Helmikuisten plussatestien kuvia

Miten maltatte mielenne positiivisen testin jälkeen? Itellä olo ettei mitään muuta pysty ajatteleen ja kokoajan miettii onko tää totta ja meneekö kaikki hyvin. Mies joutuu toppuutteleen kun tekis mieli tehdä kokoajan vaan testejä kun se jotenkin konkretisoi asiaa🙈
Onko täällä muita testien liika kuluttajia?😅

Miten maltatte mielenne positiivisen testin jälkeen? Itellä olo ettei mitään muuta pysty ajatteleen ja kokoajan miettii onko tää totta ja meneekö kaikki hyvin. Mies joutuu toppuutteleen kun tekis mieli tehdä kokoajan vaan testejä kun se jotenkin konkretisoi asiaa🙈
Ei sit pystynytkään ja tein päivittäin testejä vähän yli viikon ajan kunnes lähdettiin mökille, ja mökiltä palattua jatkoin 😁 kyllä se itelle toi mielenrauhaa, kun näkee että testit tummuu hyvin ja viikkodigissä kasvaa viikot, ja kuitenkin kun meilläkin on yritystä takana kaksi vuotta niin sallin itseni nauttia niistä kahdesta viivasta testeissä😂

Ekassa raskaudessa pärähti heti sellaiset leffaviivat näkyviin, että tyydyin kahteen testiin (raskaus oli silloin luultavasti pidemmällä, kuin tämä nykyinen). Olin siis jo yhden negatiivisen testin tehnyt kun menkat oli useita päiviä myöhässä ja sitten päätin ennen illanviettoa vaan tehdä kaapista pois se toisen pc testin joka olikin positiivinen.

Tässä raskaudessa se ensimmäinen viiva oli niin haalea, että tein vielä kolme pc testiä jotta näkyi viivan vahvistuminen ja tummuminen yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva. Enempää en viitsi testejä ostella, jotenkin ajattelen vaan ettei se raskaus sen todellisemmaksi muutu ja testeillä ei pysty kuitenkaan vaikuttamaan raskauden etenemiseen. Toki olen ne tehdyt testit säästänyt ja ajoittain tarkistan niistä, että onhan ne viivat vielä siellä varmasti etten ole nähnyt unta 😂 kaapissa olisi vielä yksi cb viikkonäytöllinen testi, mutta jotenkin senkin tekemistä olen pantannut, ettei tulisi turhaa stressiä jos näyttääkin vähempiä viikkoja kuin onkaan. Haluan sitä turhaa stressiä asiasta välttää, kun tosiaan itse ei tässä kohtaa asioille muuta voi kuin mennä virran mukana ja olla raskaana kunnes toisin todistetaan.

Tänään rv4+6 tuli digitestiin ”Raskaana 3+” et ehkä nyt vaan jätän hetkeks testailun ja tuijottelen sitä tulosta ja koitan luottaa siihen😅🙈
Vähänkö ihanaa!!!
En ole kuullut, että noin aikaisin tulisi digiin 3+. Sulla kyllä nousee hcg todella nopeasti. Jos ei oo kaksi papusta matkassa, niin ainakin yksi todella reipas yksilö. 😍😍😍😂

Missä kohtaa viikkonäytölliseen tulee +3? Kävin hakemassa nyt ite sellaisen ja mietin milloin tekisin.

Tänään rv4+6 tuli digitestiin ”Raskaana 3+” et ehkä nyt vaan jätän hetkeks testailun ja tuijottelen sitä tulosta ja koitan luottaa siihen😅🙈
Joo, tää on kyllä tosi aikaisin 3+. Itse sain 5+3 ja lueskelin että niihin aikoihin yleensä alkaa saada. Ettei tosiaan olis kaksi matkassa siellä.🤭

Missä kohtaa viikkonäytölliseen tulee +3? Kävin hakemassa nyt ite sellaisen ja mietin milloin tekisin.
Tälläsen tiedon chatgpt anto:

Testituloksen viikko Arvioitu hCG-pitoisuus (mIU/ml)
-2 viikkoa n. 10-160
-3 viikkoa n. 160-2 000
-3+ viikkoa > 2 000 (yleensä 2 000-10 000+)

Ja siis Clearbluen omat ohjeet kertoo että se viikkonäyttö näyttää montako viikkoa on hedelmöittymisestä eikä monennellako raskausviikolla on😊

@Pingviiniemo @Brighton kai mulla ois enemmän selkeitä raskausoireita jos kaks ois matkassa mukana🤔🙈 oisko täällä ketään paikalla kellä ois kokemusta kaksosista että miten testit sillon menneet?👀

Mulla tuli 5+0 tuo 3+. Ultrassa näkyi vain yksi tyyppi. ☺️ Laitan tos kuvaa testiviivoista, eli aika vahvaa oli ennen 5+0. Mietin iteki, et oisko voinu tulla jo aikasemmin tuo 3+ kun tasan viis.

Liitteet

• IMG_3332.jpeg
    IMG_3332.jpeg
    669.2 KB · Katsottu: 61
Tälläsen tiedon chatgpt anto:

Testituloksen viikko Arvioitu hCG-pitoisuus (mIU/ml)
-2 viikkoa n. 10-160
-3 viikkoa n. 160-2 000
-3+ viikkoa > 2 000 (yleensä 2 000-10 000+)

Ja siis Clearbluen omat ohjeet kertoo että se viikkonäyttö näyttää montako viikkoa on hedelmöittymisestä eikä monennellako raskausviikolla on😊

@Pingviiniemo @Brighton kai mulla ois enemmän selkeitä raskausoireita jos kaks ois matkassa mukana🤔🙈 oisko täällä ketään paikalla kellä ois kokemusta kaksosista että miten testit sillon menneet?👀
Joo siis tiedän et laskee just hedelmöityksestä eikä raskausviikkoja. Tässä just mietin, että milloin olis varmasti se +3. Mulla on ehkä viikonloppuna täynnä 5+0 niin varmaan alkuviikosta uskaltais tehä🤔 En oo ikinä saanu +3. Toki en oo niitä nyt ihan hirveesti tehtaillu kun on hiton kalliita. 🙈

Oon tän jotenki suunnitellu niin, että teen noi loput liusketestit ja seuraan vahvistuuko viivat ja sit teen joko 1-2 viikkonäytöllistä. Sen +3 jälkeen pystyn ehkä oottaan varhaisultraan mis sit varmistetaan että onko siellä joku vai ei.

Mulla tuli 5+0 tuo 3+. Ultrassa näkyi vain yksi tyyppi. ☺️ Laitan tos kuvaa testiviivoista, eli aika vahvaa oli ennen 5+0. Mietin iteki, et oisko voinu tulla jo aikasemmin tuo 3+ kun tasan viis.
Tää on kyllä upea värisuora! 😍

Tässä on nyt tämän hetkinen saalis. Eka tehty 24.6. Ja toinen tänään. Käyn vähän väiä tuijottelemassa niitä tuolla vessassa enkä oikeen tahdo uskoa.

Liitteet

• 20250626_084401.jpg
    20250626_084401.jpg
    177.5 KB · Katsottu: 50
Tässä on nyt tämän hetkinen saalis. Eka tehty 24.6. Ja toinen tänään. Käyn vähän väiä tuijottelemassa niitä tuolla vessassa enkä oikeen tahdo uskoa.
Se on kyllä hassua miten niiden kirjaimellisesti kusisten tikkujen tuijottaminen on jotenkin niin maagista 🤭 Itsekin vähintään kerran päivässä kaivan tikut esiin ja varmistan, että viivat on edelleen siellä.

Se on kyllä hassua miten niiden kirjaimellisesti kusisten tikkujen tuijottaminen on jotenkin niin maagista 🤭 Itsekin vähintään kerran päivässä kaivan tikut esiin ja varmistan, että viivat on edelleen siellä.
Tämä!!😂😂😂

Muistanko oikein, että sulla siellä ultrassakin jätätti viikot? Oliko sulla kontrolli tulossa? Onhan tuo vähän jännä että antaa noin pieniä viikkoja, mutta toivottavasti kaikki olisi ok ja on vaan näitä elämän mysteereitä 🧡

Muistanko oikein, että sulla siellä ultrassakin jätätti viikot? Oliko sulla kontrolli tulossa? Onhan tuo vähän jännä että antaa noin pieniä viikkoja, mutta toivottavasti kaikki olisi ok ja on vaan näitä elämän mysteereitä 🧡
Mulla olisi varhaisultra ens viikon tiistaina.. ettei montaa yötä 😅

Täähän riippuu ihan täysin ovulaation ja hedelmöityksen ajankohdasta ❤️ Joillain voi olla ovis jo vaikka kp10 ja joillain vasta kp22. Siitä saa jo ns 12pv heiton tuohon. Eli en ainakaan panikoisi jos ei heti 5+ viikolla tulisi tuohon +3. 🙏🏼
Itse testasin tuolla vasta 6+0, kun tiesin että ovulaatiosta oli päälle 3vkoa (24pv).

Vähä epäilyttää että onkohan tyyppi pysynyt matkassa
Tänää pitäis olla 7+2 ja tuli vain 2-3vkoa
Voisko olla kyse hook-efektistä? Se on vissiin harvinainen mutta mahdollinen. Siinä ilmeisesti virtsatesti näyttää heikkoa tulosta koska hcg:tä on ”liikaa”. Kannattaa netistä lukea tarkemmin jos kiinnostaa. Kaverilla tapahtui niin että raskaustesti näytti täysin negatiivista ja kaikki oli kunnossa ja silloin kuulin ekaa kertaa et tollanenki ois mahollista.

Toivotaan että kaikki kunnossa! 🩷 ja onneks pian pääset sinne ultraan varmistaan asian😊 onko sulla raskausoireita nyt ollut tai tuntemukset mitenkään muuttuneet?

Takaisin