Helmien ensiodottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MadR91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käytiin eilen kaupungilla tarkistamassa tarviketarjonta ja tultiin puolison kanssa siihen tulokseen että lähes kaikki tarvikkeet ostetaan käytettyinä. Tuntuu ihan uskomattomalta, miten joku sitteri voi maksaa 200e ja vaunut ne vasta kalliita olikin!

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on toisaalta ihan hyvä fiilis (yllättävän vähän pelkään nyt keskenmenoa vaikka viimeksi kävi niin), mutta ihmettelen kans kun ei oo juuri mitään oireita. Ainoita oireita tässä viime päivinä on ollu väsymys, itkukohtaukset ja pikkuasioiden unohtelu. Rinnat vähän eilen oli arat, mutta sekin kesti vaan vähän aikaa... Vähän ihmetyttää, että tämmöstäkö tää nyt on!? :smiley-angry016

Mulla oireena alavatsan juiliminen, etova olo(ei varsinaista pahoinvointia, mut esim. jääkaapissa ollu jauhelihakeitto sai mut voimaan tosi pahoin), päätä särkee, tissit on arat js ISOT ja kokoajan nälkä :D

Tänään on ollu kyllä todellinen hormonipäivä kun kiukuttaa ja itkettää koko ajan.

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Täälläkin kans ekaa odotan :)
Varhaisultra 19.6 sit vasta uskallan iloita siitä et jotain näkyis ja syke näkyis.

Mä itkin eilen monta tuntia... alkoi niin pelottaa, että on taas kkm. Oli kyllä ihan vapauttava vollotussessio! :smiley-angry017

Tänään paremmalla mielin, kun tissit on vähän turvoksissa (vihdoinkin jotain raskauden merkkejä!) ja huomenna ULTRAAAAAA!!!!!:dance008

Eriika, ultrakuulumisia sit halutaan!!! :) mäki oon jo monet kerrat pelänny kuollakseni kkm, tm, kohdunulkoista, keskenmenoa ylipäätään... kaikki on pyöriny mielessä, mut turha niitä on kauheena etukäteen surra kun kaikki voi olla ihan normaalisti ja hyvin. Mä toivotan tsempit sinne ultran odotteluun ja sykkiviä sydämiä ruudulle <3

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Sanna, joo tarvikkeet on kalliita... turvakaukalo on semmonen mistä sanoin miehelle et mä en tingi, et sen on pakko olla uusi/täysin uuden veroinen. Turvallisuudesta en aio ruvet tinkimään :)
vaunut haluun kans sellaset jotka mahtuu kätsysti autoon ja niitten kans on hyvä olla liikkeellä, mut se onneks on asia johon on vielä aikaa :)

Mulla on huomenna varhaisultra! <3 Täällä odotellaan innolla ja toisaalta pienellä varauksella että entä jos siellä ei olekaan kaikki hyvin...

Täällä reilu kolmekymppinen ensikertalainen. 6 viikkoa menossa ja vointi loistava vielä mahan turvotusta yms. lukuun ottamatta. Eniten vaikeuksia tuottaa juoksu- ja salitreenien keventäminen ja nekin lähinnä henkisiä ;-)

Kolmenäiti, halutaan kuulla ilouutisia huomenna!! :)

Eriika, onnittelut <3 ihania uutisia :)

sportaddict, tervetuloa :) kyl se vaan on jännää ku olo voiki olla turvotusta lukuunottamatta hyvinkin "normaali" :D

Omanapa, täällä parin tunnin välein nukun ja oon hereillä aina pari tuntia kerrallaan. Flunssa vie voimat ihan täysin. :/

Täällä myös reilu kolmekymppinen jännäilee ensimmäistä. Noin 1,5 vuotta oltiin yritetty, kun Clomifen-kierrosta viimein tärppäsi. Paljastui kuitenkin hyvin äkkiä plussan jälkeen kohdunulkoiseksi. Nyt noin puoli vuotta myöhemmin tuosta kohdunulkoisesta plussa pärähti tikkuun. Eiliseen asti pelkäsin, että taas on sama homma kyseessä. Mutta siellä oli masuasukki oikealla paikallaan ja sydän löi <3 Nyt siis menossa 6+3

Täällä kanssa 82 vuosimallia ensimmäistä odotellessa, ennen plussaa ja heti plussan jälkeen oli oireita vaikka millä mitalla, nyt ovat vähentyneet, vaikka viiva tikkuun ilmestyy 30 sekunnissa kastumisesta ja on kontrolliviivaa vahvempi :)
Olen jopa pelottavan rauhallinen vaikka yleensä suolaa pippuria, tulta ja tappuraa :) tosin pienet asiat ärsyttävät suunnattomasti mutta kun se ärsytys tulee, laitan sen hormonien piikkiin enkä hymähdystä enempää reagoi.
Punttia en ole keventänyt vielä, kevennän sitten jos se ei tunnu hyvältä mutta toistaiseksi lisääntynyttä hikoilua lukuunottamatta ei ole koskaan treeni mennyt näin kivuttomasti.

Kieltäydyn pelkäämästä, olen aikaisemmin ollut stressierkki mutta elämän 5 viimeistä jokseenkin turbulenttista vuotta on opettanut olemaan hätäilemättä liikaa, toivon että pallero ja minä selvitään kunnialla hengissä synnytykseen saakka ja sen jälkeen ja se riittää.

Neuvola aikaa pitäisi alkaa soittelemaan, nyt mennään rv 5.

Lilla82 ja Mju82, meitä on siis ainakin kolme ensiodottajaa vuosimallia -82 Helmissä :) Täällä myös yritystä jo yli vuosi takana ja clomit oli apuna. Tsemppiä kovasti ja toivotaan että kaikki menee hyvin!

Täällä myös yksi. Jännittää tosin hurjasti, koska sairastan essentielli trombosytoosi (ET) nimistä harvinaista sairautta, joka laskee raskauden normaalin onnistumisprosentin jonnekin 50-60 välille. Tänään eka lääkäriaika, rv 5+1 omien laskujen mukaan.

Varasin tänään ekan neuvolan. Tähän oli jollain tasolla niin valmistautunut ja kuitenkaan ei ollenkaan. Kaikki on niin uutta ja jännittävää... Jännä ajatella näin juhannuksen alla, että jos kaikki menee hyvin, niin ensi juhannusta vietetään noin neljän kuukauden ikäisen vauvan kanssa! :) niin iso elämänmuutos edessä, mutta niin toivottu! :)

Lime88: en ollutkaan ajatellut sitä niin, että ensi juhannuksena onkin jo sitten mukula. Onpa jännittävä ajatus! :) Koska neuvola on?

Takaisin