Nimi oli meille aika helppo valinta, kun olin aikoinani miettinyt minkä nimen pojalleni /tytölleni antaisin, kun saan lapsen. Ehdotin sitä Joonaa sitten miehelleni kun raskaaksi tulin (Emilia olisi ollut tytölle / tai onkin, josko joskus toinen putkahtaa...) ja hän oli nimestä mielissään. Viljami tuli toiseksi nimeksi ja tähän päädyttiin pitkän pohdinnan jälkeen. Ei ole kummankaan suvun puolelta toista nimeä otettu vaikka se hieman katkeruutta aikaan ehkä saikin, mutta päätimme tällä kertaa kuunnella omaa mieltymystämme. Eipähän tarvitse harmistella sitten jälkikäteen nimen valinnassa, että pitikin kuunnella muita. [:D]
Päivärytmi edelleen hyvä, vaikka hieman muuttuukin suuntaan jos toiseen (+ - 1h).
Pieni hetki....
Prkl:n itkuhälytin!! Meidän itkuhälytin ottaa taajuutta naapureiden itkuhälyttimistä mikä aiheuttaa TODELLA suurta ärsyyntymistä, koska sieltä kuuluu kaikkien muiden ipanoiden ja vanhempien puheet ja "KOP KOP KOP - kuuluuko" testaukset...Taas kuului jatkuvalla syötöllä häiriösuhinaa tuosta itkarista. Tilattiin ne NetAnttilasta ja ihan pas*t...[:@][:@]
Kävin sammuttamassa hälyttimet ja avasin makuuhuoneen oven. Täällä sen verran hiljaista nyt, että kuulen jos vauva itkee ilman hälytystäkin.
Niin, eli päivät menee nyt tosi mukavasti kun suurinpiirtein tietää mitä milloinkin poika mahtaa itkeä. Välillä itkee tosi kummallisia itkuja mutta olen todennut niiden olevan aika pitkälti huomio / harjoitus äänteitä, koska ei itku kuitenkaan jatku tai kestä pitkään ja on lähinnä sellaista rääkäisy meiningillä ilmaistuja ääntelyjä.
Eilisillasta lähtien, poika vieroksunut tuttia. Ei ole enää kelvannut suuhun, vaikka tähän mennessä on nukahtanut parhaiten tutti suussa. Saa nähdä miten pitkään tämä kestää. Nyt nukahtaa mukavasti, kun vain kantaa sänkyynsä.
Tänä aamuna harjoitteli kiljumisääntä ja muitakin kovia ääniä. On hauska nähdä miten tuota kehitystä tapahtuu päivä päivältä. [:)][:)]
Painoa ainakin kerää tosi nopeasti ja tuntuu ettei välillä jaksa poikaa pitkään sylissä kanniskellakaan. Etenkään syömisen jälkeen kun vetää ihan vetkuliksi koko kroppa pojalla [:D]
Mies on nyt toista päivää töissä ja eilen kehuskeli miten mielenrauhaa on olla töissä! NIIN, ja mulla tuli kuulkaas punaposket luurin toisessa päässä, kun ajattelinkin kuinka "kehtaakin" sanoa niin [:D][:D][;)] Ja vasta ensimmäinen päivä kyseessä. Tokaisinkin takaisin, että on helppoa ollut täällä kotonakin, kun on helpompi pistää itsensä hommiin, kun ei koko ajan odota toisen tekevän myös jotain. Helposti nimittäin olen pyytänyt toista avuksi, kun on kotosalla ollut, vaikka olisin itsekin voinut tehdä. Nyt on tilanne, että joutuu tekemään niin huomaa, ettei se niin hankalaa ollutkaan ilman toisen apua [:D] Kai olen esittänyt hieman avutonta...[;)]
Tämä päivä on mennyt tosi nopeasti. Pari kaveria tulee seurakseni tänään illalla, kun mies menee keikalle soittelemaan. Saan heti juttuseuraa, hyvä niin. Vaikka vauvan kanssa höpötteleekin ja laulaa niin mukavaahan se on, jos joku tulisi keskustelemaan ihan oikeistakin aiheista [:)]
Tällaista siis tänne. Itse pääsen jälkitarkastukseen viikon päästä..[:)]