Helmikuiset synnärillä

Huokaus :sad001 Suomessa on jotenkin kummasti vallassa joku ihme superäitiys ja just ne ärsyttävimmät besserwisserit luulee löytäneensä sen ainoan oikean tavan hoitaa lapsia koska HEIDÄN mussukkansa nukkuivat heti yönsä putkeen, omassa sängyssä, ei koskaan saanut raivareita, ja äiti sai elää omaa elämää heti synnytyslaitokselta päästyään. Tuplahuokaus...
 
Mirkku, tämän besserwisserin mukaan oli kans outoa, että en jääny pirskeisiin koko päiväksi vaan piipahdin siellä vain tunnin! Mä oisin siis ilmeisesti parempi ihminen ja äiti, jos oisin jääny sinne juhliin pitemmäksi aikaa kuin itse haluan... Aika erikoinen asenne!? :confused: Ja sit se ihan huokaisi, kun sanoin että ei ollu aikomus alun perin tulla ollenkaan (tai tulla vauvan kanssa), kun vauva on vielä niin pieni. Ilmeisesti hänen mielestään kolmiviikkoinen on jo aivan älyttömän vanha ja sen voi jättää ties kuinka kauaksi aikaa ilman äitiä :eek: Outo eukko!
 
Täällä ekat Cytotecit otettu... onko kellään kokemusta, vaikuttaako tää eka annos mitään kellekään? Mitä tossa nopeesti nettiä selasin niin useilla menee jopa vielä 1-2 vuorokautta tästä... hmm
 
No jospa se menis, samoin oli mullakin parille sormelle auki (lisäksi se korkea vedenmeno). Supistukset alkoi kymmenen aikaan, avautumisvaihe kesti tunnin... Eli voi olla hyvinkin nopeesti ohi! Tsemppiä!
 
Mä sain kolme satsia Cytotecia välillä 10-18 ja vedet meni 21.30...
 
Takaisin
Top