Ms. Bloom
Vauhtiin päässyt keskustelija
Heips!
Täällä tulisi huomenna täyteen 41+0. Jeij.....
Koko raskauden ajan olen saanut välttyä sairastelulta, mutta nyt tähän lopuksi oli kiva saada tämä flunssa. Ai että mikä nautinto! Kiitos sen että ti kävin neuvolassa kävellen.
Ihmeellistä kyllä miten tuo turvotus voi noin paljon heitellä: viime to-ti tuli yht. +2kg ja nyt ti-pe lähtenyt pois yht. -1kg. Enkä ole saanut päähäni, mitä tosi suolaista olen saattanut syödä... No, ti iltana söin puolikkaan ananaksen, niin ke menikin sitten vessassa ravatessa 20 min välein, koko päivän. Joten uskominen on ananaksen maagisiin vaikutuksiin
Uuden neuvola-ajan sain maanantaille, mutta nyt odottelen kysiltä puhelinsoittoa, että saisin ajan ma tai ti yliaikaiskontrolliin/painoarvioon. Pitää sitten perua neuvola jos kutsu kysiltä käy. Syntyisi nyt vaan tämä neiti ihan omin voimin, niin ei sitten viikon päästä mihinkään käynnistyksiin joutuisi. Eikä kasvaisi liian isoksi! (oli jo rv35+3 3050g).
Nyt vaan jännätään, että saadaanko helmikuun vai maaliskuun tyttö
Täällä tulisi huomenna täyteen 41+0. Jeij.....
Koko raskauden ajan olen saanut välttyä sairastelulta, mutta nyt tähän lopuksi oli kiva saada tämä flunssa. Ai että mikä nautinto! Kiitos sen että ti kävin neuvolassa kävellen.
Ihmeellistä kyllä miten tuo turvotus voi noin paljon heitellä: viime to-ti tuli yht. +2kg ja nyt ti-pe lähtenyt pois yht. -1kg. Enkä ole saanut päähäni, mitä tosi suolaista olen saattanut syödä... No, ti iltana söin puolikkaan ananaksen, niin ke menikin sitten vessassa ravatessa 20 min välein, koko päivän. Joten uskominen on ananaksen maagisiin vaikutuksiin
Uuden neuvola-ajan sain maanantaille, mutta nyt odottelen kysiltä puhelinsoittoa, että saisin ajan ma tai ti yliaikaiskontrolliin/painoarvioon. Pitää sitten perua neuvola jos kutsu kysiltä käy. Syntyisi nyt vaan tämä neiti ihan omin voimin, niin ei sitten viikon päästä mihinkään käynnistyksiin joutuisi. Eikä kasvaisi liian isoksi! (oli jo rv35+3 3050g).
Nyt vaan jännätään, että saadaanko helmikuun vai maaliskuun tyttö

Marraskuussa oli niin kiire, ja sitten kun olin tänne kirjoittelemassa, jostain syystä en saanut vähään aikaan auki tätä foorumia, tai omaa tiliäni. Vissiin sitä päiviteltiin silloin, ajattelin että aivan sama. Joulukuu nyt meni ihan tohinalla, samoin tammikuun alku! Sitten aloitin äippäloman ja joka päivä olen odotellut vauvaa saapuvaksi, kun joulukuussa jo supisteli rankasti, mutta ****** siitä, ei mitään ole kuulunut.
Minä olen Helsingistä myöskin... Kätilöopistolla olisi tarkoitus synnyttää, jos vaan tämä pojan pallero suostuisi ulos pakkasiin tulemaan.
. Nyt muuttui jännäksi, meikäkäläinen ei enää neuvolaan halua ja siihen "tuomion tasanteelle"
.. Phuuuh! Maanantaille on uusi aika taas. Nyt olenkin yritänyt maanitella poikaa ulos, vedoten muunmuassa ilmojen lauhtumiseen yms.. Kuka sitä nyt sieltä +37 asteesta tänne kylmään haluaisi :D.
Maanantaina jo 41 viikkoa täynnä, enpä olisi kyllä ikinä uskonut että näin pitkälle mennään..
. Aika monet vauvathan kuitenkin laskeutuvat/kiinnittyvät vasta synnytyksen yhteydessä, joten luulisin että tuosta puhuttaisiin enemmänkin jos olisi kyseessä niin vakava asia että ihan ambulanssilla pitäisi sairaalaan lähteä.
!