Helmien ensiodottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MadR91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuolla yleisellä puolella on ketju "Konkareilta vinkkeja esikoistaan odottaville", käykää lukemassa sitä! Siellä on ainaki muutama kohta josta itelle on tullu fiilis että TON KUN JOKU OLIS MULLE KERTONU SILLOIN! :D

Tuolla yleisellä puolella on ketju "Konkareilta vinkkeja esikoistaan odottaville", käykää lukemassa sitä! Siellä on ainaki muutama kohta josta itelle on tullu fiilis että TON KUN JOKU OLIS MULLE KERTONU SILLOIN! :D

Hei oisko sulla Lila-Aurora linkkiä tuolle keskustelulle? En löytänyt keskustelua. :)

Onko muille tullu jo "raskausviivaa"? Toki kaikille ei tuu ollenkaan, mut huomasin omani alavatsalla 1,5 viikkoa sitten o.O Menee siis navasta alas asti.

Oho tuleeko se jo näin aikasin.. no mulle ei oo anakaan vielä tullu ja kaikille ei varmaan tuu ollenkaan.

En mä tiedä koska sen pitäis tulla :) Itsellä nyt viikot 8+4 vasta mut silti se näky siinä 7+0 paikkeilla tai sit mä olen tietämättäni edellä :D

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Mitä se viiva sitte niikö tarkottaa? :) Kyllä mullaki semmosta vähä haaliaa tai vaaliaa viivaa menee siitä navan alapuolelta!

Se vessassa juokseminen on kaameeta! Mä joka olen seurapiirirakko(hyvin harvaan joutuu vessas käymään) juoksen yölläkin tunnin välein vessassa. Onneks siihen alkaa jo tottua.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on kans tuo maha semmonen kova ja turvoksissa ollu jo monta viikkoo :D omat farkutkaa ei oo mahtunu useempaan viikkoon..

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Juu, sellanen kova pömppis on täälläkin. Etenkin tuosta alavatsasta on pinkeempi.

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Ensimmäistä odottava täälläkin! :)
Miehellä on jo ennestään kohta 3v poika ja aikasemmin ennen raskautta ajattelin, että ärsyttää kun tää kaikki ei oo sit miehelle uutta ja ihmeellistä niinkun mulle, mutta nyt tuntuu lähinnä turvalliselta kun toinen tietää jo niin paljon :) lähinnä tietysti vauvasta yms, mutta raskaudesta toi ei kyllä ymmärrä mitään:happy118
Tosta pömppömahasta oon ite huomannut, että vaikka oon aina ollu tosi hoikka niin mulla on monta vuotta ollu aika paha pömppis (ilmeisesti johtunu pco:sta) ja aina oon koittanut peitellä sitä, mutta nyt tekis mieli kulkee maha pystyssä koko ajan eikä kävis mielessäkään, että sen haluais peittää vaikka vielä pitäs malttaa :)
Jotain "pientä" on tullu jo ostettuakin ja hirvee hinku olis jo päästä kunnolla ostoksille!

Täällä kuljetaan varmaan sata kertaa vessassa joka päivä :p Nyt vaan en tiedä johtuuko se nyt sit virtsatietulehduksesta vai onko mulla vieläkin hiivaa ku on jotenkin jännä tunne down there. Oli kyl ollu jotain "extraa" virtsanäytteessä, mutta ei riittävästi että antaisivat antibiottia.. Pitää varmaan kattoa jos on vielä huomenna tää sama juttu ja sit maanataina soittaa neuvolaan ja kysyä mitä tehdä :( Karpalomehua juon varmaan 3-4 lasia/päivä, maitohappobakteerikuuri on päällä sekä syön vielä tyrnimarjoja, mutta nekään ei oo vielä ainakaan auttanu :/

Onko jollakin jotain muuta hyviä kotiniksejä?:)

Eilen olin ostamassa ensimmäisen raidallisen trikoopuseron ja siinähän maha näyttää jo ihan hyvin pullistelevan, ihanaa! Turhauttavaa ku vielä pitää salailla kaikilta haluais jo kertoo!! :D

Mulla on käytössä joskin taas unohdin tohtori tolosen karpalo kapselit otan illalla 2 isokarpalo näytti lukevan paketissa ja saa käyttää raskaana ollessa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Heippa kaikki!

En tiiä onko ollut jo puheena, kun uusi käyttäjä olen mutta kysynpä kuitenkin! :D

Elikkä onko teillä ensiodottajilla ollut jonkinlaisia vuotoja, missä vaiheessa, kuin paljon, kuin kauan kesti ym.?

Itsellä oli 7+5, olen nyt 8+2 ja kauhea odotus tuonne ekaan neuvolaan 21.7 kun ei normiläökärissä osannut sanoa mtn. Ei ollut mitään runsasta ja edelleen on raskausoireita että ei kai pitäisi huolestua, mutta kun on tätä ötökkää yrittäny 1,5 vuotta niin saattaa olla hermot kireellä :D

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Oiiih! Viime viikkoisella neuvola käynnillä kuulin pienen sydämmen sykkivän <3 ! Neuvolan täti kuuli äänet kahdelta puolelta ja sanoi ettei ole mahdotonta että siellä olisi kaksikin... mutta odotetaampa siihen ultraan ennen minkäänlaisten "ajatusten" luomista, koska en tiedä mitä mieltä asiasta olisin.. Ultra käynti ensi viikolla VASTA ;/..

Täällä ilmoittautuu mukaan yksi esikoisen odottaja Olo on aika epäuskoinen, ei keretty kauaa yrittämään. Nyt mennään viikolla seitsemän, eka neuvola viikon päästä... Haluaisin kovasti jo ultraan, että sais mielenrauhan. Keskenmenoja ei ole taustalla, mutta silti pelottaa, että onko siellä kohdussa kaikki hyvin.. Laskettuaika on 28.2.2015.
Olo on muuten ihan hyvä, väsymys on hurjaa ja hajut kuvottavat. Vessassa saa myös juosta jatkuvasti.
Emme ole miehen kanssa uskaltaneet kertoa vielä, halusin kuitenkin siskoilleni kertoa. Muut saavat odottaa vähintään sinne 12 viikolle.

Takaisin