Heinäkuun mammat 2016

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nytynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka ja apuaa :D

Mun esikoinen ex-avioliitosta on nyt 5,5vuotias. Ollaan nykyisen miehen kanssa seurusteltu viime joulusta lähtien ja mua on vaivannut jo pidempään hirveä vauvakuume.
Mulla kuitenkin KUPARIKIERUKKA joka on nyt ollut vajaa kolmevuotta.

TÄNÄÄN aamulla tein vahvemmistakin vahvemman plussan :O
 
Kiitos! Tätä ei todellakaan osannut odottaa. Pelottaa vaan ihan mielettömästi mitä uutisia saan tänään lääkäriltä kun menen tarkistuttamaan, että missä raskaus on ja otattamaan tietty kierukan sit samalla pois jos raskaus on ihan oikeassa paikassa.
 
Tsemppiä mari84!! :happy: Kerrohan sitten miten meni.

Mun oli tänään pakko testata viimeinen raskaustesti kaapista pois ja nyt tuli itselle hieman ´turvallisempi´ olo masuasukin suhteen kun nuo viivat ovat yhtä tummat :joyful: Tuo kontrolli viiva oli jopa haaleampi kun tuo toinen viiva heh :love7 Testin innoittamana uskaltauduin varaamaan ekan neuvolankin ja sain sitten ajan 17.11 eli parin viikon päähän, kylläpä jännittää :hilarious:
IMG_6069.JPG
 
Iiidduska komeat on viivat mikäs dpo jo :) itse haluan vielä samanlaiset metsästää. Yksi testi kaapissa ;)
 
RFSU:n liuskatestillä tulee tosiaan todella hailakat viivat! Eli siitä ei ainakaan kannata pelästyä! :) Noin niinkuin erotuksena, että RFSU:n liuskatestillä hailakkaviiva (toki selvä plussa) mutta seuraavana päivänä tuli digillä raskaana 3+!
 
Hävettää myöntää mutta... Hain sittenkin vielä yhden digin.... Haluaisin että siinä näkyisi viikkojen nousu ku nyt tehnyt kaksi 1-2 viikkoa raskaana, tosin kumpikaan ei ollu tehty aamun ensimmäisestä pisusta.. mutta aikaisintaan saan tehdä sen sunnuntaina :D muuten saan hävetä silmät päästäni...

Kokoajan mieli huutaa että ei tää oo totta vai onko... ja miettii miten pitkä aika on ekaan ultraan, mitä jos siellä ei ole elämää jne.. Silti toinen puoli itsestä rauhoittelee että kaikki on hyvin odota rauhassa. Olen vielä pahinmoilleen työttömänä joten tekemistä saa todella keksiä että saisi ajatukset edes hetkeksi muualle...
 
Äääh no on munki si pakko digi viä tehä jos toi rfsu tollasta tuppaa tekemään :'D
 
Määki testailin! Dpo12 ja on tuo kyllä vahvistunu toissa päiväsestä. Vielä jos viikonloppuna tekis yhen ja alkais sitten uskomaan vihdoin, että totta se taitaa olla! :)
 

Liitteet

  • 1446475371273.jpg
    1446475371273.jpg
    36.7 KB · Katsottu: 52
Miten te muut pystytte olemaan miettimättä tai käsittelemättä jatkuvasti asiaa?

Toivon että olisi äkkiä ilta ja sais mennä nukkumaan. Oon aina ollu tosi herkkä ja miettiväinen..

Ahdistaa vain ajatella että mitä jos siellä ei olekaan elämää sitten kun ultran aika on. 4 viikkoa on mulle ihan sairaan pitkä aika. Ja varmasti monelle muullekin odottajalle.

Ainut lohtu on tehdä testiä ja katsoa onko tummentunut tai viikot noussut digissä. Mutta loppupelissä sekin on aika stressaavaa ja tällä viikolla tosiaan viimeiset testit.. sitten ei auta kun odottaa.
 
Mulla tämä raskaus koko ajan mielessä ja testailla tekis mieli koko ajan että voi olla varma plussasta ja siitä että mahassa tosiaan on jotakin kehittymässä! :nailbiting: Koko ajanhan tämä on mielessä ja kaikki asiat mietityttää varsinkin iltaisin kun pitäis nukkua että jaksaa yösyötöille aina heräillä :dead: Onneksi mies osaa rauhoitella että saan välillä itseni rauhoiteltua että kyllä kaikki menee hyvin ja nyt vaan nautin tästä kun vielä pystyy kumartelemaan ja nukkumaan muullakin tapaa kuin kyljellään... :grin
 
Ite oon tällä hetkellä (tunnin päästä voin olla eri mieltä asiasta) aika rauhallisin ja hyvin fiiliksin :) Raskaus ja vauva pyörii jatkuvasti mielessä, mutta positiivisesti. Välillä tulee synkkiä hetkiä, että pelkää ja panikoi, mutta aika nopeesti ne sitten menee ohi.
 
Mua ahdistaisi, joka kerta kun käyn vessassa. Ei ole selvästi pelkkää verta tullut vielä kertaakaan, mutta valkovuodon mukana tosiaan hieman punaista aina välillä. Ei paljoa, mutta kyllä se silti pistää kokoajan miettimään et mikäköhän se tilanne nyt on. Esikoisesta oli kanssa hieman vuotoa, jolle ei edes syytä löytynyt, mutta silti vaan pistää ahdistumaan.
 
Rfsu:lla hailakat viivat vaikka apteekin omalla tosi vahvat. Ehkä se on vaan sit rfsu-testien "tyyppivika" :D Mä en saa tällä windowsphonella noita hienoja hymiöitä käyttöön. :(

Oireista tuli mieleen, tää vähän kiusallinen oire, PIERETTÄÄ aivan hitosti ja kokoajan :D :D Hyi.
 
Mä en osaa olla levollisin mielin kun sitä tiputtelua ja vatsakipuja ollu.. Saa nähä rauhottaako aamunen lääkäri yhtään oloo
 
Takaisin
Top