jonkura
Silmät suurina ihmettelijä
Onpas täällä hiljaista.. Onkos kaikki loput helmikuiset yhtä aikaa synnyttämässä (paitsi minä)
Onnea Nuu_lle pienokaisesta!
Täällä menee jo hermo, kun ihmiset soittelevat, että "joko syntyy?" tai "Eikö vieläkään?".. Ensinnäkään laskettuaikakaan ei ole vielä mennyt ja en kai minä nyt läheisiltä salaa synnytä. Tuskastuttaa tämä odottelu ja jatkuva utelu tuskastuttaa lisää ja pistää vihaksi. Sanoinkin jo, että pian sitten synnytän kaikessa hiljaisuudessa.. ihan vaan "kostoksi".. Puuh!
Onnea Nuu_lle pienokaisesta!
Täällä menee jo hermo, kun ihmiset soittelevat, että "joko syntyy?" tai "Eikö vieläkään?".. Ensinnäkään laskettuaikakaan ei ole vielä mennyt ja en kai minä nyt läheisiltä salaa synnytä. Tuskastuttaa tämä odottelu ja jatkuva utelu tuskastuttaa lisää ja pistää vihaksi. Sanoinkin jo, että pian sitten synnytän kaikessa hiljaisuudessa.. ihan vaan "kostoksi".. Puuh!
Tosin, jos itse saisin valita niin mielummin minäkin tuolla lämpösessä makoilisin kuin tulisin pihalle näihin pakkasiin...
Äiti kyselly jokapäivä ja mä teinkin sille selväks, että se vaan hermostuttaa mua kahta kauheemmin. Hermot meni! Tänään olisin saanut huokasta, niin eikö isä soita reissusta ja sit vielä molemmat mummot + kaverit netissä. Pitää varmaan huomenna olla avaamatta tietokonetta ja vastaamatta puhelimeen... Olis varmaan äkkiä poliisit oven takana
Vielä viikko sitten odotin innolla että koska pääsee tositoimiin, ei pelottanut/jännittänyt yhtään ja olisin ollut valmis vaikka heti synnyttämään, mutta heti kun mentiin lasketun ajan yli, en yht'äkkiä olekaan enää yhtään valmis. Ei mitään hajua mistä tämä johtuu, en oikeastaan pelkää edes että vauva olisi mikään jättiläinen (sf-mitta mennyt suht alakäyrillä), ei vaan innosta yhtään ajatus siitä kivusta.. Fiilis myös vähän sellanen ettei tuolla masussa mitään vauvaa edes ole, vähän on muuten vaan maha turvonnut ja joku iso elohiiri siellä vissiin on. Täytyy vissiin vaan yrittää tsemppaa itseään siihen että tässä parin viikon sisällä sitä on silti synnyteltävä vaikkei ajatus niin innostaisikaan 

Täysin kyllästynyt neuvolakäynteihin ja pikkuisen odotukseen (lue. haluaisin jo saada vaavan syliin). Närästää ja vessassa ramppasin viime yönä n. tunnin välein.