Helmien ensiodottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MadR91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tuntuu olevan oireita enemmän kuin mitä keskenmenneessä oli. Ehkä vaan hyvä :D

Suurimpana oireena järjetön väsymys! En jaksa oikein tehdä mitään ja se väsymys tulee ihan yhtäkkiä. Tissit on kasvaneet ja ovat yhä vähän arat. Maha turvoksissa kuin ilmapallo ja vatsa ihan sekaisin. Enää ei tuu hirveesti niitä menkkakipuja mitä alussa oli. Sit jos ei oo syönyt niin tulee huono olo ja pahoinvointi. Tänä aamuna tomaatti päätyi ihan muualle kuin vatsaan :( Ja vasta on menossa 5+1 :D

Neuvolaan sain ajan 17.7 ja kuulemma ultraan pääsen rv 9-10 :) näyttää siltä et oman mielenrauhan takia meen käymään yksityisellä jo hieman aiemmin eli varmaan siinä rv 7+

Helminauha, mulla ainakin on kovasti hikkaa ollu tässä lähipäivinä :D

Freyja, ei se oireiden määrä, mut hyvä kun niitä on :D 7+ On hyvä ajankohta varhaisUÄlle, sanoi myös lääkäri tuolla missä kävin. Hän on sitä mieltä et kaikille pitäis tehdä 7+ kun sais ajoissa kiinni esim. Kohdunulkoiset.

täällä on kyllä semmonen jännä olo, nyt sen tajuaa et meille on vauva tulossa ja konkreettisempaa on, mut silti vielä niiiin epätodellista. Ja tuntuu et helmikuuhun on viel niin pitkä aika :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Jee, sain tänään digiin raskaana 3+ :love7 Uskaltaa taas vähän huokaista helpotuksesta. Jotain hyvää edes. Tarvi jo jäädä saikulle tämän flunssan takia ja varapomo haluaa ekasta päivästä alkaen saikkulapun... Kiva lähteä sitä jonottelemaan kuumeessa. Limaakin on niin paljon kurkussa että jo pelkästään se oksettaa.

Tykkäys tuolle digille :)

Paranemisia flunssaan <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tykkäys digille ja peukku että flunssa häipyisi pian maisemista :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Minäkin rohkeasti liityin jo ryhmään :) Aivan ihanan onnelliset fiilikset, mutta kaikki on vielä niin alussa, ettei oikein uskalla kunnolla iloita. Ensimmäinen raskaus ja kovasti sitä onkin jo odotettu -- toiveissa ollut 10/2012 asti ja enemmän yritetty nyt vuoden ajan.

Ihanaa, että pääsee jakamaan iloaan jo täällä, kun ei läheisille uskalla vielä kertoa!

Pakko kirjotella jotain positiivistakin tänään, kun oon niin paljon valittany... Eli:

Mun mies on kyllä niiiiin mussukka. Sitä ei haittaa ollenkaan, etten oikein jaksa tehdä mitään kotihommia ja kyselee kovasti mitä pystyn minäkin päivänä syömään. :love7On se niin huolehtivainen ja kärsivällinen, että tippa tulee ihan linssiin...

Hindenburg, hyvävointisuus on ihan hyväkin juttu, ei sitä pahoinvointia tarvii ollakseen raskaana. :D Onneks! Useimmin 90% odottajista jonkin asteista pahoinvointia on.

Eriika, ihana mies siellä. :)

Omanapa, kohta työpäivä ohi, mä oon niin tyytyväinen. Olin niin väsy ja huonovointinen ja selkä niin kipee ettei meinannu jaksaa ollenkaan lähtee töihin.

Kai minäkin uskallan nyt ilmoittautua! Ensimmäinen raskaus minullakin. Kierto on ollut hyvin vaihteleva pillereiden lopettamisen jälkeen, joten la on pidemmällä kierrolla laskettuna 15.2. ja nyt olisi menossa 6+5. Jännittävää aikaa!

Huolta ja pähkimistä vaan aiheuttaa, kun joudun syksyn työmatkan takia ilmoittamaan töihin jotain pian. Ja koska tämän halutun työmahdollisuuden on jo julkistettu osuvan minulle, joudun selittelemään asiaa ihmetteleville miksi en lähdekään. Ajattelin selviäväni loman alkuun asti nämä 2 viikkoa, mutta toisin kävi.. En kuitenkaan halua kertoa koko työyhteisölle näin aikaisin mitään. Tarttis keksiä jotain:)

ihana huomata että muut kärsii samasta epäusko-syndroomasta :D ite oon ollu tänään ihan *yrpä otassa kun tuntuu että tuskin ees oon raskaana :D ärsyttää kun ei oo mitään todisteita, paitsi nämä mahakivut. Ei uskalla yhtään iloita ja ekaan ultraan on vielä sata vuotta!! argh!

Mulla kans iskenyt ihan hirvee epäusko! Oikeestaan valmistan jo itseäni seuraavaan ultraan (9.7) sillä, että kuollut sikiö siellä varmaan on... :( Jotenkin tuntuu, että kaikki oireet hävis juhannuksen jälkeen (tänään 8+3) ja olo on niin normaali, että miten mä muka voin olla raskaana... Puoltoista vuotta sitten koettu kkm (8-9vko:lla) oli sen verran kova isku vasten kasvoja ja nyt tuntuu, että tää ikävä kokemus nostaa taas päätään... Oon siis käynyt jo yhdessä ultrassa (6+6) ja sillon siellä oltiin vielä hengissä... Voi *aska tätä ainaista murehtimista! Kun vaan osais olla murehtimatta, mutta taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty! :)

Ekaa odotellaan juu, täysin epäuskosissa fiiliksissä. Vaikka suunniteltu ja toivottu onkin :) Viikkoja nyt kai 5+5

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Katsoin tänään lempielokuvani Titanicin ties monennetta kymmenettä kertaa... Nyt ku tulis vielä mies kotiin, niin pussaan sen hengiltä!

P.S. Pari (miljoonaa) kyynelettä tuli vuodatettua leffan aikana...

Tässä myös yksi ekaa odottava. Itselle tää juttu oli pienehkö järkytys. Elämäkin on hieman monimutkaista juuri nyt. Mutta ehkä me selvitään pienen kanssa <3

Kysymyksenä et millaisia oireita teillä on? Mä oon aivan jäätävän väsynyt vaikka nukuinkin hyvin. Nytkin töissä tuntuu että nukahdan samantien pystyyn :D Toki myös turvotus jatkuu yhä ja tuntuu et löntystän tynnyriä ympäri kyliä :D Muita suurempia oireita ei oo, pientä huonoa oloa ja tissikipua lukuunottamatta.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla tuntuu olevan toi väsymys isoimpana oireena kans nyt. Ja tissikipua on myös + kaikkee pientä, mut kuvotusta ei oo ollu muutamaan päivään. Ruoka sen sijaan maistuu oikein hyvin ja nälkä on tosi usein :P

ON: mulla väsymys iskee pahiten iltapäivällä, joka päivä on pakko ottaa päikkärit. Onneksi olen lomalla niin se on mahdollista. Nälkä on tosi usein, eilen iski ihan järkky nälkä kun olin asioilla. Kävi ihan heikottaan ja tuntui että kuolen , jos en saa heti ruokaa. Rintaliivien pois ottaminen illalla itkettää jo etukäteen, kun koskee niin hemmetisti.
Hermot tuntuu menevän ihan mitättömistä syistä ja kaikki raivarit on paaaaljon isommassa mittakaavassa kuin aiemmin. Mies tuntuu niiiiin imbesilliltä välillä ja itku on herkässä. Itteä jo oikeen ärsyttää nää raivarit.
Keskiviikkona on onneksi ja kauhuksi varhaisultra, sittenpä näkee onko kaikki hyvin. Nyt alkoi 8 viikko ja kaikki kauhuskenaariot on edelleen valloillaan, vitsi kun löytyis toi on/off-nappula ajatuksiin.....

Takaisin