Helmien ensiodottajat <3

MadR91

Sukkela juttelija
Helmikuunmammat 2015
No, kun kerta on tokaa odottaville oma, niin olkoon myös meille ekaa odottaville! Muita kuin minä? :wink
 
Wee! Ihanaa. Mä jotenkin kyllä olen aina kuvitellut tämän raskaana olemisen ihan erilaiseksi... :) Sitä kai se on kun ensimmäistään odottaa... :D
 
Ilmoittautuu hän! \o/

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo tääläki :D ja kyllä minäki erillaiseksi luulin, hermot nii tiukilla että alkaa hermostuttaa o_O
 
Ensimmäistä ootellaan... Kyllä suurin osa ajatuksista on keskittynyt vain ja ainoastaan pikkuruiseen salamatkustajaan, ei oikein osaa mitään tehä eikä muuta ajatellakaan ennen kuin pääsee ultraan. Nooh, toisaalta jos ja kun kaikki on ok, niin sit pitää kuitenkin vielä tovi jännittää, että uskaltaa luottaa että kyllä se pieni sieltä tulee... ON KYLLÄ JÄNNÄÄ! :dance018
 
Joo kyl tää on ihan superjännää... :D mäkin vaikka kätilöksi opiskelen ni kaikki tieto katoaa päästä omalla kohdalla... :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä myös yksi ensimmäistään odottava. Tekis mieli kertoa asia koko maailmalle ja samalla salata ku ei tiedä onko kaikki hyvin ja pysyykö matkassa. Ristiriitaista. Mulla myös olo että ihan erilaista tää on ku koskaan kuvittelin. Olin aina ajatellu että kun plussa ilmestyy tikkuun niin sitte mennään samantien neuvolaan tarkistamaan raskaus jollai verikokeella tms. Nyt pitää vaan uskoa tikkua.
 
Ilmoittaudun mukaan!
Pelonsekaiset ja samalla niiiin onnelliset fiilikset. Vuoden yrityksen jälkeen plussa pamahti ruutuun ja tänään vielä varmistamaan asia verikokeeseen.
Olot tosin on sellaiset, ettei ole epäilystäkään ettenkö raskaana olis. :)
 
Tulin tänne kuokkimaan.. toista jo odotan mutta nauttikaa kaikki esikoista odottavat jokaisesta lepohetkestä. Ottakaa tirsat vaikkei se väsymykseen autakkaan :-D sellaista tilaisuutta ei tule enää koskaan kuon esikoisen odottaminen, kaikki on uutta ja jännää ♡ lukekaa kirjoja, katsokaa elokuvia!!! T: kirja ja leffa hullu jolla ei ole enää sellaisiin aikaa..
 
Se tikun uskominen tässä onki aika vaikeaa, kun olot on melkeen normaalit niin eihän tässä mistään muusta tietäis että on raskaana... :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Jokohan sitä uskaltaisi mukaan kans ilmoittautua... Jänskättää kovasti, reilu vuosi sitten varhaisultrassa todettiin kkm tai tuulimuna. Lasta on yritetty jo pidempään. Niin niin toivon että kaikki olis hyvin :)
 
Manna, tervetuloa mukaan!! :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä kans innolla ekaa odotellaan :happy093
Onkohan muillakin tätä että on niin vaikeaa uskoa todeksi,
kun ei vielä ole ultrassa päässyt käymään eikä ole niitä ulkoisia merkkejäkään..
Neuvola-aika varattu 30.6 ja siihen asti on vain raskaustestiä uskottava ja
näitä vähäisiä "oireita" mitä on :p Toivon kaikille mukavaa odotusaikaa!
 
Täällä on tosi vaikee uskoo todeksi, että oikeesti nyt ollaan raskaana!! :) Kun ei mistään näy, eikä mikkään oikeen "erikoiselta" tunnu, eikä oo nähnyt "todisteaineistoa", niin kyllä se on vähän hataralla pohjalla tämä usko. Onneks on toivo ja rakkaus :wink (t. yövuorojen pehmittämät aivot.)

Raskaustestejä määkin tehnyt tässä kuluneen parin viikon aikana kohta 30, pitäis se kai uskoa. (Oho hupsis :rolleyes:)
Muttakun se ainoo merkki on ne viivat testistä, mikä on "erikoista". :D

Kyllä sitä vaan odotti ihan erilaista tunnetta ... :oops:

Onko joku jo tehnyt hankintoja?
 
Takaisin
Top