Kcatri
Näppärä viestien naputtelija
Mä en oo pystynyt nukkumaan mahallaan enää moneen kuukauteen... aika alussa jo rupes tuntumaan inhottavalta. Oon käynyt tähän asti kuntosalilla circuitissa kerran viikossa, mutta eilen kävin kyllä viimeistä kertaa. Ärsyttää kun niin paljon on jo liikkeitä, joita ei enää pysty/ halua tehdä; vatsallaan tehtäviä liikkeitä ja vatsarutistuksia yms. Mieluummin käyn uimassa kerran viikossa...
En mä tosiaankaan aio ostaa kaikkea vauvantarvikkeita uutena. On vaan ihanaa katsella kaupasta niitä tavaroita ja vaatteita, mutta tosi kalliitahan ne on. Paljon on, josta voi säästää kun haluaa. :)
Huomenna neuvola ja 14. viikkoa tulee täyteen, joten ruetaan laskemaan jo 15. viikolle päiviä. Vatsa vaan kasvaa, ei pysty asiaa enää piilossa pitämään. Mutta en haluaiskaan.
En mä tosiaankaan aio ostaa kaikkea vauvantarvikkeita uutena. On vaan ihanaa katsella kaupasta niitä tavaroita ja vaatteita, mutta tosi kalliitahan ne on. Paljon on, josta voi säästää kun haluaa. :)
Huomenna neuvola ja 14. viikkoa tulee täyteen, joten ruetaan laskemaan jo 15. viikolle päiviä. Vatsa vaan kasvaa, ei pysty asiaa enää piilossa pitämään. Mutta en haluaiskaan.