Helmikuisten plussatestien kuvia

Täälläkin testailut jatkuu kun perjantaina "oireet" hävisi kuin tuhka tuuleen. Sofit näyttää kuitenkin jonkin verran vahvistuvan. Oli onneks viimeinen Sofi kaapissa, en tiedä onko nämä normaalistikin näin turkasen hitaita vahvistumaan et olisko jollain muulla viivat jo yhtä vahvat 😬🫣

Liitteet

• 17506777089363560248982589073279.jpg
    17506777089363560248982589073279.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 34
Täälläkin testailut jatkuu kun perjantaina "oireet" hävisi kuin tuhka tuuleen. Sofit näyttää kuitenkin jonkin verran vahvistuvan. Oli onneks viimeinen Sofi kaapissa, en tiedä onko nämä normaalistikin näin turkasen hitaita vahvistumaan et olisko jollain muulla viivat jo yhtä vahvat 😬🫣
Mulla vahvistui viivat myös todella hitaasti. Toki voi olla et tää testi erityisesti antaa heikkoa vahvistumista, itsellä ei kokemusta ko testistä. Oli jopa hetki kun viivat oli heikentyneet edellisestä ja riippui myös pissasta. Jos oli laimea niin saattoi olla ihan hailura viiva. Stressaavaa aikaa 🫠

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Ompas ihana ketju että pääsee näkeen vähän millasia testejä muillakin ollut🤩

Tässä mun testit ja en meinaa uskoa todeksi ja tuijottelen näitä jatkuvasti ja mietin onko tarpeeks kehitystä ja en vaan kuvittele tätä🙈. Yritys alkanut 8/23 ja lapsettomuushoitoja takana viime syksystä saakka. Nyt ekaa kertaa ikinä plussa tuli 5 päiväsen tuorealkion siirrosta. Testeissä 4+0 alkaen ylhäältä alaspäin, eli tänään lapsettomuuspolin mukaan rv 4+3. 😊IMG_9851.jpeg

Ompas ihana ketju että pääsee näkeen vähän millasia testejä muillakin ollut🤩

Tässä mun testit ja en meinaa uskoa todeksi ja tuijottelen näitä jatkuvasti ja mietin onko tarpeeks kehitystä ja en vaan kuvittele tätä🙈. Yritys alkanut 8/23 ja lapsettomuushoitoja takana viime syksystä saakka. Nyt ekaa kertaa ikinä plussa tuli 5 päiväsen tuorealkion siirrosta. Testeissä 4+0 alkaen ylhäältä alaspäin, eli tänään lapsettomuuspolin mukaan rv 4+3. 😊View attachment 145294
Noihan on vahvistunut ihan älyttömän nopsaa. 😍 Ettei hän ois jakaantunut? 😁❤️

Olis kiva kuulla kaikkien plussanneiden oireista tai oireettomuudesta ja että missä vaiheessa oireita ilmaantunut?👀
Itellä ei oireita oikein vielä ole ollut ja se huolestuttaa että onko kaikilla muilla jo tässä vaiheessa😅

Olis kiva kuulla kaikkien plussanneiden oireista tai oireettomuudesta ja että missä vaiheessa oireita ilmaantunut?👀
Itellä ei oireita oikein vielä ole ollut ja se huolestuttaa että onko kaikilla muilla jo tässä vaiheessa😅
Selkeimmät oireet jo ennen plussaa: flunssainen olo ja nenän tukkoisuus, palelu, ummetus sekä sykkeet yöllä pomppasi yli kymmenellä ylöspäin. Myöskin yöheräily ja aamuvirkkuus alkoivat jo ennen plussaa.

Mulla oli dpo10 tissit turvonneet josta tajusin testin tehdä, ja se on jatkunu tänne asti. Nännit oli kipeät muutaman päivän mutta se meni jo aikalailla ohi, vielä painaessa tuntuu kyllä ja jotenkin tuolta sivuista on tissit kipeät😂 hengästyttää ja leposyke noussut, mut siinä ne oireet sit onkin🤭

Oli ennen plussaa jo muutaman päivän huono olo ja rinnat kipeät ja migreeni varmaan neljä päivää. Sit hävisivät sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja nyt tänä aamuna (onkohan nyt dpo 18/19) näköjään ellottaa taas mutta ei pahasti. Joka yö on pitänyt käydä vessassa ja ei meinaa millään saada nukuttua. Kurkku tuntuu kuivalta kuin ei ois vettä nähnytkään

Tänään 5+1 (oviksesta 5+2) digitestiin vieläkin 2-3 viikkoa🥺😭 toki voi vielä olla normaalia ja ei muuta kun uutta testiä kehiin, mutta kyllä se silti vähän pelottaa et mitä jos se hcg ei nouse niinku pitää ja kaikki ei oo hyvin.. Tässä vielä digi avattuna, ei mun mielestä ihan lähelläkään tota 3+ 🫣
IMG_0452.jpegIMG_0453.jpeg

edit//
Kuivuneena vähän tummentuneet että oiskohan parin päivän sisällä jo 🤞🏼😬
IMG_0460.jpeg

Muokattu viimeksi:
Tänään 5+1 (oviksesta 5+2) digitestiin vieläkin 2-3 viikkoa🥺😭 toki voi vielä olla normaalia ja ei muuta kun uutta testiä kehiin, mutta kyllä se silti vähän pelottaa et mitä jos se hcg ei nouse niinku pitää ja kaikki ei oo hyvin.. Tässä vielä digi avattuna, ei mun mielestä ihan lähelläkään tota 3+ 🫣
View attachment 145303View attachment 145304
Mulla oli 2-3 viikkoa sunnuntaina ja silloin mulla piti olla 6+5 ja toivon että kaikki on hyvin..

Mietin et pitääkö tehdä viel testiä 🤭
Mutta viikon päästä olisi ultra

edit//
View attachment 145306
Kyllä miun silmään alkaa olla jo hilkulla ettei olis ollut 3+ 🌸🤗

edit//
View attachment 145306
En huolestuisi yhtään. 😍 5+3 tulee vielä joillakin 2-3 ja silti kaikki hyvin.

edit//
View attachment 145306
Mulla tuli tohon viikkotestiin vielä 5+3 se raskaana 2-3 ja sitten 5+4 lopulta että Raskaana 3+!

Uskaltaisikohan tässä vihdoin varovasti alkaa haaveilla unelmien toteutumisesta. Alin testi dpo 16 aamulta, jotenkin tosi haalea viiva ja vähän huolestutti, että lähteekö edes tummumaan (oli kyllä sen aamun pissakin jotenkin todella laimean väristä 🙈). Tänää 6+0, ylin testi eiliseltä aamulta ja uskalsin sen jälkeen soittaa neuvolaan ajan varaamiseksi.

Taustalla on tullut seurailtua tuota raskaaksi 2025 ryhmää alkuvuodesta alkaen, mutta en ole saanut luotua tunnuksia ja osallistuttua keskusteluun. Viime syksynä lääketieteellisin syin tehty keskeytys raskauden puolessa välissä on raastanut mieltä ja varmaan omalta osaltaan aiheuttanut halun pysyä keskusteluista ulkopuolisena, jolloin muiden vauvauutiset ei tulleet niin iholle.

Mutta nyt kun näkyy taas valoa ja toivoa tunnelin päässä, niin rohkenin lopulta luomaan tunnukset. Laskettuaika tällä uudella tulokkaalla, jos kaikki menee hyvin tällä kertaa, osuu noin vuosi ja 1,5vk myöhemmälle, kuin edellisessä oli la. Eli ehkä meille tosiaan on tarkoitettu tulevan helmikuinen ❤️

Liitteet

• IMG_20250624_113953.jpg
    IMG_20250624_113953.jpg
    1 MB · Katsottu: 28
Jäi kaihertaa toi aamuinen digi niin tein PCn puikkotestin ja testiviiva selkeesti kontrollia vahvempi🥳 mutta, tää on jo toinen testi kun toi väri ei mee kunnolla tohon keskelle, mikähän noita testejä vaivaa, jääkö muilla vai onko vaan käyttäjästä kiinni?🫣😂
IMG_0473.jpeg

Tähän voikin sit lopettaa testailut kun normitestissä tuli testiviiva kontrollia vahvemmaksi ja tänään aamulla digi antoi 3+ 😮‍💨🙏🏼 toki eihän tämäkään mikään tae millekkään ole mutta kyllä se vähän mieltä piristää🫣😅
IMG_0485.jpeg

Takaisin