Helmien ensiodottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MadR91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Dalila selvennyksestä :) Mietin täällä jo että menen ostamaan apteekin tyhjäksi raskaustesteistä ja jos kaikki näyttää positiivista niin sit vasta uskallan uskoa :grin

Ensiodottaja täälläkin, mulla menee eka neuvola 9+0 viikolle joten sitten saa vasta varmuutta varmaan tuohon laskettuun aikaankin :D
Pieni pelko per..ssä kun tulee mietittyä kaikkea ja tietty kaikki kauhuskenariot pyörii mielessä.
Plussat tuli rv 4 ja 5 taitteessa (kun jäi kk tulemati) ja kerralla hyvin tummanpuhuvat viivat pamahti esille, toivonkin siis että se tarkoittaisi että on tiukasti kiinni ;)
Vinkit kelpaa aina, hankintoja tehdään varmaan vasta myöhemmin syksyllä.

Täällä kanssa yksi esikoistaan odottava ! Kaikki on jännää, pari kaveria tietää ja miehen veljen perhe :) ensikäynti neuvolassa huomenna ja jännitys on ihan hillitön.. tuntuu että ei tiedä mistään mitään (onneks joku sentäs kertoo missä pitää käydä millonkin)

Uskominen ollut välillä koetuksella itselläkin ja kaksi testiäkin piti tehdä :D Pahoinvointi ja "nirsoilu"/etominen kuitenkin on tullut väistämättä (alkaa kuitenkin onneksi väistyä) ja koko ajan vaan väsyttää! Myöskin rinnat alkaneet kasvaa ihan hullunlailla (kuppikoon verran) painoa ei kuitenkaan muuten ole tullut yhtään lisää :) Nyt siis tasan vk 10+0 jos omat laskut paikkansa pitää.

Ihanaa <3 :)!!

Mä tein kans eilen toisen testin, ihan varmuuden vuoksi ja positiivinen tulos tuli sieltäkin <3 On tää kyl niin ihanaa! Nautin jopa siitä aamupahoinvoinnista, koska silloin tiedän että kaikki on hyvin masuasukilla <3

Hih, Onnellinen83.. Ollaan näköjään jopa ihan samalla päivällä menossa :)
Mä en oo "vaivautunu" tekee toista testiä, mielessä kyllä käyny mutta kun kk ollu säännölliset ekasta kerrasta lähtien eikä yhdetkään oo väliin jääny niin aika varma uskallan olla :)

Jee, kivaa Untuva! Mulla oli aina hyvin epäsäännölliset kuukautiset teini-ikäisenä ja e-pillereiden lopettamisen jälkeen tuli yhdet kuukautiset, ja niiden jälkeisestä ovulaatiopäivästä oon melkein 100%:n varma ja siksi ihmettelinkin kun eka testi näytti negatiivista ja silti ei kuukautisia tullu. Toinen ja kolmas testi sit näyttikin iloisesti plussaa <3

Mä tein varmaa yli kymmenen (positiivista!!) raskaustestiä ennenko uskoin :'DD

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Kymmenen tehtyä testiä taitaa olla aika lähellä täälläkin :grin Eihän sitä nyt yhdestä tai kahdesta usko, ja pitäähän se katsoa että viiva vahvistuu!

Heh, no ite kun tein sen jälkeen kun ei tullukaan kuukautiset ajallaan niin kyllähän sitä aika varma oli. (Nyt tietty ainut huoli ettei ois kohdunulkopuoleinen tms.)

Itellä oli varma tieto ennen plussausta jo useamman päivän tässä ja edellisessä joka päätyi kohdunulkoseen, kropassa vaan tuntu että siellä joku on eikä oo enää täysin oma kroppa :D jote plussaus oli vähä semmonen kuha teen :D

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Mä kävin tänään vielä kerran yksityisellä ultrassa (eka käynti 6+6 ja tänään 10+1). Halusin käydä vielä ennen np-ultraa, koska siellä viimeks ne huonot uutiset saatiin... Kaikki oli hyvin! <3 :) Syke näkyi ja pieniä liikkeitä myös! Ja olihan se muodoltaankin pikkasen erilainen kun se 8-9viikoilla kesken mennyt möykky! Silti tuntuu jotenkin niin oudolta, että se pieni ihmisen alku mikä ruudulla näkyi, kasvaa mun sisällä! No, nyt tuntuu siltä, että tekis miele huutaa koko maailmalle tää uutinen mutta kuitenkin haluun pitää tän salassa ainakin muutaman viikon vielä... ;)

Nyt alkaa huolestuttaa. Itselläni on ollut hyvin vähän oireita, mutta silti on ollut sellainen olo, et on kuitenki raskaana. Eilen kuitenkin lähes kaikki oireet katos eikä tänään oo tullu takas. Ennen oli koko ajan nälkä, nyt ei ole :/ Ainoa oire on et tissit on kipeet, mut nekin tuntuu pienentyvän... Voi kyllä mä niin toivon ettei tämäkin olisi yksi huono uutinen...

Sanna, musta tuntu juhannuksen jälkeen ihan samalta ja kuitenkin eilen sain tietää, että kaikki ok! Ja on muutenkin tuntunut, että oireita on ollut paljon vähemmän kuin edellisellä kerralla joka meni siis kesken. Tiedän kuinka epäuskoselta voi välillä tuntua... Mutta yritä ajatella positiivisesti ja toivotaan, että kaikki on kunnossa! :)

Toivotaan parasta. Ensi viikolla on lääkärineuvola, joten jos siellä saa hiukan vahvistusta, kun ultra on vasta 4.8.

Sanna, kyllä kroppa tuntee millo kaikki hyvin :) vaikka oireita ei olis tai ne häviäis yhtäkkiä ei se aina tarkota että joku on vialla :) tsemppiä odotukseen :)

Jaahas. Tuli viestiä terkkarilta etten ole sairastanut toksoplasmoosia. Eli mies saa vaihtaa kissanhiekat seuraavat 7kk. :grin

Onko muilla pinna hermo kiriällä? :D En tiiä onko työstressiä vai mitä yhistettynä tähän kaikkeen, kun tuntuu ettei tuo mieskään tee mitään "oikein".. Aina se on vaan eessä tai tekee jotain pikkumaisesti mun mielestä tosi ärsyttävää. Tiedostaa aikalailla itekkin, että sitä on aika tulenaralla päällä lähes koko ajan..

Ja voih.. ne vessakäynnit! Yölliset niin kuin päiväsaikaankin! Ei herran jestas en ennen tätä raskautta, normaaleina öinä heränny välttämättä kertaakaan vessassa käymään. Nyt sitte niikö varmaan tunnin välein. Se on rasittavaa!

On pinna kireellä!! :D yksin ku on ni sit on ok mut ku toinen tulee kotiin ja alkaa tekee jtn tai ei tee mitään ni savu alkaa nousta yllättävänki nopeesti korvista :D ukko onneks ei turhia ressaa mun mäkätyksestä :D

Mulla juhannuksen aikaan meni kans hermo kokoajan mieheen, mutta nyt oon oikeen ihmetelly kuinka rento ja ihana ihminen oon ollu :) Voi tietty johtua kyl siitäkin että mies on aivan ihana: ei valita vaikken jaksais mitään tehdä. No tänään onkin ollu eka päivä pitkästä aikaa kun on ollu hyvä olo aamusta lähtien, pitäisköhän huolestua? ;)

Takaisin