Täällä myös yksi ensikertalainen

, tavallaan.... Keskenmenoja takana 6 kpl ja viime kesäinen vei jopa sairaalaan likemmäs kahdeksi viikoksi muututtua kohtutulehdukseksi. Silloin lääkäri meinasi että mun mahdollisuudet biologiseen oli siinä, kun vielä plussataan paha endo ja kohdunkaulansyöpä yhtälöön joka on ollut ns. lepotilassa jo vuosikaudet.
Miekkosen kanssa yhtä pidetty vähän vajaa vuosi josta ns. virallisesti parisuhteessa n. 3,5kk eli ei ihan ihanteellinen tilanne. Samoin kuin sekään, että toukokuun alussa sain ylennyksen töissä ja tilanne on tällä hetkellä se etten voi olla pois koska henkilökunnasta ei löydy ketään kuka osaisi työni hoitaa ja olisi valmis moiseen vastuuseen.
Plussan sain 1.7 kun ostin lähinnä vitsinä testin kun edelliset menkat kestivät alle vuorokauden ja nyt oltiin pari päivää myöhässä. Kyllä sitä tuli epäuskoisena

tuijotettua niitä kahta viivaa, varsinkin sitä varsinaista testiviivaa joka oli todella tumma ja paksu.... aamulla oltiin juuri vähän riidelty miehen kanssa ja tulen sitten illalla laittaneeksi viestiä et tarttis vähän puhua kun tämä oli jo töissä. Muutaman viestin päästä se jo soittikin, parin jutun jälkeen pamautti yht'äkkiä et ootsä raskaana? Aloin nauraa aivan hysteerisesti ja kyselin vaan et mistä moista oikein keksi.... kuulemma katsonut elokuvia

??? Kuulemma jo tovin epäillyt kun oon ku tuuliviiri ja kokoajan väsynyt...
Seuraavana päivänä sit ns. hätäaika neuvolaan ja sieltä lähete perjantaille varhaisultraan jossa näkyi 6+2 vastaava pikku toukka
Nyt mennään 10+5 ja kovasti mietityttää et vieläkö roikkuu mukana kun on jo flagylit mennyt kahteen kertaan ja nyt myös pissatulehdus

tosin ruokahalu on valtava, tissit kasvanut yli kuppikoolla, vatsa on turvonnut ja nilkkoja ei erota.

Kohta myös kolme viikkoa mennyt klexanea ja vatsa alkaa olla ku pakanamaankartta
Mies alkaa hiljalleen sisäistää että hänestä tulee isä, vielä ei siltin halua kertoa kenellekään... eikä oikein puhu mullekin asiasta... se vaan ei oikein käsitä että mun kropalla (mitat ennen raskautta 174/53/75A) ei asiaa varsinkaan asiakaspalvelussa pidetä salassa... nyt paino 58,7 ja liivit 80B ja yhdetkään kaapissa olevat farkut ei mee jalkaan...