukko kuulemma aivan oikisti luuli yöllä että meillä on kaksi poikaa :joyful: ei kyllä muista mitä unta näki.

Just meinasin tulla kyselemän että ootteko saanu jo vaipat kun itse tänään videon sinne laitoin :D

Joo meille tuli pakettikortti, oletan että vaipat koska muuta en oo MUISTAAKSENI tilannu :)

Laitoin viideon samana päivänä ku yomanda :)

Mää laitoin eilen videon. Vai oliko se eilen? Voi näitä mamma-aivoja! Miten ihmeessä sitä kykenee joku päivä taas töihin? :D

Tutuilta vaikuttavia videoita bongattu ;)
Meidänkin video sieltä jostain löytyy, vaippoja odotellessa ;)

Mää laitoin eilen videon. Vai oliko se eilen? Voi näitä mamma-aivoja! Miten ihmeessä sitä kykenee joku päivä taas töihin? :D

Ihan samaa mietin! :D kyllähän se on suorastaan työturvallisuusriski lähtee näillä mamma-aivoilla työmaalle :violent006

Hui! Onko vauvoille oikeesti annettu jotain tommosia sokeroituja mehuja parin viikon iästä? Ite en halua antaa 7kk pojalle edes sokeroituja pilttejä..

Voi kun olisit laittanut tämän linkin 7 kuukautta sitten :D
Harmi ku ite bongasin tänään.. :D

En mie ihmettele vaikka olis annettuki sokeroituja mehuja.. Mein äiti haasto sillo et jos ei syöny tissii ni jotai kauralimaa annettiin (kauraa siis maidossa) jo alkuunsa joskus

Tänään oli poitsulla p*skat pitkin selkää ja niskaa.. Onneks mies oli avittamas, kun piti oikein miettiä että mitenkä tässä nyt toimitaan :grin kun eipä tälläistä tilannetta oo kovin monesti ollut, tai näin pahasti ei oo kyllä koskaan ollut :eek:

Ja asiasta toiseen, onpa taas ihana sää pihalla! :smiley-bounce012

Hui! Onko vauvoille oikeesti annettu jotain tommosia sokeroituja mehuja parin viikon iästä? Ite en halua antaa 7kk pojalle edes sokeroituja pilttejä..

Sokeria ei taidettu silloin pitää niin syntisenä pahana kuin nykypäivänä :)

Tänään oli poitsulla p*skat pitkin selkää ja niskaa.. Onneks mies oli avittamas, kun piti oikein miettiä että mitenkä tässä nyt toimitaan :grin kun eipä tälläistä tilannetta oo kovin monesti ollut, tai näin pahasti ei oo kyllä koskaan ollut :eek:

Ja asiasta toiseen, onpa taas ihana sää pihalla! :smiley-bounce012

Meillä ei oo kans nipoja ollu kovin monia (eikä tarvii tulla enempää!! :) ), läheltäpititilanteita kyllä on, että kakka huitoo siellä vaipan selkäpuolen yläreunassa:grin

Meillä ei oo nipoja ollu pojalla kertaakaa.. esikolla oli sillon vauva-aikana muutamat. Muutenki ohivuotoja ollu ehkä 1 tai 2 mutta esikolla oli alussa tosi usein..

Joo, aika hurjilta kuulostaa noi 70-luvun suositukset. Oon ennenkin kuullu tuosta appelsiinimehusta, mutta en oo tollasta virallista tietoa nähny. Ite oon (onneksi) saanu muuta ku maitoa "vasta" 3-kuisena, vaikka oonki syntyny -81.

Mulle ja veljille on alotettu 2,5-3kk iässä sanoi äiti. Mutta äidin muisti voi reistailla ni tuo on viittaa antava :D ja -84 -94 ollaan synnytty..

Takaisin