Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivottavasti mullakin vaan supistusherkkä, ettei olisi muuta. Tuntuu vaan niin selkeästi ja tosi kovana. En edes tiennyt tai osannut odottaa, että näin aikaisin voisi jo supistaa :)
Ei juurikaan. Turvotusta vaan. Kohtu nyt jossain navan alapuolella. Kohtu on taakse kallistunut. Et hyvin pysyy piilossa vielä löysillä vaatteilla.Mites muilla on mahat kasvaneet? Just luin jotain äitiys blogia ja mulla on yhtä iso maha jo nyt (just vaihtu 16 vko), ku hällä oli yli 20 viikolla :angelic:. Turvotusta kai tää on, mut ihan selvä kumpu mulla on ollu jo pitkään. Töissä vielä sitä piilottelen, mut ei sitä enää tavallisilla vaatteilla saa piiloon. Ihmettelen syvästi jos ne ei oo huomannut, joille en oo kertonut vielä .
Mites muilla on mahat kasvaneet? Just luin jotain äitiys blogia ja mulla on yhtä iso maha jo nyt (just vaihtu 16 vko), ku hällä oli yli 20 viikolla :angelic:. Turvotusta kai tää on, mut ihan selvä kumpu mulla on ollu jo pitkään. Töissä vielä sitä piilottelen, mut ei sitä enää tavallisilla vaatteilla saa piiloon. Ihmettelen syvästi jos ne ei oo huomannut, joille en oo kertonut vielä .
Kyllä mulla kumpu jo näkyy, mut tosiaan pidän löysiä paitoja töissä niin ei kukaan oo vielä huomannu tai ainakaan sanonut mitään (luulevat varmaan lomakiloiksi).
Ja normihousut mahtuu vielä kiinni, tosin ei enää kauaa. Uudet rintsikat pitää varmaan ensimmäisenä "äitiysvaatteena" ostaa, kun ne tursuaa jo kohta liiveistä ulos
Ihana uutinen. Olen niin happy teidän puolesta.täällä saatiin tänään tulokset nipt-testistä ja terve poika on tulossa :)
nyt mä voin alkaa nauttimaan tästä raskaudesta!