Helmikuiset synnärillä

Synnärillä minäkin! Eilen illalla tultu kun säännöllisiä suppareita oli tullut 2h putkeen. Sittenpä niitä tulikin lähes 2min välein. Oon ollut ihan sikakipeä, mutta nyt helpottanu pahimmat supparit. 3cm olin auki kun 5 aikaan yöllä tutkittiin. 2h oon nukkunut, joten nyt unta palloon ja jännittämään mitä sitten tapahtuu! :nailbiting:
 
Me ollaan viel yksikkö kans Elya. Älä huoli, tääkin tullu äitiinsä (= lähtee varmaan vasta kun pakotetaan)
 
Huh. Mä jo ajattelin että oon kohta ihan yksin. Tuntuu siltä että jo puoleen kuuhun mennessä suurin osa oli synnyttänyt, pikkasen orpo olo siispä! Ei käy kateeksi niitä joilla LA ihan viimeisinä päivinä helmikuusta ja menee sen pari viikkoa yli, pahinta tässä tuntuu olevan se että toisten vauvat on siinä kohtaa jo 2kk vanhoja ja niitä vauvajuttuja "joutuu" lukemaan. Ei siinä, mukavaahan se oikeasti on kuulla miten toisilla menee ja nähdä vauvojen kuvia, mutta välillä oma pää on vaan pikkasen eri mieltä asiasta.
 
Kyllähän se tuntuu vähän oudolle, että toiset on vielä raskaana ku oma toukka on ylihuomenna jo 4 vkoa "vanha" :wideyed: Jaksamista kaikille massun kanssa kulkijoille :smug: Kyllä ne teidänki vaavit pian saapuu. Ja ajatelkaas jos olis loppuvuosi eikä tällee alkuvuosi. Meidän lapset vois olla ihan eri vuosikertaaki :woot:
 
Täällä erittäin onnelinen äiti! Siis mä oon niin iloinen :) Tulin juuri lastenosastolta, jossa pääsin vaihtamaan meidän vauvalle vaipan, ja ottamaan hänet ihokontaktiin. Vauva ollut kuulemma erittäin itkuinen ja nukkunut huonosti, ja hoitaja varoitti että voi myös alkaa huutamaan sylissä, etten sitten säikähdä/ murehdi. Mutta mitä kävikään? Vauva kampesi itsensä suoraan tissille, ja iski kiinni! Siis ihan huikeeta! :) eihän sieltä ikäväkyllä juuri mitään tullut, mutta nostin toisen tissin luo ja sieltä sitten sai jo jotain. Hoitaja antoi samalla nenämahaletkulla ruokaa ja sitten vielä ruiskulla mun omaa maitoa, mitä siis olin aiemmin tuonnut. Ja sitten se ihana pieni nukahti mun syliin :) hoitaja oli myös ihan onnessaan, ja sanoi että ole niin kauan kuin jaksat, että vauva saisi nukuttua mahdollisimman pitkään. Ja hän nukkui niin levollisesti. Ja minä olin tunnin verran. Hoitaja toivoi että kävisin usein, kerta vauva noin rauhoittuu. Awwww, rakastan rakastan :Heartred Tietysti tulen :)

Vauvan tila tosin ei ole kauheasti kohentunut. Aivot ovat hieman kärsineet, kuin myös munuaiset ja suolisto. Keuhkoissa on tulehdus ja tulehdusarvot ovat nousseet. Verensokereissa on ollut häikkää. Nyt tosin olivat ok kun mittasivat. Pärjää jo happiviiksillä. Olikohan siinä kaikki.. Mutta kaikesta huolimatta mulla on kova luotto, että tästä vielä selvitään :Heartred
 
Voi miss t ihana kuulla hyviä uutisia! Tuli veet silmiin :) tsemppiä ja jaksuja halien kera ❤ Pienokaisesi on varsinainen taistelija:)
 
Ihanaa että vihdoin sait pikkusen syliin Miss T! Kyllä se äidin läheisyys on parasta toipumis lääkettä pienelle.
 
Meillä myös koon 50 vaatteet edelleen käytössä ja poika täyttää huomenna 1kk! Syntymämitat 3408g ja 51cm. Laskettu aika tosin oli vasta viikko sitten.
 
Takaisin
Top