Helmikuisten plussatestien kuvia

Huomenta :smiling face with heart-eyes: Sunnutaina ja eilen PC:n testillä värillinen haamulainen saatu ja tänään digitestillä 1-2, Edellisten menkkojen mukaan olis nyt 3+3 (rv 4).Taustaa: Keskenmeno 3/25 (viikot 11+ jotain) 3 kiertoa kerkesi tässä välissä tulla ja kierto oli 25-30.
Milloinkahan tekis uuden digin, jotta näkisi alkaako viikot nousemaan?
Edit. Näkyisköhän nyt selkeämmin kuva😅

Liitteet

• IMG_0876.jpeg
    IMG_0876.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 24
Muokattu viimeksi:
Teen nyt näitä testejä pois mitä kaapissa on, tänään 5+0 (oviksesta 5+1) ja onestep näyttää tältä🙈 tummentuukohan näissä testiviivat ylipäätään kontrollia vahvemmaksi🤔 nää on mun mielestä vähän kehnoja muutenkin kun väri jää toiseen reunaan, herkkiä nää kylläkin on!

Huomenna pitäisi se viikkodigi tehdä ja hirveesti jotenkin jännittää kun niin kovasti odotan, että tulee 3+ 😂 että mitäs jos ei tulekkaan🤭 jotenkaan en vieläkään usko olevani raskaana ilman hoitoja🫠
IMG_0410.jpeg

Teen nyt näitä testejä pois mitä kaapissa on, tänään 5+0 (oviksesta 5+1) ja onestep näyttää tältä🙈 tummentuukohan näissä testiviivat ylipäätään kontrollia vahvemmaksi🤔 nää on mun mielestä vähän kehnoja muutenkin kun väri jää toiseen reunaan, herkkiä nää kylläkin on!

Huomenna pitäisi se viikkodigi tehdä ja hirveesti jotenkin jännittää kun niin kovasti odotan, että tulee 3+ 😂 että mitäs jos ei tulekkaan🤭 jotenkaan en vieläkään usko olevani raskaana ilman hoitoja🫠
View attachment 145268
Välttämättä 3+ ei tuu vielä huomenna ja silti kaikki on hyvin. Mä sain esikoisesta sen 3+ viikoilla 5+5 ja terve lapsi syntyi. 😊 Ja joka päivä sieltä 5+0 testasin silloin. 🙈

Takaisin