Freyja, mä oon kans ollu ihan törkyväsynyt ja välillä vähän semmonen "mikä maa mikä valuutta"-olo. Pahaa oloa potenu tän viikon, aamuisin pääasiassa. Vaan kerran onneks joutunu oksentamaan :) tissit on vaihtelevasti arat. :) Mielialavaihtelut!!
daizy, ihanaa et siel ei oo kuvotusta ollu nyt :)
illacrimo, harmi et tissit on nuin kipeät. Koita ottaa rauhassa, vaik se on helpommin sanottu ku tehty. Suuremmalla todennälköisyydellä siellä on kaikki hyvin :)
crysade, saa sitä kokemuksensa jakaa :) kaikkea sitä voi sattua ja tapahtua :) mä en aio ees alkaa erittelemään mitä kaikkea mä oon työni puolesta joutunut näkemään :) tai kuulemaan.. (kätilö naistentautien kanssa työskentelee, eli km ja keskeytykset ym). :D
np ultran ajankohta on 11+0-13+6 ja verikokeet pitäis ottaa 9+-11+6. Siis jos seulontoihin osallistuu, ilman seulontaa "np-ultra" on 10-14 viikoilla.
Sohfi, mulla eka neuvola huomenna kans :) ultra oli jo viime ti. Suurempi todennäköisyys on sille et kaikki on hyvin :)
Sanna, olitkos sääki jo ultrassa käyny? jopa joka viides nainen saattaa kokea jonkinlaista vuotoa raskauden aikana ja niille on monia syitä tai sit syytä ei vaan löydy ja kaikki menee hyvin kuitenkin. Peukkuja ja tarrasukkia sinne :) ja jaksamista paljon!
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app