Täällä erittäin onnelinen äiti! Siis mä oon niin iloinen :) Tulin juuri lastenosastolta, jossa pääsin vaihtamaan meidän vauvalle vaipan, ja ottamaan hänet ihokontaktiin. Vauva ollut kuulemma erittäin itkuinen ja nukkunut huonosti, ja hoitaja varoitti että voi myös alkaa huutamaan sylissä, etten sitten säikähdä/ murehdi. Mutta mitä kävikään? Vauva kampesi itsensä suoraan tissille, ja iski kiinni! Siis ihan huikeeta! :) eihän sieltä ikäväkyllä juuri mitään tullut, mutta nostin toisen tissin luo ja sieltä sitten sai jo jotain. Hoitaja antoi samalla nenämahaletkulla ruokaa ja sitten vielä ruiskulla mun omaa maitoa, mitä siis olin aiemmin tuonnut. Ja sitten se ihana pieni nukahti mun syliin :) hoitaja oli myös ihan onnessaan, ja sanoi että ole niin kauan kuin jaksat, että vauva saisi nukuttua mahdollisimman pitkään. Ja hän nukkui niin levollisesti. Ja minä olin tunnin verran. Hoitaja toivoi että kävisin usein, kerta vauva noin rauhoittuu. Awwww, rakastan rakastan <3 Tietysti tulen :)
Vauvan tila tosin ei ole kauheasti kohentunut. Aivot ovat hieman kärsineet, kuin myös munuaiset ja suolisto. Keuhkoissa on tulehdus ja tulehdusarvot ovat nousseet. Verensokereissa on ollut häikkää. Nyt tosin olivat ok kun mittasivat. Pärjää jo happiviiksillä. Olikohan siinä kaikki.. Mutta kaikesta huolimatta mulla on kova luotto, että tästä vielä selvitään <3