Nia
Puuhakas puhuja
Tänne on iskenyt inhottava talviflunssa. Olen viime viikolla taistellut onnistuneesti kurkkukipua vastaan, mutta tänä aamuna herätessäni tunsin olevani kunnolla kipeä. Kurkku on kuin piikkilankaa, lihaksia ja päätä särkee, yskittää, aivastuttaa ja korvia särkee. Lämpöäkin olen mittaillut 37,5. Soitin neuvolaan ja sain sairaslomaa to-la, JA KAPPAS OLEN TÖISSÄ. Voi hyvää päivää, että olen idiootti. Ei voi muka töistä olla poissa. Oikeasti jos ilmoitan olevani sairaana, saan vihaisia katseita ja minut on ahdisteltu edellisten sairaslomien aikana kesken kaiken töihin. Eli nytkin pelottaa, sanoa, että mahdollisesti en olisi huomenna tulossa, enkä loppu viikolla. Tänäänkin suunnitelmissa oli tulla vain aamupäiväksi, kun meillä on kuvauksia ja vain kaksi ihmistä töissä, mutta aamupäiväni on näköjään venynyt iltapäivään. Nyt odottelen, että tämä toinen työntekijä käy syömässä ja tilitoimistossa ja sitten yritän lähteä kotiin. Jos saan sanottua, että olen huonovointinen
Toivottavasti ehdin parantua lauantaiksi. Meillä olisi isot juhlat, tupareiden ja minun 22v synttäreiden merkeissä. Talo tulee täyteen porukkaa ja pitäisi kaikkea hyvää ehtiä leipoa ennen sitä. Pikkusiskollakin on penkkarit nyt huomenna ja meinasi tulla tukan ja meikin laittoon minun luokseni aamukuudelta, siinähän se kuumeisena tukka ja meikkikin tietenkin menee :D.
Jaa, pitäskö se ihan oikeasti pikku hiljaa alkaa huolehtimaan itsestä, niin tajuas sitten huolehtia tästä pienestäkin...
Toivottavasti ehdin parantua lauantaiksi. Meillä olisi isot juhlat, tupareiden ja minun 22v synttäreiden merkeissä. Talo tulee täyteen porukkaa ja pitäisi kaikkea hyvää ehtiä leipoa ennen sitä. Pikkusiskollakin on penkkarit nyt huomenna ja meinasi tulla tukan ja meikin laittoon minun luokseni aamukuudelta, siinähän se kuumeisena tukka ja meikkikin tietenkin menee :D.
Jaa, pitäskö se ihan oikeasti pikku hiljaa alkaa huolehtimaan itsestä, niin tajuas sitten huolehtia tästä pienestäkin...