fox
Satasella mukana keskusteluissa
Raskaudesta kertomisesta... Ensin ajateltiin, että kerrotaan vasta myöhemmin, mutta tänään anoppi kysyi, että onko mulla piilarit kun silmät niin kiiluu. Vihjasi siis että olen raskaana, ei vain kehtaa kysyä suoraan.
Valehtelin sujuvasti että kyllä, piilarit on! Tuskin meni läpi. Esikoisen odotuksenkin näki kuulemma heti silmistä. Salaa siinä nyt sitten.
Valehtelin sujuvasti että kyllä, piilarit on! Tuskin meni läpi. Esikoisen odotuksenkin näki kuulemma heti silmistä. Salaa siinä nyt sitten.
Täällä 4+6 menossa ja oireet eivät juurikaan ole muuttuneet. Mieheni sanoo myös, että raskauteni näkyy silmistä 
Muutenkin väsyttää jatkuvasti niin nyt vielä tämä tähän lisäksi. Onneksi ei tarvi tänään lähteä minnekkään. Pitäisi varmaan yrittää mennä nukkumaan vielä hetkeksi ennen kuin tyttö herää.
Itse en uskalla vielä edes neukkuun soitella, vähän jurppii jo valmiiksi, kun meidän alueen neukkutäti on vähän niin ja näin, ei tulla hyvin juttuun ja viimeksi jäi todella reilusti tavaraa hampaan koloon, kun hän vähätteli edellisestä odotuksestani aiheutuneita traumoja, kokemuksia ja ajatuksia. Pinna palaa välittömästi, jos sama meno jatkuu.
Omiin töihin keskittyminen kyllä aika keskinkertaista tällä hetkellä.
Nyt tämä tärppäsi heti uudestaan ilman yhtiäkään kuukautisia välissä